Hallo, mijn broertje heeft een pc met een nogal baggere onboard videokaart(socket 478 mobo) en wil daar eigenlijk vanaf. Ik ben eens gaan zoeken, en vond eigenlijk alleen mobo's met agp voor socket 478. Zijn er ook moederborden met pci-e voor socket 478?(ik verwacht het eigenlijk niet)
Genoeg!
edit:
Nou ja, om eerlijk te zijn. Er staan er maar 3 in de PW.
edit2:edit3:
Er zijn ook gewoon genoeg goedpresterende AGP kaarten te koop. En het is waarschijnlijk niet slim om een duurdere PCI-e kaart te kopen voor een oude PC. Misschien is het slim om ergens een 2de hands AGP kaart te vinden. Er staan er vast wel een paar bij V&A.
edit:
Nou ja, om eerlijk te zijn. Er staan er maar 3 in de PW.
edit2:edit3:
Er zijn ook gewoon genoeg goedpresterende AGP kaarten te koop. En het is waarschijnlijk niet slim om een duurdere PCI-e kaart te kopen voor een oude PC. Misschien is het slim om ergens een 2de hands AGP kaart te vinden. Er staan er vast wel een paar bij V&A.
[ Voor 119% gewijzigd door DEVoTi0N op 14-08-2006 20:37 ]
er staan er wel meer, maar niet als je alleen zoekt op pci-e.
een Asrock P4DUAL-915GL heeft bijvoorbeeld zowel pci-e als agp.
Kan je niet beter een (semi) budget agp kaartje kopen (6600gt of zoiets).
Of zijn de overige specs wel top?
een Asrock P4DUAL-915GL heeft bijvoorbeeld zowel pci-e als agp.
Kan je niet beter een (semi) budget agp kaartje kopen (6600gt of zoiets).
Of zijn de overige specs wel top?
"man is not truly one, but truly two,"
Afhankelijk van de snelheid van de rest van het systeem kun je wel bepalen of een PCI-E kaart zinvol is. In de tweedehands sectie van tweeakers vind je een groot aantal goede AGP kaarten voor een mooie prijs. Misschien is dat een beter idee?
Goud is geen geld
Kortom, voortaan zelf zoeken
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()