[GTA:SA] Hoe mp3 bestanden in-game afspelen?*

Pagina: 1
Acties:

• vuurfreter
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik heb gezocht op dit forum op verschillende sites over GTASA maar kon het nergens vinden. Vandaar dat ik het hier even vraag. Ik meen me te herinneren dat je om je mp3's af te spelen je niet persé ze hoefde te slepen naar mijndocumenten\GTASA User Files\User Tracks. Maar dat je ook snelkoppelingen ofzo kon maken. Dit omdat al mijn muziek op d staat en ik op c maar weinig ruimte nog over heb. Nu wil dat linken naar de muziek niet meer lukken. Wie weet hoe dit moet?

Alvast bedankt

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-09 13:48
Een snelkoppeling naar de map met mp3's plaatsen in GTA SA User Tracks. Als ik mij niet vergis...

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
MP3's selecteren » Ctrl-C » Rechtermuisknop in de GTA:SA map » Snelkoppeling plakken :?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Als je via Deze Computer naar de GTA:SA MP3 map gaat en daar rechtermuisknop » Nieuw » Snelkoppeling doet en die dus laat linken naar een mp3 die op je D schijf staat, dan zou het gewoon moeten werken :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Je moet inderdaad een snelkoppeling maken naar het bestand.

Als je dat gedaan hebt moet je in GTA nog naar "opties > audio > user tracks > scan for user tracks" gaan. (of iets wat hier op lijkt)

EDIT: Verkeerd gelezen, dacht dat hij alleen niet wist hoe die het moest activeren in GTA... de mensen boven me hebben wel uitgelgd hoe je een snelkoppeling moet maken :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 18:15 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit staat volgens mij ook gewoon in het GTA SA topic. Ik heb het meerdere malen voorbij zien komen.

• vuurfreter
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Ok vriendelijk bedankt allemaal voor deze snelle hulp ;)

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Kleine tip, als je 1 snelkoppeling maakt in die map, laat scannen voor user tracks en vervolgens die snelkoppeling sloopt krijg op de User Track Player alleen maar reclame te horen. En de reclame bij GTA:SA is erg humoristisch. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Pagina: 1