Provision DVD Speler (BLOKKER)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157155

Topicstarter
Hoi,

Heb een lange tijd terug al een dvd speler gekocht voor op de slaapkamer van het merk: PRovision.

Echter altijd goed gewerkt, en nu vraagt hij bij een dvd om een wachtwoord. Weet iemand wat hiermee bedoelt word, denk dat hij een andere landcode heeft waardoor er dus een wachtwoord ingevoerd moet worden om hem te unlocken oid. Echter hier ben ik niet zeker van.

Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 21:23

SmidsY

hallo!?.............

Meeste DVD-speler hebben een "kinderslot" functie d.w.z. dat er in het menu van de dvd-speler een wachtwoord ingesteld kan worden zodat "kinderen" geen dvd's kunnen kijken die niet geschikt zou zijn voor hun "tere zieltjes"

Het wachtwoord moet voor zover ik weet altijd zelf ingesteld worden, standaard is deze uit, persoonlijk denk ik dat je handleiding hier meer uitkomst in bied.

Dus ik denk dat jij of iemand anders iets heeft ingesteld ;) succes iig

Edit,

Wat is er anders aan deze DVD die je gebruikt? is hij R1? zo ja dan zou het regio beveiliging kunnen zijn, maar dat is normaal 5x wisselen voor hij fixed wordt (zonder wachtwoord), bij twijfel controleer handleiding

[ Voor 19% gewijzigd door SmidsY op 14-08-2006 20:23 . Reden: second thought ]

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Vaak is het '1234' of '0000'. Proberen zou ik zeggen.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157155

Topicstarter
0000 had ik geprobeert ik denk dat het gewoon de regio code is want met een andere dvd heb ik het niet. het gaat om de DVD RV. Met Robin WIlliams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 21:23

SmidsY

hallo!?.............

Anoniem: 157155 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:25:
0000 had ik geprobeert ik denk dat het gewoon de regio code is want met een andere dvd heb ik het niet. het gaat om de DVD RV. Met Robin WIlliams.
Wat is dan de regio code van die dvd? als dit R1 is kan het misschien wat verklaren, als het een "backup" is ga ik ervan uit dat deze Regiovrij is (zo niet leer dan echt "backuppen") En wat zegt de handleiding over regio wisselen?

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 22:27
Google? (<-Staan een paar handige links tussen!)
Pagina: 1