Ik heb een Tomtom One met een SD kaartje met de kaarten van de Benelux erop. Nu heeft mijn broer een CD rom met de kaarten van Europa. Ik wil nu op een grotere SD kaart de kaart van Frankrijk toevoegen. Ik heb met de software die bij de TomTom geleverd is een backup gemaakt naar een bepaalde map. Daar heb ik "Frankrijk" bijgezet en toen alles op een nieuw SD kaartje gezet. De TomTom accepteerd het nieuwe kaartje echter niet. Wat doe ik fout?
Geen eigen kaart kopen, dat is alles. Als je bij TomTom een kaart koopt in plaats van er één te "lenen" dan werkt het wel.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Wat MSalters zegt dus 
Wij kunnen op GoT geen hulp bieden bij oneigenlijk gebruik van TomTom software. Het installeren van extra kaarten op meer dan één apparaat is niet toegestaan. Dat het installeren bij jou niet lukt hangt hiermee samen.
Wij kunnen op GoT geen hulp bieden bij oneigenlijk gebruik van TomTom software. Het installeren van extra kaarten op meer dan één apparaat is niet toegestaan. Dat het installeren bij jou niet lukt hangt hiermee samen.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()