[Multi-Platform] Star Trek Legacy / Tactical / Encounters

Pagina: 1
Acties:
  • 1.650 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik zat op nu.nl het nieuws te bekijken en kwam opeens James T. Kirk tegen. Wat schetst mijn verbaasing, hij gaat de stem doen van Star Trek Legacy! Toen ging ik even doorzoeken en kwam ik de volgende spellen tegen:

Star Trek Legacy
Star Trek Tactical Assault
Star Trek Encounters

Deze spellen zijn allemaal gepland om uit te komen in de herfst van 2006. Ze moeten samen vallen met het 40 jarig bestaan van Star Trek.

We krijgen dus 3 Star Trek spellen die op dezelfde datum gereleasd worden _/-\o_
Ik veracht zelf het meest van Legacy, dit omdat de screens het lekkerst eruit zien en omdat de echte crew er aan mee werkt.

Iemand die hier meer over heeft gehoord of weet?

Links:
Screens
Trailer High Res
Press release
Home Page
Nu.nl artikel

Klik op de foto`s voor het orgineel

Afbeeldingslocatie: http://www.bethsoft.com/images/games/stl05B.jpg

Afbeeldingslocatie: http://startrek.bethsoft.com/images/art/legacypcscreens/lepc_19B.jpg

Star Trek®: Legacy
Platform: PC and Xbox 360®
ESRB Rating: Rating Pending

Legacy is an epic game of Starfleet combat covering the entire Star Trek Universe. Players become the Admiral of a task force of warships and must lead their fleet to victory in large-scale battles. As the Admiral of the Fleet you choose the ships, equipment, and captains that you will lead into battle. The game is designed to provide an immersive strategic and tactical experience by emphasizing the dramatic excitement of large-scale battles without the hassle of complex starship management.

KEY FEATURES:

* Spans the entire Star Trek Universe. The Original Series, Next Generation, Deep Space Nine, Voyager, and Enterprise. It’s all here for you to control.
* Real time Starfleet combat. Engage in large-scale combat with dozens of warships fighting simultaneous battles across vast sections of space.
* Dynamic three-dimensional battlefields. Beautiful space environments filled with fully realized nebulas, wormholes, planets, and stars. Intuitive controls allow players to quickly select targets and destinations in 3D space.
* Detailed weapon effects and damage modeling. Weapons searing with energy and charged shields that surge with every hit. Ships with full damage modeling that break apart, strewing debris and sparks.
* Customizable fleets, ships, and captains. Victories earn Command Points, which are used to personalize your fleet, ships, and captains.
* Single player Federation campaign. Spanning three full epochs (Enterprise, The Original Series, and The Next Generation).
* Robust multiplayer with full Xbox Live support. From small-scale engagements to all-out war involving multiple systems. Matchmaking, stat tracking, and player rankings on Xbox Live.
* Over sixty ships and four playable races. From small scouts and light cruisers to fearsome battleships. Command the powerful fleets of the Federation, Klingon, Romulan, and Borg races. All beautifully rendered with the latest technology.
Star Trek®: Tactical Assault
Platform: PSP™ system and Nintendo ® DS
ESRB Rating: E for Everyone

Star Trek: Tactical Assault is a real-time spaceship combat game for 1 or 2 players, featuring a wide array of authentic Star Trek races, ships, and weaponry from the universe of the original Star Trek series. Players take command of powerful Federation and Klingon warships and must outthink and out duel their opponents in order to succeed. Play through either the Federation or Klingon campaigns in single-player mode or go head-to-head against a friend in wireless multiplayer action.

KEY FEATURES:

* Based on the films of The Original Series. Space is the final frontier, Kirk is in command, and the Klingons are the bad guys. Play through the era that started it all with this classic Star Trek game.
* Real-time combat involving multiple warships. The true test of a Captain is his ability to act under fire. Every second counts as you attempt to out-maneuver enemy warships and expose their weaknesses while protecting your own.
* Two full campaign modes. Become a hero of the Federation or a champion of the Klingon Empire in two full-length, independent campaigns.
* Branching missions with multiple outcomes. You are in command. As the Captain, it is up to you to make the best decisions for your crew. With a multitude of paths to choose from, you will decide the direction and ultimate outcome of your campaign.
* Head-to-Head wireless multiplayer. Test your skills and tactics against the most challenging opponents you’ll find…your friends.
* Five playable races. In Skirmish and Multiplayer modes, command ships from the Federation, Klingon, Romulan, Gorn, and Orion fleets. Each fleet has its own combat philosophy, strengths, and weaknesses. Tactics that lead to victory for one race will result in disaster for another.
Star Trek®: Encounters
Platform: PlayStation®2
ESRB Rating: Rating Pending

STAR TREK: ENCOUNTERS is a shoot ‘em-up arcade style space combat game featuring ships, characters, and weapons from 40 years of Star Trek. Take command of your starship and blast through the universe, defending your vessel and demolishing your opponents’ in fast action battles.

* Five Generations at Your Control
Ships and characters from The Original Series, The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager, and Enterprise.

* Authentic Trek Universe
Experience the Trek you know with missions based on classic moments from the television series and films.

* Thrilling Arcade Action
Destroy your opponents with a wide array of weapons including Phasers, Pulse Cannons, Torpedoes, and more.

* Three Exciting Gameplay Modes
Choose from Skirmish Mode, Episode Mode, or go head-to-head against a friend in Multiplayer Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 20:28
Legacy lijkt me een vette game worden idd, alles Star Trek in 1 game. Wel een beetje onduidelijk wat voor game het wordt, is het nou een RPG of een MMORPG?

