Stop chasing the dream, you're already living it
Als je DVD's regiovrij zijn zou je ze op je regio 2 speler moeten kunnen afspelen. Je kunt niet een regio 1 DVD afspelen op een regio 2 speler.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Inderdaad
".. Soms komt u op een dvd-video ook de aanduiding "regio 0", "region free" of "regiovrij" tegen. Dit betekent dat u de dvd met elke dvd-speler kunt afspelen."
".. Soms komt u op een dvd-video ook de aanduiding "regio 0", "region free" of "regiovrij" tegen. Dit betekent dat u de dvd met elke dvd-speler kunt afspelen."
nee dat andere regio's dan regio 2 niet afgespeeld kunnen worden, dat begrijp ik.
maar het gaat mij erom of ik regiovrije dvd's op een regio 2 dvd speler af kan spelen.
(Jullie spreken ook uit ervaring?)
maar het gaat mij erom of ik regiovrije dvd's op een regio 2 dvd speler af kan spelen.
Stop chasing the dream, you're already living it
Heel simpel: ja. Anders zou je bijvoorbeeld geen zelf gemaakte dvd'tjes af kunnen spelen.Qosmic schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:37:
nee dat andere regio's dan regio 2 niet afgespeeld kunnen worden, dat begrijp ik.