Toon posts:

world of warcraft langzame verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pc thuis die world of warcraft gewoon op kan doen maar ik heb een te langzame verbinding. we hebben thuis 2 routers met 3 pc en laptop en xbox360. als er 2 bezig zijn heb ik een langzame verbinding. ik heb al gezocht maar weet alleen niet waar ik moet zoeken. in het spel van wow heb ik een lage ping.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:19
Uhm, ok. Maar wat is je vraag nou? Als je wilt voorkomen dat andere computers de verbinding teveel gebruiken dan zul je ervoor moeten zorgen dat iedere computer een limiet heeft.

The devil is in the details.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Een lage ping is juist goed. Je bedoelt een hoge ping? Maar inderdaad: wat is je vraag?
Wat voor type routers heb je? Hoe is de boel aangesloten? Wat voor internetverbinding heb je?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
ik zie het probleem echt niet ...

je hebt toch een lage ping dus who cares !!
en laadt het spel dan langzamer ofzo ???
leg voortaan je probleem iets duidelijker uit

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-04 18:13
heb je bij andere games ook een lage ping?
if no, dan ligt het bij je game
if yes, dan ligt het in je huis verbinding, sluit dan je pc es rechtstreeks aan, is het probleem er dan nog?
. if yes, dan ligt het ergens in je internetpijp
. if no, dan ligt het ergens in je netwerkje, schakel pc's uit, gebruik geen draadloos

btw, wat voor verbinding heb je met buiten? welke provider/snelheid, vooral upload is belangrijk
schakel ook ff virusscanners en firewalls uit als je gaat gamen

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel is me broer download iets minder dan de helft gebruikt ie. ik heb de rest maar dan heb ik nog steeds een hoge ping. moet ik meschien iets instellen zo dat ie niet moet zoeken naar warcraft.

Verwijderd

Topicstarter
verbeterversie: mijn broer gebruikt de minder dan de helft van onse internet. maar toch heb ik nog een hoge ping dus mijn broer moet zijn pc uitzetten als ik vansoenlijk wil spelen maar dat wilt hij niet altijd dus hij zei dat er ook nog en snelheids poort moet instellen of zo zo dat hij niet hoeft te zoeken naar de server voor wow maar we weten niet als die bestaat zo wel we weten niet hoe we moeten instellen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:19
Je kan echt niet vager zijn dan dit... Maar anyway, downloadt je broer soms met een downloadprogramma ala Limewire, waarbij je dus ook moet uploaden om snel te kunnen downloaden? Want downloaden hoort niet zoveel invloed te hebben op je ping, maar als je upload vol zit, dan is de kans ook groot dat je ping brak is.

The devil is in the details.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:13

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hallo michaelvanzon,

Welkom op Gathering of Tweakers.

Om te overleven op dit forum zal je je enigzins moeten houden aan de Policy: Alle regels die op het forum gelden Lees deze ook echt. Dan weet je wat wij van jou als user verwachten in een post/topic.
Lees ook eens de De werking van het forum in het kort

Wat je in ieder geval moet doen is zelf proberen je probleem op te lossen. Wij zijn geen helpdesk waar je een vraag kan dumpen en dan te wachten op een pasklaar voorgekauwt antwoord.

Het feit wil dat je topic zo verschrikkelijk wazig is dat er weinig van gebakken kan worden. Ik begrijp dat wanneer je broer aan het internetten is dat jij hier last van hebt tijdens het spelen van World of Warcraft. Wanneer je broer inderdaad genoeg bandbreedte gebruikt is dat vrij logisch natuurlijk.

Kan je er wat aan doen: Natuurlijk, maar niet makkelijk. Zoek maar eens op google en of in de search naar QOS. Misschien dat je broer zijn downloadprogramma ook nog eens kan instellen dat er wat minder bandbreedte wordt verbruikt.
Zoeken naar keywords kan met de [search=qos] en met [google=qos]

Ik wens je veel plezier op GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.