Wat ik ook wel leuk zou vinden is eens een Star Trek RTS.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Breepee schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:24:
Legacy lijkt me een vette game worden idd, alles Star Trek in 1 game. Wel een beetje onduidelijk wat voor game het wordt, is het nou een RPG of een MMORPG?

Wat ik ook wel leuk zou vinden is eens een Star Trek RTS.
Inderdaad, je had wel al Star Trek Armada 1 & 2. Opzich erg leuke games en ik heb maar al te vaak een enorme vloot Armada gebouwd. Maar iets diepgaander lijkt mij inderdaad ook wel wat :)

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 14-08-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, ik hou deze game al een tijdje in de gaten en ik kan niet wachten tot 'ie uit komt! :)

Je kan dus (volgens de makers) meer dan 60 schepen besturen van 4 verschillende rassen, namelijk de Klingons, Federation, Romulans en uiteraard de Borg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:10
DaannO schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:29:
[...]

Inderdaad, je had wel al Star Trek Armada 1 & 2. Opzich erg leuke games en ik heb maar al te vaak een enorme vloot Armada gebouwd. Maar iets diepgaander lijkt mij inderdaad ook wel wat :)
De startrek armada reeks heeft mij nooit echt geboeit. Ik speel nog nog steeds af en toe startrek bridge commander met extra schepen. Dit is nog steeds een erg leuk spel. Ik hoop dan ook dat dit spel meer in de buurt van bridge commander ligt dan in de buurt van armada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 06:50

SG

SG surft naar info hardewaren

Dit lijkt mij meer Startrek fleet commander III of zoiets. De enige Startrek game die ik gespeeld heb.

En wat is het verschil kwa gameplay tussen die drie series
Fleet comander vs Bridgecommander. vs armada

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Zou iemand een mirror willen maken van de filmpjes? De originele link is momenteel down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Hier een ander link: E3 Star Trek Legacy

Ziet er wel tof uit vooral de Borg Cube, hopelijk wordt ie beter dan de laatste star wars game.

Afbeeldingslocatie: http://startrek.bethsoft.com/images/art/legacypcscreens/lepc_18B.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Is Dit nou de opvolger van Starfleet Command 3 ? Ik heb ze tot nu toe alle 3. Geweldige games. Deze ga ik ook weer Orgineel kopen. Ziet er erg goed uit. Gelukkig nu ook Tactical Cubes :P

Dit kan nog leuk gaan worden. En msichien zijn de andere stertrek games ook de moeite waard. Ik zal er zeker naar uitkijken.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
thesystem schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:59:
Zou iemand een mirror willen maken van de filmpjes? De originele link is momenteel down.
Ik heb hem even geupload, hij staat nu in een wat snellere mirror in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
SuperG schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:24:
Dit lijkt mij meer Startrek fleet commander III of zoiets. De enige Startrek game die ik gespeeld heb.

En wat is het verschil kwa gameplay tussen die drie series
Fleet comander vs Bridgecommander. vs armada
Nou bij bridgecommander werk je echt vanuit het schip zelf. En met die andere heb ik meer het idee dat ik een soort van command en conquer in de ruimte aan het spelen ben. Ik heb bridge commander eigenlijk geinstalleerd omdat ik daarmee ook stargate schepen erin kon zetten en zo battles uit stargate kon nadoen _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Bart1983 op 15-08-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees Multi-Platform.... :X :>
KLopt dat? Niet een windows only game, maar echt Multi-Platform? Laat het waar zijn! :D
dan zou ik ze echt dankbaar zijn O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:42:
Ik lees Multi-Platform.... :X :>
KLopt dat? Niet een windows only game, maar echt Multi-Platform? Laat het waar zijn! :D
dan zou ik ze echt dankbaar zijn O+ _/-\o_
Staat in de quotes voor welk systeem de spellen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Is er al wat meer bekend over wanneer ze uit gaan komen? Ik las op de site dat de DS versie al geshipped zou zijn. Maar meer kan ik niet vinden.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de fora van Star Trek Legacy wordt er gezegd dat de officiele release datum van Legacy 27 november is (hij is wéér uitgesteld).

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 20:36
schopje :)

Het lijkt erop dat de game morgen in de Us wordt gereleased :)
Volgens Amazon in ieder wel.
En op het forum van Bethsoft wordt het min of meer ook bevestigd.
Misschien dat de sint dit jaar toch nog iets moois brengt :D

Bij Bol staat hij op 7 december gepland

[ Voor 22% gewijzigd door Volk op 04-12-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Laten we het hopen! De screenshots zien er zo vett uit. Ook hoop alleen niet dat het zo'n zelfde interface/besturing/gameplay heeft als de armada reeks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rfolkers schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:16:
schopje :)

Bij Bol staat hij op 7 december gepland
Daar dus (ook) doorgeschoven naar de 21ste. Nog (erg) weinig info over Legacy zeg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ik vond het ook al zo vreemd dat hij nog niet te verkrijgen was in het alternatieve circuit. Dat is meestal toch wel een aardige indicatie voor wanneer een stuk software uit is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Ik hoop dat er weer veel mods zullen uitkomen voor deze game. Ik zit vooral te wachten op een mod waamee we met ruimteschepen uit Stargate kunnen spelen. Speel op dit moment nog Star trek Bridge commander en daar is dat mogelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 11:55

Brons

Fail!

Ik heb alle ST RTSen al gedaan, geen was geweldig maar ze waren wel goed genoeg om mij even bezig te houden.

