Hoi, ik heb een groot probleem met rose online!! Ik heb mij hier speciaal laten registeren omdat ik zag dat redelijk veel mensen rose online speelde en hiermee heb ik misschien meer kans om mijn probleem op te lossen.
HET PROBLEEM:
Gisteren starte ik voor de eerste keer rose online op, mannetje maken dat ging allemaal perfect, maar toen begon het... Ik ging recht naar de noobwereld en na 2 -3 minuten spelen gaat heel het spel meteen erg erg erg sloom! Het lijkt wel alles in slow-motion opgebouwd, best wel irritant.
Wat ik allemaal al gedaan heb om dat probleem op te lossen:
1. Nvidia drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Zoals op pcherlper.nl stond:
3. Systeem herstel en nog eens opnieuw geinstalleerd.
4. laten controleren door spyware en trojans, mijn pc is dus nu super schoon!
Wat ik nog niet echt heb geprobeerd:
- Ik gebruik antivirus van nod32 v2.5 en als firewall sygate personal firewall PRO.
Zou het misschien hieraan liggen dat het spel sloom gaat? Ik heb het wel al eens heel even uitgezet, maar ik durf het niet te lang uit laten staan, want ik heb schrik voor trojans, spyware, virussen en hackers.
Verdere info:
Trage internet zal ik vast niet hebben. Ik gebruik als provider telenet internet en ik surf op 10MB/sec. (Dus daar kan niet aan liggen, toch?)
Dit zijn mijn pc specs:
amd atlon 64 x2 dual core processor 4200+
Kloksnelheid: 2.21 Ghz 1,0 GB
Ram: 1024MB
Videokaart: nvidia geforce 7900 GT
Dus trage pc heb ik ook al niet... Weten jullie soms raad??
HET PROBLEEM:
Gisteren starte ik voor de eerste keer rose online op, mannetje maken dat ging allemaal perfect, maar toen begon het... Ik ging recht naar de noobwereld en na 2 -3 minuten spelen gaat heel het spel meteen erg erg erg sloom! Het lijkt wel alles in slow-motion opgebouwd, best wel irritant.
Wat ik allemaal al gedaan heb om dat probleem op te lossen:
1. Nvidia drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Zoals op pcherlper.nl stond:
2. PC opnieuw opgestart en altijd maar blijven proberen.Als NVIDIA:
1. Download de drivers (Windows XP/2000 en Windows ME/98/95)
2. Ga naar je Apparaatbeheer (via configuratiescherm => Systeem => Tabblad hardware)
3. vouw Beeldschermadapters uit, en rechtermuisknop op je videokaart en klik aan "installatie ongedaan maken"
4. windows zal nu opnieuw opstarten (als dit niet automatisch gebeurd, help windows dan even een handje), wanneer windows opnieuw opgestart is, installeer je de drivers die je hebt gedownload.
3. Systeem herstel en nog eens opnieuw geinstalleerd.
4. laten controleren door spyware en trojans, mijn pc is dus nu super schoon!
Wat ik nog niet echt heb geprobeerd:
- Ik gebruik antivirus van nod32 v2.5 en als firewall sygate personal firewall PRO.
Zou het misschien hieraan liggen dat het spel sloom gaat? Ik heb het wel al eens heel even uitgezet, maar ik durf het niet te lang uit laten staan, want ik heb schrik voor trojans, spyware, virussen en hackers.
Verdere info:
Trage internet zal ik vast niet hebben. Ik gebruik als provider telenet internet en ik surf op 10MB/sec. (Dus daar kan niet aan liggen, toch?)
Dit zijn mijn pc specs:
amd atlon 64 x2 dual core processor 4200+
Kloksnelheid: 2.21 Ghz 1,0 GB
Ram: 1024MB
Videokaart: nvidia geforce 7900 GT
Dus trage pc heb ik ook al niet... Weten jullie soms raad??