Toon posts:

creative speaker set kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een creative labs DTT2500 digital maar er is nu 1 speaker kapot. Op de site van creative staat dat er geen support meer opgeleverd wordt. Weet iemand hoe nu een nieuwe speaker kan krijgen (des noods tegen een financiele vergoeding) ?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:05

momania

iPhone 30! Bam!

Wat is er kapot en kan dat niet gemaakt worden?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-02 20:54
Hoelang heb je hem al? Het maakt niet uit of zij er nog support op kunnen leveren, als jij hem nog geen jaar hebt, hoort de winkel waar jij het hebt gekocht het gewoon op te lossen.. Tenzij het natuurlijk je eigen schuld is..

Als je vertelt wat er aan de hand is, zijn er misschien mensen die je tips kunnen geven ofzo :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ongeveer een jaar of 5 geleden gekocht dus de garantie is dus al verlopen.

Het probleem is dat het luidsprekertje van 1 van de speakers kapot is. Ik heb hem opengemaakt en de draden van versterker tegen de aansluitingen van het luidsprekertje gehouden (om zouit te sluiten dat de draden er naar toe los zitten).

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:05

momania

iPhone 30! Bam!

ALs je het speakertje er makkelijk uit kan krijgen, zou ik daarmee gewoon even naar een soortgelijke zoeken en zelf vervangen :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Henneo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02-2025
Ik heb hier nog een Creative 6700 set staan waarvan de sub defect is. Als je even kijkt of de speakers hetzelfde zijn dan mag je er wel 1 hebben.

Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5

Verwijderd

Topicstarter
ze zijn niet hetzelfde maar dat maakt voor mij niet uit.
ik heb wel intresse

Verwijderd

Topicstarter
ik heb via de marktplaats een nieuwe kunnen krijgen, dit topic kan verwijderd worden.
Bedank voor de hulp !
Pagina: 1