Toon posts:

[XP] Lijstje automatisch afspelen klopt niet*

Pagina: 1
Acties:
  • 853 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb met windows xp het probleem dat ik na het deinstalleren van de nero 7 demo versie nog steeds bij automatisch afspelen de opties gelinkt naar nero zie staan.(zonder icoontje) Toch zou het deinstalleren gelukt moeten zijn want hij was voltooid. Hoe krijg ik dit weg?
Ik heb al geprobeert om de registersleutels van de betreffende koppelingen te verwijderen maar daarna stond er helemaal niets meer bij automatisch afspelen dus toen heb ik de backup van het register terug gezet.

Groeten Brietje

p.s sorry had de regels nog niet gelezen :o

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 09:33 ]

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03 16:34

JohnD

Bernd

[XP] Automatisch afspelen cd/dvd, programma toevoegen*

daar vind je hoe je spullen kan toevoegen en dus ook verwijderen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door JohnD op 14-08-2006 17:13 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

brietje,

Op GoT hebben we een heleboel regeltjes opgesteld waarvan we verwachten / eisen dat iedereen zich daar aan voldoet - dit topic voldoet daar totaal niet aan :P

Ik vat de belangrijkste regels even samen, maar spendeer zelf ook even wat tijd aan het lezen van de regels dan is de tijd op GoT een stuk leuker:
  • Kies een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft. In Windows Clients willen we daarnaast ook nog eens dat je de Windows versie in je topic titel zet.
  • Geef je probleemstelling / discussiepunt duidelijk aan - geef zoveel mogelijk relevante informatie (welke Windows versie, ging het deinstalleren goed, e.d.)
  • Geef duidelijk aan wat je zelf al geprobeerd hebt - waar heb je al op gezocht (welke keywords) wat kwam je tegen, e.d. - neem dit op in je topicstart
Vul je je topic nog even aan zodat het aan bovenstaande regels voldoet? Vermeld dan in je topic even je Windows versie dan zet ik die wel in je topic titel :)

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor de link maar ik kan geen wijs worden uit de uitleg.
Heeft iemand misschien een makkelijkere oplossing???

Groeten Brietje

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb nog maar een tijdje zitten googleen, en uiteindelijk heb ik het kunnen oplossen met TweakUI.
Daar kun je bij: My Computer-Autoplay-Handlers zelf de dingen verwijderen en toevoegen. Allemaal erg bedankt.

Groeten Brietje