MSN probleem

Pagina: 1
Acties:

• jeetn
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-07 10:21
Ik heb een probleem met msn telkens ik mij probeer aan te melden. Wanneer ik dus probeer om aan te melden valt de internet connectie in gans het huis uit. Dit is enkel zo met mijn eigen account. Met een andere account kan ik wel nog inloggen.

Wat gebeurt er precies: Hij is bezig met aanmelden en dan zegt hij bij het icoontje rechtsonder: "Verbindingsfout". Ik druk hierna op annuleren en dan krijg ik een pop-up met: "Je schermnaam kan niet worden gewijzigd. Probeer het later opnieuw."

Heeft iemand hier een oplossing voor. Ik heb ditzelfde probleem al eens voor gehad met een andere account. Dan was het met msn 7.5. Nu is het met 8.0 (Live versie)

edit: Ik heb al op google gezocht en daar een site gevonden waar ze met hetzelfde probleem zaten. Dat was op het forum van techzine. Daar stond een uitleg die veel gasten geholpen heeft, maar bij mij lukt het niet. Heb het daar ook al gevraagd en ze antwoorden niet. Iemand zei tegen me dat als ik alles hier goed kwam uitleggen en toonde dat ik al gezocht had naar een oplossing er wel iemand zou zijn die me zou helpen.

Hopelijk gebeurt dit, want heb geen goesting om terug een nieuwe account te maken.
edit: hoop dat dit de correcte topic is.

[ Voor 29% gewijzigd door jeetn op 14-08-2006 17:49 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:25

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Misschien ook even een linkje naar dat topic plaatsen? Ik wordt iig niet veel wijzer van je verhaal.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik heb ditzelfde probleem al eens voor gehad met een andere account.
Ja dat heeft ie gezegd.

Ik vraag me af of er niet iets van buitenaf is bijgekomen...2x op een account van jouzelf..terwijl anderen ook op jou PC inloggen..dat vind ik heel erg verdacht..

• jeetn
Er logt niemand anders in op mijn pc. Maar ik heb et geprobeerdmet iemand anders zijn account en et lukt.

Hier een linkje naar dat forum: http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/71696

• jeetn
Mijn probleem is opgelost. Ik kan nu plotseling terug inloggen op msn.

• jeetn
Heb weeral datzelfde probleem. Niemand die een oplossing heeft waardoor ik dit probleem permanent kan vermijden?

• jeetn
Nu lukt het ook niet meer met mijn test-account om in te loggen.

Verwijderd

Ik heb het idee dat je zelf niet echt hard op zoek bent(geweest ) naar een oplossing maar vooruit. gebruik je niet een of andere exotische naam binnen MSN, iets met veel aparte tekens(bv *&^%~$^ etc.)?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
offtopic:
Als je nog wat toe te voegen hebt gebruik dan de edit knop en post niet 4 keer achter elkaar :)

• jeetn
Nee, Ik gebruik nooit zo'n namen.

Ik ben trouwens op 3 forums aan het rondvragen. Ik heb al gezocht op google, zo bij die forums terechtgekomen, de stappen gevolgd die ze daar zeggen die het probleem zouden oplossen en geen resultaat. Ik heb ook al naar msn support gestuurd. Ik heb antwoord gekregen, alles wat ik hen had gestuurd kreeg ik teruggestuurd. Zonder antwoord :s

Snap niet wat ik nog meer kan doen. Als er mensen zijn die er meer van afweten dan ikzelf dan moet ik het toch gaan rondvragen. Nietwaar?

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 14:22

Jimbolino

troep.com

even een schot in het donker:
Misschien moet je UPNP op je router uitzetten

en eerst de handleiding van je router lezen ;)
en de help van msn
en de faq van dit forum
en alle andere forums waar je op post

[ Voor 46% gewijzigd door Jimbolino op 16-08-2006 15:56 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• jeetn
En hoe doe ik dat?

edit: Denk dak gevonden eb om da aan of uit te zetten. Das bij software in configuratiescherm, windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Dan bij Netwerkservices op details en dan moe je kijken om UPNP staat aangevinkt. Het staat niet aangevinkt. Dus denk ik dat het niet aanligt.

Probleem ligt dus daar niet? Of wel?

[ Voor 90% gewijzigd door jeetn op 16-08-2006 16:27 ]

• jeetn
http://www.usr.com/support/8004/8004-du-ug/three.html

Daar staat de handleiding van de router. Maar er staat daar niets over UPNP. Hierboven heb ik wel al iets gevonden van UPNP, maar dat was in windows. Niet op de router.
Pagina: 1