Hoe krijg ik de voet van mijn Iiyama ProLite E1900WS-B1

Pagina: 1
Acties:
  • 1.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 20:32
hi All,

Heb ik weer...koop ik een uur geleden een nieuw tft scherm (ProLite E1900WS-B1 van iiyama) wil ik hem ophangen..krijg ik met geen MOGELIJKHEID de voet eraf 8)7

Het ziet er ook helemaal niet uit alsof de voet eraf kan. Toch zitten er netjes bevestigings gaatjes voor een wall mount (die ik dus ook heb).

Iemand een idee? Het staat niet in de manual op> http://www.iiyama.nl/defa...=2&PROD=7022&CE=undefined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen_l
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-06 17:44
ik zou er niet van opkijken als de voet er idd niet af kan. bij mijn vorige scherm (LG) zaten ook Vesa schroefgaten, en het idee was de voet in te klappen als je het scherm wil ophangen. staat een beetje gek, maar daar betaal je ook niet voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
koen_l schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 01:47:
ik zou er niet van opkijken als de voet er idd niet af kan. bij mijn vorige scherm (LG) zaten ook Vesa schroefgaten, en het idee was de voet in te klappen als je het scherm wil ophangen. staat een beetje gek, maar daar betaal je ook niet voor...
pff zou wel HEEL krom zijn..er zitten wel twee grotere schroeven naast de standaard dan de normale maar deze zijn echt alleen om het scherm bij elkaar te houden |:( en niet voor de beugel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan je dat plastic kapje er niet af halen, en dat daar schroeven onder zitten? Zo is het bij wel meer tfts.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/mjt.bakker/voet.jpg
Zoiets zeg maar.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
Def_P schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:48:
Kan je dat plastic kapje er niet af halen, en dat daar schroeven onder zitten? Zo is het bij wel meer tfts.
[afbeelding]
Zoiets zeg maar.
Hi,

Thanks voor je tip..Jou verhaal klopt precies wat het hoofdkantoor van Iiyama mij ook al heeft verteld. De hele kap moet eraf en dan een toetsenbord printje hadden ze het over om vervolgens met 4 schroefkjes de voet eraf te halen..pff wel erg vreemd moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197823

Deze reactie kreeg ik van Iiyama:

Hartelijk dank voor uw e-mail.
De voet zelf is makkelijk te verwijderen maar helaas is ons ondertussen duidelijk geworden dat het staande gedeelte tussen de voor en achterkap zit en niet verwijderd kan worden.

Maakt u a.u.b. de monitor niet open daar dan alle garantie vervalt.
Mocht u de voet willen verwijderen dan kan u altijd bij ons langskomen alleen vervalt de on-site garantie in een pick up and return garantie.

MvG,

Iiyama Benelux B.V.

Heb jij dit zelf gedaan of heb je het door hun laten doen.
Ik heb namelijk de schroeven al wel los gehad, maar ik kreeg geen beweging in de kap. Moet ik dit forceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De voet is eraf, maar nu heb ik het probleem dat het printplaatje van de knopjes de knopjes niet meer raken. De behuizing zit volgens mij gewoon goed in elkaar en na mijn weten zit er ook niks tussen wat ik weggehaald heb.
Het printplaatje doet het nog wel gewoon, want dat heb ik getest zonder behuizing.
Iemand idee behalve de behuizing er goed op te doen, want dit heb ik al 10 keer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

't is gelukt hoor, na 11 keer proberen.
de behuizing moet echt tot de millimeter goed vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:24

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Het was niet nodig geweest dit topic te schoppen aangezien je ook al een eigen topic had staan.
Ik vind het netjes van je dat je de moeite neemt om alles zo compleet mogelijk aan te vullen maar laat voortaan de oude meuk liggen als je al een eigen topic hebt ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.