Toon posts:

waar kan ik samba tng downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag samba tng downloaden.
Al kijk ik op hun site dan zie ik dat je een speciaal commando in moet typen.
Maar mijn linux bak staat niet op het internet aangesloten.
Op welke site(ftp) kan ik hem downloaden.

alvast bedankt,

Maarten Kos

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Je bedoelt waarschijnlijk cvs. Cvs is een uitstekend systeem voor opensource projecten. Ergens is voor een project dan een cvs server. Hier vind je dan steeds de meest actuele broncode, maar dus ook de meest actuele bugs! Met een client kun je dan o.a. een nieuwe versie downloaden en patches uploaden.

Er is ook een windowsversie wincvs, maar ik weet zo snel niet waar je die kan vinden, heb hem niet echt nodig. Ik heb wel alleen een losse cvs.exe die is genoeg.

Zoek maar op internet, weet zosnel niet de url. Als je een stabiele versie van samba wilt moet je niet deze gebruiken!

Verwijderd

Zie ook de andere topics die hierover gegaan zijn (hint: search:)). Daarin worden een aantal voordelen en nadelen uit de doeken gedaan.

Voor TNG kan je naar www.samba-tng.org gaan. Gebruik inderdaad de CVS-versie.
Dan heb je altijd de allerlaatste code.
Ik geloof dat er ook een link stond naar een ftp, maar dat weet ik niet zeker

Er zit dus nog steeds geen printer-support in TNG en dat is eigenlijk het allergrootste nadeel eraan. Voor de rest zij alle versies van TNG die ik de afgelopen maanden gedraaid heb toch echt wel redelijk stabiel, dit in tegenstelling tot wat Thunderbird2k beweerde. Maar goed dat is dan ook maar mijn persoonlijke mening.

Verwijderd

Mocht je hem nou nergens hebben kunnen vinden. Dan kan je hem ook nog wel ff van de volgende link af plukken. Hij blijft daar tot ongeveer volgende week staan.
Dit is een zip-file (tar.gz) van de CVS versie van ongeveer een week of 2 geleden.

www.nklomp.com/temp/samba-tng.tar.gz

[edit: Oh ja, dat bestand is ruim 6 MB groot en gaat over een linke van max 15 KB/sec. Neem er dus wel ff de tijd voor]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 januari 2001 00:23 schreef nelske het volgende:
Mocht je hem nou nergens hebben kunnen vinden. Dan kan je hem ook nog wel ff van de volgende link af plukken. Hij blijft daar tot ongeveer volgende week staan.
Dit is een zip-file (tar.gz) van de CVS versie van ongeveer een week of 2 geleden.

www.nklomp.com/temp/samba-tng.tar.gz

[edit: Oh ja, dat bestand is ruim 6 MB groot en gaat over een linke van max 15 KB/sec. Neem er dus wel ff de tijd voor]
tanks

Verwijderd

Wat ik nog even vergeten was te vermelden:

Als je mijn versie gebruikt; vergeet dan niet eerst "make clean" te doen, voordat je hem daadwerkelijk gaat configureren en compileren. Het kan ook nog zijn dat je m'n configure-cache file ff weg moet mikken.
Pagina: 1