Adobe LiveCycle Extentions

Pagina: 1
Acties:

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
Hey mensen!

Ik ben samen met mijn collega al een aantal dagen bezig om een PDF formulier van een klant om te zetten in een digitaal in te vullen formulier. Deze werd eerst gewoon uit geprint, en met een pen ingevult, maar nu is het mogelijk om dit formulier dus digitaal in te vullen, te printen en eventueel te faxen.

Nu wil de klant graag dat dit formulier dus ook opgeslagen kan worden. De data die dus in de velden ingevult is moet bewaard kunnen blijven. Op dit moment is dat niet mogelijk. Het formulier is in Adobe Acrobat LiveCycle Designer gemaakt.

Nu heb ik zelf natuurlijk al onderzoek gedaan op internet, maar er is echt bar weinig over te vinden. Ik heb wel het een en het ander kunnen lezen over de Adobe LiveCycle Designer Extentions, daar zou je de hidden functies van Adobe Acrobat Reader mee kunnen unlocken, heeft iemand hier meer verstand van? En dan nog een vraag, als we dit pakket aanschaffen, hebben we dan aan 1 exemplaar genoeg? Dat wil zeggen, kun je dan aan de PDF een stukje code mee geven zodat op elke Client het formulier opgeslagen kan worden en de data behouden blijft?

We moeten de klant eind van de dag laten horen wat het pakket kost, en wat de oplossing is.. Dus als je me kunt helpen graag! zoek ik onder tussen nog even verder :D

[edit]

Ik ben er nu achter hoe het werkt, nu moet ik alleen nog weten wat het kost.. Je hoeft dus alleen maar de Extentions Server te hebben en de file de rechten te enablen.. Geen extra client software is nodig...

[ Voor 7% gewijzigd door DAMAGE op 14-08-2006 13:40 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad kan je met de Extensions er voor zorgen dat iedereen met een recente Reader versie je form kan invullen. Je betaalt iirc per te publiceren formulier als je het openbaar (dus buiten het intranet) wilt doen.

De prijs weet ik niet uit m'n hoofd en verschilt vast nogal afhankelijk van het aantal formulieren. Neem anders gewoon even contact op met Adobe NL :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Topicstarter
Oke thanks for the info!

Er is verder echt helemaal niks te vinden hier over, ook geen prijzen wat je per formulier betaald ofzo.. beetje vervelend is dat :(

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel