[Exch 2003] Out of Office multiple reply - dus niet eenmalig

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• desmoquattro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Nope dit is geen vraag hoe ik out of office aan de gang krijg,dat werkt allemaal prima.

Alleen nu wil ik graag dat op elk mailtje een reply komt.

Dus als A een mail verstuurd naar B dat A niet eenmalig een reply krijgt maar bij ieder mailtje dat word verstuurd.

Overal kan je op internet vinden dat de server eenmalig per sender een mail verstuurd.

Het is een Exchange 2003 SBS omgeving.

LOL

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zal dat het gemakkelijkst kunnen doen met een rule denk ik - gewoon een rule in Outlook instellen dat je automatisch replied op een mail en de server zal dat voor elke mail gaan doen :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

elevator schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 23:18:
Je zal dat het gemakkelijkst kunnen doen met een rule denk ik - gewoon een rule in Outlook instellen dat je automatisch replied op een mail en de server zal dat voor elke mail gaan doen :)
Gedeeltelijk; je hebt namelijk zowel server-side als client-side rules. In het laatste geval zal Outlook van de client altijd open moeten staan.

Volgens mij, maar het is al laat, kan je dit ook enforcen middels een policy voor Exchange maar pin me er even niet op vast.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De reply rule is gewoon server side - met een recente Outlook (en bij Exch 2003 ga ik ook uit van een recente client) krijg je ook een waarschuwing als je client side rules gebruikt :)

• desmoquattro
elevator schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 23:32:
De reply rule is gewoon server side - met een recente Outlook (en bij Exch 2003 ga ik ook uit van een recente client) krijg je ook een waarschuwing als je client side rules gebruikt :)
Maar ga jij dat "domme" eindgebruikers uitleggen ;)

De eindgebruikers gaan met vakantie en volgen keurig het wizardje :)
Alles ging goed totdat 1 eindgebruiker graag op ieder mail een out off office reply wilde en je voelt hem al....nu de rest ook.

Gelukkig ben ik niet de enige die hier geen pasklaar antwoord op heeft ...pffff :P

LOL

• desmoquattro
Echt niet iemand.....?

LOL

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Anders leg je gewoon uit dat het niet kan. Probeer het door wat extra zout te leggen op de nadelen:
-Mailboxen die vollopen door nutteloze mail.
-Users zullen die dingen na verloop van tijd gaan negeren omdat ze er te veel krijgen en dus niet meer als individueel mailtje behandelen
-Manager vindt het ook nodig? Bij ons is het policy dat changes eerst door managers worden beoordeeld, die meestal vatbaarder zijn voor redelijke argumenten dan de gebruiker zelf: "Ik wil het nu!!!! JIj moet het NU voor me doen"......

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1