Zelf hoop ik op een Star Trek RPG of adventure, zoals de games oude de oude doosch. Daar kon ik mij uren mee vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spockz schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:39:
Ik vond het ook al zo vreemd dat hij nog niet te verkrijgen was in het alternatieve circuit. Dat is meestal toch wel een aardige indicatie voor wanneer een stuk software uit is. :)
Jep, Bethesda is een beetje stom bezig.. In Amerika zou de game al 2 dagen geleden uit moeten zijn, maar hij is daar ook niet/nauwelijks verkrijgbaar.

Ik wil deze game spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:20:
[...]

Jep, Bethesda is een beetje stom bezig.. In Amerika zou de game al 2 dagen geleden uit moeten zijn, maar hij is daar ook niet/nauwelijks verkrijgbaar.

Ik wil deze game spelen :P
Op het officiele forum hebben nu al best veel mensen het spel. Duurt nog een weekje voor dat die in NL beschikbaar is.

[ Voor 8% gewijzigd door Bart1983 op 07-12-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 21:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Heb hem meteen geinstalleerd. Fixed maar 1 bug in MP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c83473c812e379df940d5ddcaba7c46b/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6bc982533a1cedf529834c0fe3d2aa76/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d360720226a76c06f69b31a503df0ef9/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/152990fefe8a216372f7eeafcab82f62/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/108ede6236220122411d08f6e5e46ba2/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0bf350d44f097024bf6101ef7e7aa15a/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/26e79525822c18844b29efa98be84970/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7ec2e414f41e39842bd48feb00b0f154/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2dcbaa67d5fb9430bb39df7366727df9/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d1161769d757f0de4f1cea0063983a22/thumb.jpg

Afgelopen middag even gespeelt, goed en leuk spel in het algemeen maar heeft zo'n zijn minpuntjes.

Eén groot minpunt voor mij is wel de besturing. Voorzover ik snel ff alles bekeken heb kun je de controls niet veranderen (de W en S key (omhoog/omlaag) zou ik bijvoorbeeld willen omdraaien (is ook niet logisch met de huidige config aangezien in ieder ander game en met name flight simulator het wel goed zit), je kunt je wel gaan aanpassen aan de reacties hiermee maar dan zit je weer met andere games waar je weer opnieuw aan moet leren 'wennen' zeg maar).
Besturing in het algemeen is heel erg wennen, vooral tijdens gevechten. Hier had men misschien beter naar Freelancer kunnen kijken, imho dan.

De scale van de planeten en een zon is nu niet bepaald realistisch.
Ben nog niet in de buurt bij een zon geweest maar je kunt ook je schip niet eens fatsoenlijk crashen op een planeet :X Ook asteroids doen geen damage aan je schip. Als je in warp gaat en er ligt een object op je weg dan ga je er vanzelf uit met een botsing maar geen schade. Beetje kinderachtig om zo'n 'foolproof' systeem erin te zetten. Oke het moet leuk zijn voor iedereen om te spelen maar ze hadden het op zijn minst optioneel kunnen maken.

De voiceacting is ook maar matig, op zijn minst hadden ze desnoods bijvoorbeeld 2d plaatjes als cutscenes kunnen gebruiken om de schaal van een schip en de planeten bijvoorbeeld beter weer te geven. Voor een niet fan lijkt het me behoorlijk moeilijk een schatting te kunnen maken hoe groot die schepen allemaal wel niet zijn, het lijken nu net vliegjes in de kale ruimte (die voiceacting draagt daar aan bij omdat je steeds het schip van een afstand ziet) en bij een planeet lijkt het net alsof de planeet een klein rotsblokje is met wat gras/sneeuw erop.

Al met al nog steeds geen 'realistische' Star Trek game.

Volgens mij had de NX-01 helemaal geen tractorbeam (te zien in plaatje 2) of vergis ik mij?

Ik heb nadat de screenshots gemaakt zijn pas gekeken of een andere screenresoluties mogelijk zijn: dat kan door naar de root van de gamedirectory te gaan en Admiral.PRF te openen met kladblok bijvoorbeeld.

En na wat door de gamedirectory te hebben rondgekeken lijkt het erop dat de game vrij goed modbaar moet zijn. Dus hopelijk komen er snel goede mods uit die zich meer naar het realisme van Star Trek bewegen :)

//edit: ik vind nu ook een Input.map (notepad) file waar je de controls kunt veranderen zo te zien, misschien dat de patch die erin heeft gezet was me niet eerder opgevallen. ##### Movement Keys for Direct Control is het volgens mij om de W/S om te draaien, zometeen ff testen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:02
Ik ben het helemaal met je eens LightEye.. heb hem net ook ff gespeeld..

De screens zien er super uit, maar ik kan maar niet wennen aan die besturing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:04:

Volgens mij had de NX-01 helemaal geen tractorbeam (te zien in plaatje 2) of vergis ik mij?
De NX-01 had een grijp arm in plaats van een tractor beam kan me niet herinneren dat dit in loop van de serie verandert is.

:/ maar lees nu overal dat de besturing gewoon ruk is dus weet nog niet zeker of hij 40 piek waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Deadsy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:58:
[...]

De NX-01 had een grijp arm in plaats van een tractor beam kan me niet herinneren dat dit in loop van de serie verandert is.

:/ maar lees nu overal dat de besturing gewoon ruk is dus weet nog niet zeker of hij 40 piek waard is.
Als je op het hele begin ban de campain goed oplet hoor je dat die tractorbeam een üpgrade"is die hij gekregen heeft in het dok. In de series is het inderdaad een grijparm. Verder zit ik nogal vast omdat je op ten duur een tooltip krijgt als je de shields neer hebt gehaald van een schip. Alleen heb je dan geen muis }:O Die kan ik dus niet weg klikken

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
switchboy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:48:
[...]

