Beste tweakers,
Hulp gevraagd voor het volgende:
Pas geleden een ultra-budet budget AMD systeempje samengesteld voor mijn neefje om MAME spellen op te spelen
, bestaande uit het volgende:
* AMD Sempron 2600+ (nieuw gekocht): 40 euro (flink overklokbaar)
* ASus K8 Deluxe moederbord S774 (nieuw gekocht, gerefurbished): 25 euro
* 1x512 mb Kingston. (nieuw gekocht): 44 euro
* NVididia 440 MX 64 MB Leadtek (had ik een aantal jaren geleden gekocht).
* Q-tec voeding 350 watt (ok een rotmerk
, maar een vriend van mij had die nog toevallig liggen).
* 30 GB 7200 rpms Fireball Quantum hardeschijf.
* Lite0ne cd brander (48 speed) had ik ook liggen.
In totaal was ik ongeveer 120 euro kwijt.
De MAME spellen doen het perfect (omdat deze meestal niet videokaart afhankelijk zijn), echter kan ik niet mijn tweede gamepad gebruiken om als player 2 mee te spelen
Na het aansluiten van een tweede gamepad, krijg ik zo'n BSOD te zien met de vermelding dat er iets mis is met de hardware etc.
Ook kreeg ik dezelfde foutvermelding met een usb -hub (met extra audio mogelijkheden erin)
Wat gaat er mis? de gamepad heeft het altijd al gedaan, de bios van de moederbord heb ik al met de nieuwste versie ge-updated. Ook alle drivers van de moederbord zijn up-to-date. Moederbord toch brak?
Iemand suggesties?
Thanks alvast
Hulp gevraagd voor het volgende:
Pas geleden een ultra-budet budget AMD systeempje samengesteld voor mijn neefje om MAME spellen op te spelen
* AMD Sempron 2600+ (nieuw gekocht): 40 euro (flink overklokbaar)
* ASus K8 Deluxe moederbord S774 (nieuw gekocht, gerefurbished): 25 euro
* 1x512 mb Kingston. (nieuw gekocht): 44 euro
* NVididia 440 MX 64 MB Leadtek (had ik een aantal jaren geleden gekocht).
* Q-tec voeding 350 watt (ok een rotmerk
* 30 GB 7200 rpms Fireball Quantum hardeschijf.
* Lite0ne cd brander (48 speed) had ik ook liggen.
In totaal was ik ongeveer 120 euro kwijt.
Na het aansluiten van een tweede gamepad, krijg ik zo'n BSOD te zien met de vermelding dat er iets mis is met de hardware etc.
Ook kreeg ik dezelfde foutvermelding met een usb -hub (met extra audio mogelijkheden erin)
Wat gaat er mis? de gamepad heeft het altijd al gedaan, de bios van de moederbord heb ik al met de nieuwste versie ge-updated. Ook alle drivers van de moederbord zijn up-to-date. Moederbord toch brak?
Iemand suggesties?
Thanks alvast