Toon posts:

Visual Studio 2005 (F5 werkt niet goed)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net opnieuw VS2005 geinstalleerd, maar nu heb ik een probleem. Normaal gesproken als je op F5 drukt in debug mode gaat ie eerst een build doen voordat ie gaat debuggen, nu doet ie dat dus niet. :(

Ik kreeg eerst ook een melding: "The following module was either build with optimizations or without debug information".

Daarin stond dat ik "Enable Just My Code" - > "warn if no user code on launch" moet disablen, heb ik dus gedaan, de messagebox is weg, maar probleem blijft, hij build niet. Maar hij doet dit alleen bij C# projecten, VB projecten gaan wel goed..

Ik werk al een aantal jaren met Visual Studio maar deze "fout/feature" zie ik voor het eerst. Suggesties zijn van harte welkom.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Is je buildconfiguratie toevallig Release ipv Debug? Zie toolbar bovenin.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Topicstarter
ook al zit ik in release, als je op F5 drukt moet ie sowieso een build doen voordat ie de applicatie gaat draaien, en dat builden doet ie dus niet. Resetten van enviroment settings helpt ook niet overigens.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 20:25 ]

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Staat in je Configuration manager (menu Build) wel een vinkje onder build bij het project? (Tenminste daar zit 'ie bij 2003)

Even gecontroleerd: ook bij VS2005 onder menu Build

[ Voor 18% gewijzigd door P_de_B op 14-08-2006 20:31 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
P_de_B schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:29:
Staat in je Configuration manager (menu Build) wel een vinkje onder build bij het project? (Tenminste daar zit 'ie bij 2003)

Even gecontroleerd: ook bij VS2005 onder menu Build
yep vinkje staat aan.