Als je op het hele begin ban de campain goed oplet hoor je dat die tractorbeam een üpgrade"is die hij gekregen heeft in het dok. In de series is het inderdaad een grijparm. Verder zit ik nogal vast omdat je op ten duur een tooltip krijgt als je de shields neer hebt gehaald van een schip. Alleen heb je dan geen muis }:O Die kan ik dus niet weg klikken
ik heb de game (nog) niet. ;)

van wat ik lees krijg ik toch steeds meer het idee dat het een slechte console port is en ze gewoon de muis zijn vergeten te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik ben ook wel een trekkie maar ik moet zeggen dat ik niet zit te wachten op weer een ST spel. Ik heb me vroeger flink vermaakt met Generations(nog zonder echte mouse look, je moest toen altijd een knop inhouden) en met die shooter game waarvan ik de naam even niet meer weet op voyager, maar ST is voor mij zelf nu al zo lang geleden dat het niet meer echt leeft. Na Enterprise (en dat is alweer een tijdje terug) is er vrij weinig geweest om het Trek hart nog warm te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 11:55

Brons

Fail!

REDFISH schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 00:40:
Ik ben ook wel een trekkie maar ik moet zeggen dat ik niet zit te wachten op weer een ST spel. Ik heb me vroeger flink vermaakt met Generations(nog zonder echte mouse look, je moest toen altijd een knop inhouden) en met die shooter game waarvan ik de naam even niet meer weet op voyager, maar ST is voor mij zelf nu al zo lang geleden dat het niet meer echt leeft. Na Enterprise (en dat is alweer een tijdje terug) is er vrij weinig geweest om het Trek hart nog warm te houden.
Elite Force 1 en 2, erg mooie games moet ik zeggen. De sfeer was echt Star Trek, zeker als je op dat grote samengestelde schip komt met mensen, klingons, vulcans en weet ik wat allemaal

Zelf vind ik het maar niets. De besturing is gewoon ruk, ze hebben niet de tijd genomen om het voor de PC te maken. Het lijkt wel of dit rechtstreeks van de console komt.

Slechte console port deeltje 500 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, na het uitspelen van de 1e Era (Enterprise) kan ik alvast het volgende concluderen:

Voordelen:
[list]• Mooie schepen, goed gedetailleerd!
• Gameplay met dieptegang, gebruik de asteroidevelden en nebula's in je voordeel en win een strijd die je normaal _nooit_ zou kunnen winnen
• Voice-acting door alle starfleet captains
• Eindelijk weer een vette Star Trek game! :D
• Multiplayer

Nadelen
[list]• Besturing kan veel beter
• Buggy op sommige momenten, bv. menukeuzes die voorbij schieten ipv 1 voor 1
• Besturing kan niet worden veranderd
• Schaal van planeten t.o.v. is slecht (een Borg cube == planeet)
• Niet in-game saven. Ben je dood, dan moet je ook _helemaal_ op nieuw
• Geen realismeniveau

Dus.

Oh, en weet iemand misschien hoe dat vage targetingsysteem werkt? Fasers gaan wel, maar van het torpedosysteem snap ik niets :?

Verder vind ik deze game gewoon gaaf, altijd leuk om weer ff met de Defiant een paar Borgs op te blazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 15:20:
Goed, na het uitspelen van de 1e Era (Enterprise) kan ik alvast het volgende concluderen:

Voordelen:
[list]• Mooie schepen, goed gedetailleerd!
• Gameplay met dieptegang, gebruik de asteroidevelden en nebula's in je voordeel en win een strijd die je normaal _nooit_ zou kunnen winnen
• Voice-acting door alle starfleet captains
• Eindelijk weer een vette Star Trek game! :D
• Multiplayer

Nadelen
[list]• Besturing kan veel beter
• Buggy op sommige momenten, bv. menukeuzes die voorbij schieten ipv 1 voor 1
• Besturing kan niet worden veranderd
• Schaal van planeten t.o.v. is slecht (een Borg cube == planeet)
• Niet in-game saven. Ben je dood, dan moet je ook _helemaal_ op nieuw
• Geen realismeniveau

Dus.

Oh, en weet iemand misschien hoe dat vage targetingsysteem werkt? Fasers gaan wel, maar van het torpedosysteem snap ik niets :?

Verder vind ik deze game gewoon gaaf, altijd leuk om weer ff met de Defiant een paar Borgs op te blazen :)
Ben ik het mee eens. Ik heb gister avond even lopen spelen en ik ben echt erg ontevreden over de besturing. Wat gaat dat slecht zeg. Verder is het een leuk spel.

Ik snap alleen nog niet hoe ik ervoor zorg dat het schip achter een target aan blijft vliegen en hoe dat targeting werkt. Meer uitsluitsel zou wel handig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

F drukken als je op spatie hebt gedrukt. Dan op ctrl drukken als er rode pijlen staan voor torpedoes maar eerst met fasers het schild neer halen.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Wat ik nu weer lekker onhandig vindt is dat je niet alle schepen tegelijk kan selecteren op de overlay. Het kan wel, als je op 5 gedrukt hebt voor je de overlay ingaat, maar op 5 drukken in de overlay doet dus geen hol.

Vijandelijke schepen targeten geeft ook malle dingen als je huidige doel aan het ontploffen is. Je beeld schudt en je kan ff niks doen.

Ik vindt het een beetje teleurstellend spel om eerlijk te zijn. Had er een hoop meer van verwacht dan een rechtoerechtaan 'schiet op alles wat beweegt' en af en toe een van de andere functies gebruiken. En trouwens, waarom zou ik wat anders kiezen dan een battleship? Uiteindelijk maakt volgens mij enkel het aantal stuks geschut iets uit, en daarna misschien shields. Snelheid en engines zijn niet zo boeiend, ze komen toch wel snel van A naar B dmv warpen. De enige reden waarom je een iets anders zou willen kiezen is omdat je ze graag wilt zien vliegen.

