Toon posts:

Witte strepen door foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik ben in het bezit van een Canon I865 bubblejet printer. Op zich een hele goede printer, maar ik heb al een tijdje last van strepen door mijn foto's. Ook lijken de foto's als "negatief" afgedrukt. Dat wil zeggen, bruin haar lijkt wel wit en ook de kleding lijkt nergens op.
Ik heb de printerkop al diverse malen gereinigd en opnieuw uitgelijnd. Heb ook al een ander merk inkt genomen. Dat hielp enigszins, maar het is nog steeds geen gezicht. Ik gebruik om prijstechnische redenen een ander merk inkt dan de originele Canon-inkt. Zou dit het probleem kunnen zijn of kan het aan de printerdriver liggen?

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

hoeveel dpi is je printer?

computer voor alle werkzaamheden

Verwijderd

Topicstarter
4800x1200

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 08:51:
Ik gebruik om prijstechnische redenen een ander merk inkt dan de originele Canon-inkt. Zou dit het probleem kunnen zijn of kan het aan de printerdriver liggen?
Probeer eens terug met officiële Canonpatronen? ik heb vroeger eens Pelikan patronen in mijn HP deskjet 9xx gestopt, en achteraf printte die alleen maar roze-zwart meer, zelfs na het terugplaatsen van echte HP patronen. Kan toeval geweest zijn, maar daardoor ben ik toch iets sceptischer geworden tegenover die "goedkope inkt". (en voor wat ik print maakt het toch amper iets uit qua kosten)