Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Als je em gaat overklokken en er nog een beetje een goede videokaart in wil stoppen zou'k toch een nieuwe voeding aanschaffen. 
maar je kunt het natuurlijk altijd ff aankijken of het stabiel is ofniet...
maar je kunt het natuurlijk altijd ff aankijken of het stabiel is ofniet...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Dat gaat niet lukken je hebt een 300Watt voeding nodig anders kun 't vergeten en zeker als je wilt overclocken
Ach kom, dat hangt helemaal van de kwaliteit van je voeding af. Dat 300 Watt verhaal gaat echt niet in alle gevallen op. Heb zelf slechts een 235 Watt voeding en daar heeft mijn (nog licht overclockte, want goedkope koeler) T-bird/KT7A/GeForce GTS 2 etc. voorlopig genoeg aan.
Verwijderd
same here 235 w met msi k7tpro 2a en een duron 800 + super orb + 2 x 80 12 V fans, en 1 x 120 mm 12 V fans... op 1030... en 235 W, maar er komt een nieuwe aan
Hehe, da's ook waar. Vanavond komt er een CD-brander aan te hangen, kijken of ie het dan nog doet:)
Laat het weten want bij mij komt er echt niet zoveel in.
Nl. alleen een g200 (8mb, nothing fancy) een een cd rom spelen, een MA324-15 en een netwerkkaartje.
Nl. alleen een g200 (8mb, nothing fancy) een een cd rom spelen, een MA324-15 en een netwerkkaartje.
Verwijderd
ik heb ook een merk x 230 Watt voeding en heb nog niet echt problemen maar er hangt wel behoorlijk wat in
Verwijderd
ik zelf heb 250 watt voeding en het loopt als een
, 200 watt is wel erg weinig maar 300 watt lijkt mij een beetje ovedreven, tenzij je er een kast cooler, cpu cooler en een harde schijf cooler etc bij wil hangen
Ok dat het een beetje een magere voeding is begrijp ik , maar er kan me toch niks (behalve stabiliteitsproblemen) gebeuren, in de trend van iets kapot gaan???
Nou lekker aan het branden:) Lijkt het nog goed te doen allemaal..
Bemoedigende verhalen, ga dan ook maar eens proberen met mijn oude kastje een Duron combinatie aan de gang te krijgen...
Probeer het, krijg je vage lock-ups en spontane reboots kun je altijd nog een Enermax 330Watt voeding aanschaffen
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Pagina: 1