[ Voor 23% gewijzigd door L3TUC3 op 10-12-2006 11:17 ]

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik vind het ook een beetje tegen vallen, alleen de wel aardige verhaal lijn houd me aan het spelen. Voor de rest is het een zeer middelmatig spel.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
De explosie can een starbase is echt _zo_nep he!

En t subsytem targeting werkt voor geen meter, voor de resat is t wel een leuk spel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:14:
[...]

ik heb de game (nog) niet. ;)

van wat ik lees krijg ik toch steeds meer het idee dat het een slechte console port is en ze gewoon de muis zijn vergeten te implementeren.
betekent dit dat je het beter met een joystick kan spelen? of is die optie er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
heb het spel gister even kunnen spelen en ik vind het flink tegenvallen.

Besturing is gewoon om te janken en je kunt het geeneens veranderen (ja mag toch wel verwachten dat dit gaat in de tegenwoordige tijd).
Grafix vallen gewoon flink tegen. ja de schepen zien er leuk uit maar ik zou ze niet mooi noemen als ik het vergelijk met oudere space games. De schepen zien gewoon uit alsof het licht geupdate SFC3 schepen zijn.

De ingame tutorial is ook niet al te goed.
Of je zet hem helemaal uit en hebt helemaal geen hulp of je zet hem aan en om de haverklap krijg je een venstertje met info. In het eerste gevecht kreeg ik om de 10 seconden een venstertje wat gewoon flink stoorde.
Tevens is de info in de hulp vensters niet altijd correct er werd gezegd dat met een rechter muisklik ik zou warpen :/ wat dus niet werkte bij mij.

ja leuk dat ze de stemmen van de captains hebben maar de dialogen vind ik erg slecht en ook de stemmen van andere personages vind ik vaak slecht gecast.

Als het om dit soort trek spellen gaat vind ik de beste nog steeds Klingon Academy.
Het had goede dialogen, goeie voice casting, veel schepen en de dmg op de schepen zag er goed uit voor die tijd, tevens was het energy management system erg goed uitgewerkt. Als ik KA vergelijk met Legacy dan zijn alleen de textures van KA slecht maar op de andere punten is KA beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
IK vind het wel tegenvallen maar evengoed leuk om te spelen. Het verhaal is ook wel leuk en het zorgt er bij mij voor dat ik steeds verder wil spelen. Ben nu bij het punt aanbeland waar ik voor het eerst in contact ben gekomen met een Borg schip. Heb op het officiele forum ook een topic gelezen over hoe je het spel grafisch mooier kunt maken. Dit heeft er bij mij voor gezorgt dat het veel mooier is geworden. Het verlagen van de brightness is ook belangrijk. Na die aanpassingen ziet het er bij mij stukken mooier uit !!

http://startrek.bethsoft.....php?showtopic=3631&st=80

Daar is het topic over hoe je het spel mooier kunt maken. Onderaan staat een config! Bij mij werkt het in ieders geval! Is nu wel iets zwaarder geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wat screenshots voor mensen die dat leuk vinden:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d641c0045a1f33345a665bd82d783384/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1a47ef2841a91e8256b7254d559ab928/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ddf76d094a9eae4cbc11efe89f73566a/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8a128631647adb34cba0cbbe12ccbe61/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8ac501e7d1c13d9f02ead3e5a4a2c0f8/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0b9e6bcea6a05ce3d11286638cf6787a/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/94ff4a412bfac2506352873aea91d73e/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/82877f4cafc3401351d9bfc56e5b0ea0/thumb.jpg

Plaatje 7: oeps :P beetje kutmissie wel. In de uitleg geeft men aan dat de bedoeling is ze vooral uit te schakelen met subsyteem en de engines vernietigen, maar volgens mij werkt dat hele subsysteem niet. En op het eind moet je volgens mij twee cargoschepen vernietigen (is vrij onduidelijk aangegeven en is moeilijk zoeken als je steeds een stuk of vijf vijanden om je heen hebt zitten) voordat ze het systeem verlaten maar voordat ik dat door had was de missie al over na een uur spelen in dat level ofzo, mag je weer opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mijn bevinding na Legacy (PC) een paar uurtjes geprobeerd te hebben:

De controls zijn inderdaad om te janken. Je kan de controls niet veranderen en de schepen en camera bewegen nogal houterig. Misschien komt dit ook omdat het niet mogelijk is om 'ondersteboven' te vliegen, wat nogal idioot is voor een space combat spel. Gelukkig speelt het spel beter met een gamepad (ik gebruik een Xbox 360 controller), maar welke knop wat doet moet je zelf maar uitvinden.

De graphics zijn niet zo bijzonder: wat bump mapping en bloom in combinatie met een hoge resolutie en fsaa ziet er hoogstens netjes uit. Alle tekst in het spel (menu, hud. etc.) is in één lettertype gedaan. Zo'n Star Trek font doet wel Star Trekkerig aan, maar is wat mij betreft een beetje teveel van het goede. ;) Beschadigen op schepen zien er leuk uit, maar bij 25% damage lijkt het schip al total loss.

Misschien moet ik de kwaliteit van het acteerwerk in het spel niet baseren op dat van Scott Bakula, maar gezien dit zelfs voor hem onder de maat is heb ik weinig hoop voor de rest van de cast.

Met het risico om als een complete Star Trek geek te klinken: het begin van Legacy spreekt de klassieke TOS aflevering Balance of Terror compleet tegen (voor zover Enterprise dit nog niet gedaan had). :+ Ook dit belooft weinig goeds voor de rest van het spel.

