Toon posts:

outlook berichten doorsturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een laptop met outlook express 6 een probleem.

E-mail berichten opstellen en verzenden gaat goed en berichten ontvangen gaat ook goed. Echter als ik afzenders wil beanwoorden geeft hij na een verloop van tijd tijdens het verzenden de volgende foutmelding:

Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Onderwerp 'Re: test', Account: 'pop.zonnet.nl', Server: 'smtp.zonnet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19

Zoals gezegd verder werkt alles goed. Ik heb al een nieuwe mailaccount onder dezelfde naam ingevoerd. Dit heeft niet geholpen. Outlook heeft maar 1 account dus daar kan het ook niet fout mee gaan. Er staan ook geen mails op de server.

Alvast bedankt voor de hulp
Ed

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Probeer smtp.versatel.nl of smtp.tele2.nl eens. Je kunt ook eens op http://www.tele2.nl/ bij klantenservice kijken. Ik kan niet inloggen, maar jij kunt misschien wel wat vinden daar.
Op het forum van tele2 staat ook nog wat info.

[ Voor 3% gewijzigd door Kixtart op 14-08-2006 17:42 ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost.

Als ik de firewall uitschakelde deed hij het weer. Blijft raar want wat is doorsturen nou anders als een nieuw bericht versturen.

Ik heb nu een andere firewall erop gezet en hij doet het weer.

In ieder geval bedankt voor de hulp!