ik heb 3 schakelaartjes van 12 v 6A ik heb op 2 schakelaars een kabeltje gesoldeerd met 12 v en die 3e schakelaar zit ook 12v op nu worden de schakelaars erg warm ( de lichkant van het schakelaartje niet soldeerwerk.. )als ik 1 van aanzet.. zijn het de verkeerde schakelaars ??? aan uit schalaars zijn het met lampje
ik snap het ook niet helemaal
Audi A8 W12 6.0
Het zijn ann/uit schakelaars met een controlelampje bedoelt hij denk ik....
dat vind ik nog niet eens het vaagst. wat heb je op de schakelaars aangesloten?? hoezo heb je 12V op de derde schakelaar aangesloten??
dat vind ik nog niet eens het vaagst. wat heb je op de schakelaars aangesloten?? hoezo heb je 12V op de derde schakelaar aangesloten??
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Verwijderd
Wat voor schakelaars zijn het? Hoeveel aansluitpennen?
Deze met vier pennen?
Of deze?
Deze met drie pennen?
Deze?
Deze met vier pennen?
Of deze?
Deze met drie pennen?
Deze?
die met 3 pennen zijn het maar er is er nu vanochtend 1 van de 3 doorgebrand maar hij werkt wel maar lampje is kapot..
zou er toch te veel amphere achter hangen door die 8 mmm koeler ?
zou er toch te veel amphere achter hangen door die 8 mmm koeler ?
is het niet toevallig een te hoog voltage voor dat lampje? is het wel een 12v lampje? als het bijv maar 1.5 ofzo is dan kan het wel kloppen dat ie stuk gaat
blup
Mmmm, volgens mij is hier een beetje geval van gepruts...
Weet je wel hoe je de boel hebt aangesloten?
Post es een schemaatje van je panel.
Weet je wel hoe je de boel hebt aangesloten?
Post es een schemaatje van je panel.
ik heb 3 schakelaartjes van 12 v 6A . ik heb op 2 schakelaars een kabeltje gesoldeerd met 12 v zwart geel..dus naar alle twee de schakelaars en die gaan alle twee apart met een kabeltje naar koelers toe die 3e schakelaar zit ook 12v zwart geel... en dan naar blacklight
mar hij doet alles perfect alleen vanochtend brande de 1e schakelaar door hij doet wel maar lampje is kapot .. ik denk dat dat koelertje koud is geweest en veel stroom zoog en daardoor die schak is kapot gegaan of zal dat nie het geval wezen ?
mar hij doet alles perfect alleen vanochtend brande de 1e schakelaar door hij doet wel maar lampje is kapot .. ik denk dat dat koelertje koud is geweest en veel stroom zoog en daardoor die schak is kapot gegaan of zal dat nie het geval wezen ?
Verwijderd
waarschijnlijk teveel ampere binnen gekregen... als je iets wat max 6 wil 12 geeft gaat ie stuk
Verwijderd
Als je ff een schame post!
en een V-meter en een A-meter er tussen hangen om te kijken wat nou zoveel A trekt!!
en een V-meter en een A-meter er tussen hangen om te kijken wat nou zoveel A trekt!!
Verwijderd
Mala: je schrijft zoals sjimmie (van sjors en sjimmie) praat... onduidelijk!
Dus alle schakelaars worden warm, en die voor de verlichting is doorgebrand?
Staat er op de schakelaars dat ze voor 12 volt 6 A bedoeld zijn? Niet 250volt/6A?
Die schakelaars met drie aansluitingen en een geheel verlichte knop heb volgens mij neon-lampjes als verlichting. Die kunnen door een ingebouwde weerstand 230 volt hebben. Lampjes worden warm.
Heb je misschien de schakelaarpennen (voor de blacklight) verwisseld: liep de stroom door het schakelaarlampje i.p.v. door de goede contacten?
Hoe zijn ze geschakeld?
Moet het niet zo?
Dus alle schakelaars worden warm, en die voor de verlichting is doorgebrand?
Staat er op de schakelaars dat ze voor 12 volt 6 A bedoeld zijn? Niet 250volt/6A?
Die schakelaars met drie aansluitingen en een geheel verlichte knop heb volgens mij neon-lampjes als verlichting. Die kunnen door een ingebouwde weerstand 230 volt hebben. Lampjes worden warm.
Heb je misschien de schakelaarpennen (voor de blacklight) verwisseld: liep de stroom door het schakelaarlampje i.p.v. door de goede contacten?
Hoe zijn ze geschakeld?
Moet het niet zo?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9