Als space combat spel heb ik meer lol met Star Trek: Bridge Commander omdat dit spel wel totale bewegingsvrijheid biedt, schepen beter te besturen zijn en de controls gewijzigd kunnen worden. Ook is de strategie daarin wat geavanceerder met onder andere de phaserbanks die onder een kleinere hoek werken en langer duren om op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Helaas, ik heb het spel nu ook geprobeerd maar ik vind het zeer tegenvallen, de pauzes in de conversaties zijn echt irritant lang en zelfs op low settings is het spel hartstikke traag. Verder heb ik dus niet echt met de controls kunnen spelen omdat ik daar gewoon niet aan toegekomen ben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

EXCEPTION: ACCESS VIOLATION
0x00656bb2
EAX:00000000h ESI:0012dbd4h
EBX:0012dcb0h EDI:0012dc74h
ECX:00000000h EBP:00000000h
EDX:00000000h ESP:0012db70h
EIP:00656bb2h EID:00000000h
SS: 00000023h CS: 0000001bh
DS: 00000023h FS: 0000003bh
ES: 00000023h GS: 00000000h
Flags: 00010246h CF:0 PF:1 AF:0 ZF:1 SF:0 OF:0

windows sp2
512mb ram
6600go
1.7ghz centrino

beetje gegoogled maar jah niemand heeft echt een oplossing mijn videokaart zit trouwens wel tussen de approved list van betsehada softworks...

directx laatste versie erop..reinstall gedaan ...weer zelfde fout :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 21:09
Als ik naar de screenshot kijk is het een spel voor de TV.
Wij het spel downloaden maar als ik zo die verhalen leest van de gebruikers gaat ik dat niet eens doen.

Ik zit in zuid afrika en daar kan je het spel nog niet kopen komt altijd veel later.
En spellen zijn er ook niet zo erg goed te krijgen.
Zoals BOTF, STFC3.
Die kan je hier echt niet vinden ook niet op IRC (dat werkt alleen maar hier :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij onlangs is opgevallen dat Legacy maar 50-80% van de cpu (athlon64 3500+) in beslag neemt wat dus zou betekenen dat het vooral op de gpu leunt aangezien ik nauwelijks 20 fps haal met alles voluit. Ik ken maar weinig spellen of eigenlijk geen voor de PC die zoveel leunen op de gpu only en de cpu niet voluit benutten. Een verklaring zou zijn dat het inderdaad voor de xbox only is geprogrammeerd (afhandeling van cpu/gpu zal dan wel flink anders zijn) en voor het gemak maar voor de x86 Windows is omgezet om goedkoop wat extra centen te incasseren.

//edit: ik had gisteren eens gekeken wat nu die muis 'lag' veroorzaakt in de menu's vooral als je ingame zit en moet repairen gaat het soms traaaag. Ben nog geen oplossing tegengekomen. Alle files zo'n beetje wel gehad waarin je kunt configgen en zelfs nog de dds bestanden van betreffende menu's omgezet in lagere resoluties maar heeft weinig effect. Totdat ik die 50-80% cpu belasting ontdekte wat mij dus min of meer tot de conclusie heeft geleid dat er niet te optimaliseren valt (qua snelheid) en we afhankelijk zijn van de proggers.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien echt een belachelijke vraag, maar hoe kun je Legacy op de 360 met 2 spelers doen? Want dat staat wel vrolijk op de doos, maar ik kan nergens iets met 2 spelers starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:44
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 19:04:
:(

EXCEPTION: ACCESS VIOLATION
0x00656bb2
EAX:00000000h ESI:0012dbd4h
EBX:0012dcb0h EDI:0012dc74h
ECX:00000000h EBP:00000000h
EDX:00000000h ESP:0012db70h
EIP:00656bb2h EID:00000000h
SS: 00000023h CS: 0000001bh
DS: 00000023h FS: 0000003bh
ES: 00000023h GS: 00000000h
Flags: 00010246h CF:0 PF:1 AF:0 ZF:1 SF:0 OF:0

windows sp2
512mb ram
6600go
1.7ghz centrino

beetje gegoogled maar jah niemand heeft echt een oplossing mijn videokaart zit trouwens wel tussen de approved list van betsehada softworks...

directx laatste versie erop..reinstall gedaan ...weer zelfde fout :(
zelfde probleem! iemand een oplossing? (ok mijn pc is wel een stuk ouder, maar voldoet ook aan de minimale eisen)

EDIT: kheb het al gevonden, ik voldoe (net) niet aan de minimum eisen voor de GFX :(. blijkbaar probeert hij het niet eens op low settings ofzo, gewoon crash. zo bijzonder ziet het er allemaal niet eens uit.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 29-12-2006 10:43 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Ik krijg het spel ook niet gestart...

Ik klik op de snelkoppeling, het splash screen verschijnt, hierna begint onderin de taakbalk "Star trek legacy" oranje / blauw te knipperen.

