iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
kijk eens in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor tips en trucs 
Wat voor hardware en software gebruik je
Wat voor hardware en software gebruik je
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Dat maakt niet zoveel uit, want dat CPUz en clockgen gedrag doet zich voor op alle PCs waar ik het al ooit op gedraaid heb ...
Momenteel een C2D E6600, P5W DH en 2 GB DDR2-5400 Crucial geheugen ... maar ook op m'n vorige P4 650, P5 630, P4 2,8Ghz Northwood, die bende P3s die ik gehad heb ... allemaal!
Ik zoek ook niet naar een manier om die vertraging weg te hebben ofzo, ik vroeg me alleen af of er iemand weet waarom dat die programma's PCs doen vertragen ...
Wat ik vermoed is dat dat via een speciale bus uitgelezen, en dat als die bus in gebruik is, dat er dan geen bandbreedte overschiet voor andere zaken... of iets dat met highest priority loopt ofzo ...
Momenteel een C2D E6600, P5W DH en 2 GB DDR2-5400 Crucial geheugen ... maar ook op m'n vorige P4 650, P5 630, P4 2,8Ghz Northwood, die bende P3s die ik gehad heb ... allemaal!
Ik zoek ook niet naar een manier om die vertraging weg te hebben ofzo, ik vroeg me alleen af of er iemand weet waarom dat die programma's PCs doen vertragen ...
Wat ik vermoed is dat dat via een speciale bus uitgelezen, en dat als die bus in gebruik is, dat er dan geen bandbreedte overschiet voor andere zaken... of iets dat met highest priority loopt ofzo ...
Cpu-z vertraagd je pc omdat die de SPD en de timings aan het uitlezen is. Dit kan je zo uitschakelen.
cpuz.ini > SMBUS= OFF
cpuz.ini > SMBUS= OFF
Bl44t
http://www.cpuid.com/cpuz.php
Q: Why does CPU-Z needs a long time to start on my computer ?
A: CPU-Z needs a long time to gather memory SPD information, and consequently the time increases with the number of modules. However, this operation is not done when refreshing or when reporting html or SPD information file.
In order to reduce time, you can set the SMBus parameter to 0 in the configuration file.
Q: Why does CPU-Z needs a long time to start on my computer ?
A: CPU-Z needs a long time to gather memory SPD information, and consequently the time increases with the number of modules. However, this operation is not done when refreshing or when reporting html or SPD information file.
In order to reduce time, you can set the SMBus parameter to 0 in the configuration file.
I see red pixels.
Kan je nu geloven dat ik daar ben geweest vóór ik dit topic opende? grrr...
Even verder opzoeken of er zoiets niet bekend is over ClockGen ...
Even verder opzoeken of er zoiets niet bekend is over ClockGen ...
ClockGen zal ook zoiets uitlezen. Uit te schakelen zal het wel zijn, maarja, dan vergaat zo'n beetje een groot deel van de functie van het programma..
Zoals ik al 3 keer zei ... dat die vertragingen erin zitten kan me niet zo schelen, ik vroeg me alleen af waarom die programmatjes dat deden
ik denk dat het antwoord in het geval van CPU-Z ook van toepassing is op clockgen...
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Ze lezen dat uit en dat is blijkbaar zo zwaar voor je pc dat het even stil valt.shaidar schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:30:
Zoals ik al 3 keer zei ... dat die vertragingen erin zitten kan me niet zo schelen, ik vroeg me alleen af waarom die programmatjes dat deden
Wat zou het anders moeten zijn? Dat het gebeurt omdat het zo in het programma zit?
Pagina: 1