1sep begin ik met mn technische natuurkunde studie aan de tudelft en daarvoor wil ik een laptopje kopen die ik redelijk makkelijkt usse de boeken in mn tas mee kan nemen. Ik wil het gebruikelijke word (openoffice) photoshop surfen ect kunnen, gamen is niet belangrijk al zou ik afentoe wel een snes emu of q3 kunne draaien
. Verder wil ik er films op kijken. Oh en ik las net dat voor die studie er met java geprogrameerd moet worden
kan dit op mac?
M'n budget ligt rond de 800. Nou is de keus die er gemaakt moet wordne of ik voor een 13inch laptop ga en dan dus de macbook aangezien die in die klasse het goedkoopste is..(door ipod aanbieding) de goedkoopste macbook btw, ipod wordt verkocht en koste komen dan ongeveer op 860 euro of een 15,4inch en daaribj is mn keus op de Asus Z29vm-Q052H 800euro gevallen. Die duidelijk meer geheugen heeft en een betere 3d kaart.
specs macbook 1,83-GHz Intel Core Duo 512mb 60gig intel graphics
specs asus pentium M 735A 1ghz ddr2 80 gig hd gefore go 7300 256mb
Is het met 512mb te doen op een macbook of niet? Om naar 1gig te gana vind ik wel erug duur
Al zei iemand aan de apple telefoonlijn dat ik er een gratis printer bij kon krijgen naast die ipod (mischien is dit alleen bij een ram upgread dan is het het weer wel waard)
Nu is de keus tussen portable en meer power erg moeilijk te maken, vooral omdat toen ik de macbook bekeek ik hem niet echt super klein vond.. daarentegne heb ik die extra power niet echt nodig, ik kan ondertussne echt niet bedneken voor welke te gaan, dus wellicht heeft iemand wat advies of afraders qua hardware waardoor de keus wat makkelijker wordt.
Alvast heel erg bedankt!
M'n budget ligt rond de 800. Nou is de keus die er gemaakt moet wordne of ik voor een 13inch laptop ga en dan dus de macbook aangezien die in die klasse het goedkoopste is..(door ipod aanbieding) de goedkoopste macbook btw, ipod wordt verkocht en koste komen dan ongeveer op 860 euro of een 15,4inch en daaribj is mn keus op de Asus Z29vm-Q052H 800euro gevallen. Die duidelijk meer geheugen heeft en een betere 3d kaart.
specs macbook 1,83-GHz Intel Core Duo 512mb 60gig intel graphics
specs asus pentium M 735A 1ghz ddr2 80 gig hd gefore go 7300 256mb
Is het met 512mb te doen op een macbook of niet? Om naar 1gig te gana vind ik wel erug duur
Nu is de keus tussen portable en meer power erg moeilijk te maken, vooral omdat toen ik de macbook bekeek ik hem niet echt super klein vond.. daarentegne heb ik die extra power niet echt nodig, ik kan ondertussne echt niet bedneken voor welke te gaan, dus wellicht heeft iemand wat advies of afraders qua hardware waardoor de keus wat makkelijker wordt.
Alvast heel erg bedankt!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 21:15 ]