Bij het beïndigen krijg ik:

code:
1
2
szAppName : Legacy.exe     szAppVer : 43.0.0.0     szModName : hungapp     
szModVer : 0.0.0.0     offset : 00000000

En in C:\DOCUME~1\RAINMA~1\LOCALS~1\Temp\WER5a7d.dir00\appcompat.txt (een van de meegestuurde bestanden bij het "technisch rapport naar Microsoft") staat:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?>
<DATABASE>
<EXE NAME="Legacy.exe" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY">
    <MATCHING_FILE NAME="binkw32.dll" SIZE="194560" CHECKSUM="0x89F368FC" BIN_FILE_VERSION="1.8.9.0" BIN_PRODUCT_VERSION="1.8.9.0" PRODUCT_VERSION="1.8k" FILE_DESCRIPTION="RAD Video Tools" COMPANY_NAME="RAD Game Tools, Inc." PRODUCT_NAME="Bink and Smacker" FILE_VERSION="1.8k" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright (C) 1994-2006, RAD Game Tools, Inc." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x0" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="1.8.9.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="1.8.9.0" LINK_DATE="05/07/2006 13:16:41" UPTO_LINK_DATE="05/07/2006 13:16:41" />
    <MATCHING_FILE NAME="d3dx9_27.dll" SIZE="2319568" CHECKSUM="0x758A8AF5" BIN_FILE_VERSION="9.8.299.0" BIN_PRODUCT_VERSION="9.8.299.0" PRODUCT_VERSION="9.08.299.0000" FILE_DESCRIPTION="" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="Microsoft® DirectX for Windows®" FILE_VERSION="9.08.299.0000" ORIGINAL_FILENAME="D3DX9D.dll" INTERNAL_NAME="D3DX9D.dll" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. All rights reserved." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x237A06" LINKER_VERSION="0x50002" UPTO_BIN_FILE_VERSION="9.8.299.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="9.8.299.0" LINK_DATE="07/23/2005 00:23:46" UPTO_LINK_DATE="07/23/2005 00:23:46" VER_LANGUAGE="English (United States) [0x409]" />
    <MATCHING_FILE NAME="Legacy.exe" SIZE="3584000" CHECKSUM="0x377322C4" BIN_FILE_VERSION="43.0.0.0" BIN_PRODUCT_VERSION="43.0.0.0" PRODUCT_VERSION="1, 0, 0, 0" FILE_DESCRIPTION="Star Trek Legacy" COMPANY_NAME="Mad Doc Software" PRODUCT_NAME="Star Trek Legacy" FILE_VERSION="1.0" ORIGINAL_FILENAME="Legacy.exe" INTERNAL_NAME="Legacy" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © 2006" VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="43.0.0.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="43.0.0.0" LINK_DATE="12/06/2006 22:38:36" UPTO_LINK_DATE="12/06/2006 22:38:36" VER_LANGUAGE="English (United States) [0x409]" />
    <MATCHING_FILE NAME="msvcp71.dll" SIZE="499712" CHECKSUM="0x961BEC37" BIN_FILE_VERSION="7.10.3077.0" BIN_PRODUCT_VERSION="7.10.3077.0" PRODUCT_VERSION="7.10.3077.0" FILE_DESCRIPTION="Microsoft® C++ Runtime Library" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="Microsoft® Visual Studio .NET" FILE_VERSION="7.10.3077.0" ORIGINAL_FILENAME="MSVCP71.DLL" INTERNAL_NAME="MSVCP71.DLL" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation.  All rights reserved." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x8657E" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="7.10.3077.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="7.10.3077.0" LINK_DATE="03/19/2003 04:14:51" UPTO_LINK_DATE="03/19/2003 04:14:51" VER_LANGUAGE="English (United States) [0x409]" />
    <MATCHING_FILE NAME="msvcr71.dll" SIZE="348160" CHECKSUM="0x448A147E" BIN_FILE_VERSION="7.10.3052.4" BIN_PRODUCT_VERSION="7.10.3052.4" PRODUCT_VERSION="7.10.3052.4" FILE_DESCRIPTION="Microsoft® C Runtime Library" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="Microsoft® Visual Studio .NET" FILE_VERSION="7.10.3052.4" ORIGINAL_FILENAME="MSVCR71.DLL" INTERNAL_NAME="MSVCR71.DLL" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation.  All rights reserved." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x5F1E9" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="7.10.3052.4" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="7.10.3052.4" LINK_DATE="02/21/2003 12:42:20" UPTO_LINK_DATE="02/21/2003 12:42:20" VER_LANGUAGE="English (United States) [0x409]" />
    <MATCHING_FILE NAME="NetworkManager.dll" SIZE="335872" CHECKSUM="0xDA9FB2C2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="11/30/2006 21:03:20" UPTO_LINK_DATE="11/30/2006 21:03:20" />
    <MATCHING_FILE NAME="xinput9_1_0.dll" SIZE="61136" CHECKSUM="0x35FB908D" BIN_FILE_VERSION="9.9.376.0" BIN_PRODUCT_VERSION="9.9.376.0" PRODUCT_VERSION="9.09.376.0000" FILE_DESCRIPTION="XNA Common Controller Beta" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="Microsoft® DirectX for Windows®" FILE_VERSION="9.09.376.0000 built by: mmbuild" ORIGINAL_FILENAME="Xinput.dll" INTERNAL_NAME="Xinput" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. All rights reserved." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x1D35F" LINKER_VERSION="0x50002" UPTO_BIN_FILE_VERSION="9.9.376.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="9.9.376.0" LINK_DATE="09/28/2005 21:16:56" UPTO_LINK_DATE="09/28/2005 21:16:56" VER_LANGUAGE="English (United States) [0x409]" />
    <MATCHING_FILE NAME="DirectX\DSETUP.dll" SIZE="74520" CHECKSUM="0x7DA79FA7" BIN_FILE_VERSION="4.9.0.904" BIN_PRODUCT_VERSION="4.9.0.904" PRODUCT_VERSION="4.9.0.0904" FILE_DESCRIPTION="Direct driver preloader" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="Microsoft® DirectX for Windows®" FILE_VERSION="4.9.0.0904" ORIGINAL_FILENAME="dsetup.dll" INTERNAL_NAME="dsetup.dll" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © Microsoft Corporation.  All rights reserved." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x10001" VERFILETYPE="0x3" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x13479" LINKER_VERSION="0x50002" UPTO_BIN_FILE_VERSION="4.9.0.904" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="4.9.0.904" LINK_DATE="07/28/2006 16:02:36" UPTO_LINK_DATE="07/28/2006 16:02:36" VER_LANGUAGE="English (United States) [0x409]" />
    <MATCHING_FILE NAME="DirectX\dsetup32.dll" SIZE="2248984" CHECKSUM="0x76A4A47D" BIN_FILE_VERSION="4.9.0.904" BIN_PRODUCT_VERSION="4.9.0.904" PRODUCT_VERSION="4.9.0.0904" FILE_DESCRIPTION="DirectX Setup - 32-bit piece" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="Microsoft® DirectX for Windows®" FILE_VERSION="4.9.0.0904" ORIGINAL_FILENAME="dsetup32.dll" INTERNAL_NAME="dsetup32.dll" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © Microsoft Corporation.  All rights reserved." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x10001" VERFILETYPE="0x3" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x22CC22" LINKER_VERSION="0x50002" UPTO_BIN_FILE_VERSION="4.9.0.904" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="4.9.0.904" LINK_DATE="07/28/2006 16:02:36" UPTO_LINK_DATE="07/28/2006 16:02:36" VER_LANGUAGE="English (United States) [0x409]" />
    <MATCHING_FILE NAME="DirectX\DXSETUP.exe" SIZE="484632" CHECKSUM="0x2EABA4A7" BIN_FILE_VERSION="4.9.0.904" BIN_PRODUCT_VERSION="4.9.0.904" PRODUCT_VERSION="4.9.0.0904" FILE_DESCRIPTION="Microsoft DirectX Setup" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="Microsoft® DirectX for Windows®" FILE_VERSION="4.9.0.0904" ORIGINAL_FILENAME="dxsetup.exe" INTERNAL_NAME="dxsetup.exe" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright © Microsoft Corporation.  All rights reserved." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x10001" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x8101A" LINKER_VERSION="0x50002" UPTO_BIN_FILE_VERSION="4.9.0.904" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="4.9.0.904" LINK_DATE="07/28/2006 16:02:37" UPTO_LINK_DATE="07/28/2006 16:02:37" VER_LANGUAGE="English (United States) [0x409]" />
</EXE>
<EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY">
    <MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="1008128" CHECKSUM="0x304A4012" BIN_FILE_VERSION="5.2.3790.2756" BIN_PRODUCT_VERSION="5.2.3790.2756" PRODUCT_VERSION="5.2.3790.2756" FILE_DESCRIPTION="Windows NT BASE API Client DLL" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="Microsoft® Windows® Operating System" FILE_VERSION="5.2.3790.2756 (srv03_sp1_gdr.060725-0040)" ORIGINAL_FILENAME="kernel32" INTERNAL_NAME="kernel32" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. All rights reserved." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0xFC1B4" LINKER_VERSION="0x50002" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.2.3790.2756" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.2.3790.2756" LINK_DATE="07/25/2006 12:31:49" UPTO_LINK_DATE="07/25/2006 12:31:49" VER_LANGUAGE="English (United States) [0x409]" />
</EXE>
</DATABASE>

