How to : installeren software op andere schijf dan C

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• GerEielts
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-05-2024
Hoi,

Feitelijk wil ik software installeren op een andere partitie dan C, maar dat er bijvoorbeeld ook geen bestanden op C:\windows\system32 geplaatst worden van die installatie. Dat laatste lijkt me onmogelijk (maar is dit zo ??), omdat het OS, bij het starten van de geinstalleerde applicatie, die bestanden (op C dus) nodig zal hebben.

Als het dus zo is, dat er absoluut bestanden op C:Windows geplaatst moeten worden, is het dan mogelijk om die geinstalleerde software uit de lijst te verwijderen, die je ziet via Configuratiescherm -> Software ?? Bv. via het register ? :?

Ger.

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-02 19:43
hier mee moet het lukken (het verwijderen van de namen van geinstalierder software:

http://www.x-setup.net/product/features.asp?lang=EN

een van de betere registry tweakers
MAAR VERKLOOT JE REGISTRY NIET !!!
GEBRUIK ALLEEN ALS JE WET WAD JE DOET

o ja nog success

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Ehh....software kun je gewoon installeren op een andere drive dan C:
Om te voorkomen dat bv. dll's in c:\windows\system32 geplaatst worden kun je kijuken of je de applicatie repackagen (zodat ze bij het installeren dmv het msi package de dll's niet in de c:\windows\system32 komen te staan). In veel gevallen volstaat het verplaatsen van de dll's naar de applicatiemap.

• GerEielts
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-05-2024
Bedankt....

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zie niet zo goed wat dit met Windows Servers en Software te maken heeft en ik mis ook elke vorm van eigen inzet van jouw kant :)

Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.