Toon posts:

[Waar te koop]MGE Quantum Case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor een kameraad van mij op zoek naar de volgende case:

http://www.mgecompany.com/xg/index.php?initPath=quantum

Ik ben de retailers al bij langs geweest, maar op geen enkele site van hun staat die kast.
Iemand toevallig deze kast ergens tegen gekomen?

Hoeft niet specifiek uit Nederland te komen, als het bedrijf maar aan Nederland kan leveren :D

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als een retailer het niet in de webshop heeft, kan je best een mailtje sturen naar ze wat het moet kosten en wat de levertijd is. En dat mailtje kan je eventueel ook sturen naar MGE.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Zo te zien verkopen ze alleen via zichzelf? Selecteer contact us en dan international sales, je kunt dan een bericht aan ze sturen.

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Verwijderd

Klik op de website op International > Europe > Netherlands > Retailer > en er komen er vijf tevoorschijn.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:42:
Klik op de website op International > Europe > Netherlands > Retailer > en er komen er vijf tevoorschijn.
Ja maar lieverd; die hebben niets op hun site staan. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:43:
[...]

Ja maar lieverd; die hebben niets op hun site staan. ;)
De volgenbde post doe ik als ik wakker ben.... 8)7

Aanvulling:
Misschien gewoon de importeur bellen:
Tergro Netherlands
Netterdensestraat 6
7077AB Netterden
Phone +31 (0) 315 386102
Fax +31 (0) 315 386115

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 21:53 ]

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

De eerste de beste retailer heeft het merk iig wel, met levertijden van 14 dagen. De distribiteur voor Benelux, geeft het type kast ook niet. Misschien toch even bellen of mailen met een van beide?

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb zo even geen oplossing voor het koop probleem, maar deze case wordt wel door meerdere fabrikanten gemaakt( wss. gelabeled ;) ) zo ook 'Aplus' of 'Meridian' afaik :) welke veeeel beter te vinden is, vooral in Duitsland.

De Aplus iQ-eye is het dus. cliQue :>

[ Voor 30% gewijzigd door Hieronymus op 14-08-2006 22:04 ]

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Verwijderd

Topicstarter
De importeur bellen is idd ook geen slecht idee, ik ga er morgen gelijk achteraan.

Maar onder andere naam gelabeld? Ik ken die merken niet eens.
Ik zal zo maar even googlen (oops werkwoord van google maken 8)7 )

@the_Joen
editten terwijl ik post _/-\o_

-Algemeen-
Op xgbox website staat bij Specific Detail
PCI-E NA

Hoe kan een kast nou geen PCI-E ondersteunen, als het standaard ATX al ondersteunt passen de PCI-E kaarten toch ook? of ben ik helemaal mis :X

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 22:11 ]

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Lijkt me idd erg sterk, check eens of dat het geen standaard lijstje is dat vooer ieder product wordt gebruikt(dus voor zowel kasten als graka's) Want dat zie je toch nog wel eens, en dat kan idd voor een hoop verwarring zorgen ;)

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Verwijderd

Topicstarter
Heb eindelijk een dealer te pakken gehad, maar die verkoopt liever die iq-eye black kast niet van A+Case omdat ze tijden terug veel RMA's kregen m.b.t. het niet werken van de toetsen etc.

Iemand van jullie daar ervaringen mee?
Pagina: 1