Snapt iemand dit?

Ik heb al verschillende compatibiliteitsmodussen geprobeerd. Vreemde is dat ik em na de setup 1 keer heb kunnen draaien, maar hij klapte er bij het laden van het menu uit naar de desktop. Ik heb het spel opnieuw geïnstaleerd, en weer kan ik m 1 keer draaien, daarna start het spel gewoon niet meer.

Ik heb XP X64, maar voor zover ik kan zien hebben meer mensen hier dat...

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 22:14

Kortfragje

......

Hmm, net 3 missies gespeeld en heb er nu al tabak van. Dat targeting systeem is meer een hindering dan dat het werkt.

Je kan een schip niet een end in de overlay laten vliegen naar een target.

Ook last van de view die door de spacebar vast blijft zitten (en om de een of andere reden verwijnt mn muisfunctie dan HELEMAAL, moet ik escape doe, krijg je het dialoog dat ie gesave'd heeft (???? heeft ie helemaal niet dan) cursortje is dan weg, moet je de onzichtbare cursor op ok krijgen en dan doet ie het weer...)

Vervelende manier van schieten, controls niet te veranderen. Conclusie, dit targeting systeem is leuk voor 1 tegen 1, maar als je met een vloot vliegt totaal onvoldoende....

Ik vind star trek erg leuk, maar dit is echt een slechte snel in elkaar gedraaide 360 port...(reviews claimen hetzelfde).. Wat een slordig spel..

Wat ZONDE dat ze dit zo gedaan hebben, sla de PC versie dan over, of breng hem later uit... :(

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zit even te twijfelen of ik dit spel zal kopen voor de XBOX360. Is het op de XBOX wel een goed spel?

Er is helaas ook geen demo voor te downloaden.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 26-09 23:03
Kickje,

Heeft iemand een volledige lijst van alle (pc) controls? Ik heb met google lopen zoeken en al het een en het ander zelf geprobeerd in het spel, maar die controls zijn gewoon zwaar k*t.

W.A.S.D. is in elk geval voor links/rechts/onder en boven
Spatie = zou voor impuls moeten zijn, maar merk er niks van
Muiswieltje = ?? Warp speed?

Hoe vuur je een photon torpedo af? :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even gekeken bij Trekcore en heb dit gevonden:
http://gaming.trekcore.com/legacy/images/manualp0405.jpg

De rest van de handleiding kun je hier vinden:
http://gaming.trekcore.com/legacy/manual.html