Asus CUSL2-C moederbord installeren onder WinXP (SP2)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Grover
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 01:33
Hoi,

Ik heb een vraagje... ;)

Mijn pa heeft een moederbord uit het stenen-tijdperk, een Asus CUSL2-C. De PC zit vol met bagger etc. dus ik wil Windows er opnieuw gaan opzetten, in dit geval Windows XP (SP2). Er zit nu WinXP (SP1) op, die goed draait overigens.

Mijn vraag is nu : er is een CDROM met moederbord-drivers van Asus bijgeleverd, maar moet ik deze nog installeren als ik er opnieuw WinXP opzet, of herkent WinXP (SP2) het moederbord en de componenten automatisch? De drivers op de CD stammen uit 2000 (...) en zijn bedoeld voor Win98.

Graag enig advies aan deze newbie,

Thanks.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je merkt het vanzelf.

Voor de rest www.asus.com en intel.com

slotje.

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:03

Oceria

I've been in between....

Windows XP (en 2000 ook trouwens) lopen zonder problemen op de intel 815 chipsets, je hoeft er niets extra's voor te installeren. Wil je echter iets meer snelheid voor je AGP en IDE poorten, installeer dan de chipset drivers van intel. Het verschil is overigens niet heel groot (mijn ervaringen met de TUSL2-C).

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

• Grover
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 01:33
Oceria schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:14:
Windows XP (en 2000 ook trouwens) lopen zonder problemen op de intel 815 chipsets, je hoeft er niets extra's voor te installeren. Wil je echter iets meer snelheid voor je AGP en IDE poorten, installeer dan de chipset drivers van intel. Het verschil is overigens niet heel groot (mijn ervaringen met de TUSL2-C).
Bedankt Oceria! Hier heb ik dus wat aan, ipv een reactie waarin gelijk staat : 'slotje'.... Thanks!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat 'slotje' is natuurlijk niet de bedoeling, maar daar staat tegenover dat we op GoT wel verwachten dat je zelf dingen uitprobeert voor je een topic opent. Gewoon even kijken wat er gebeurt als je probeert te installeren valt daar toch echt zelf onder :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.