Ik had al gezocht op Tweakers en vindt alleen topics van 2004/2005 waarin gezegd wordt dat je geen WPA beveiliging kan gebruiken bij Wireless Distribution System, dus wireless bridge. Ik heb een SMC7908VoWBRA en een Belkin high speed mode Wireless G router die beide WDS ondersteunen, maar nog steeds krijg ik WPA niet aan de praat (wep werkt wel, maar dat wil ik liever niet). Is dit anno 2006 nog steeds niet mogelijk?
Als je het niet aan de praat krijgt zal het wel niet werken 
Heb je wel de nieuwste firmware in beide apparaten?
Heb je wel de nieuwste firmware in beide apparaten?
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Het kan gewoon niet met WPA *punt*. (Met wep wel, maarja, dat is ook niet alles). Wat echter wel vaak mogelijk is, is dat de WDS link alleen WEP is en de link tussen PC-AP wel WPA is (dan krijgt een hacker dus half WEP half WPA pakketten binnen
)
Helaas pindakaas, dan maar WEP. AP <> AP kan ik namelijk geen alternative security kiezen.
Bedankt voor je antwoord overigens!
Bedankt voor je antwoord overigens!
[ Voor 17% gewijzigd door Cybex op 14-08-2006 21:52 ]