Toon posts:

[Thunderbird] Email beantwoorden, quote onderaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe stel ik in dat als ik een email beantwoord het oude bericht onder de curser komt en niet erboven zoals in de default installatie?

Kan het niet vinden bij opties, en ook niets dat erop lijkt bij de geavanceerde optie editor.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:00

BHQ

Ben ik ook nogsteeds naar opzoek. Eerste wat ik nu doe bij een reply is m'n 'naarbovencursortoets' ingedrukt houden voor een paar seconden..

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Foei toch! "Gij zult niet Bovenquoten!"

O-)

>Select * FROM users WHERE clue > 0

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:58

krietjur

Where am I?

dmace schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:38:
Foei toch! "Gij zult niet Bovenquoten!"

O-)
Want? Als ik iets irritant vind is het wel als de reply onder m'n eigen tekst komt te staan.

Het is overigens hier te vinden:

Extra -> Accountinstellingen en dan bij Opstellen en Adressering kan je het per e-mail account instellen.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Maar als je het op dee manier neerzet kan het ook verwarring geven, toch?

Sowieso natuurlijk alleen maar het relevante deel quoten en niet het hele bericht :)
krietjur schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:47:
[...]
Want? Als ik iets irritant vind is het wel als de reply onder m'n eigen tekst komt te staan.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

In de Engels Thunderbird: Tools -> Account settings -> Composition & Addressing -> Automatically quote the original message when reply. En dan in het dropdownvakje kiezen voor "Start my reply above the quote".

edit:
Beter laat dan nooit. :z

[ Voor 9% gewijzigd door AtleX op 14-08-2006 20:17 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
[...]

Want??? Het is gewoon "not done"!

Niet dat het niet mag, maar het wordt niet netjes geacht.
Je mag ook in't openbaar in je neus peuteren en de potjes opeten, of flink en luidruchtig smakken in een restaurant, maar dat doe je toch ook niet?

Komt overigens bij dat je de indruk achterlaat een n00b te zijn, en dat wil je toch ook niet?

Als het gaat om een retorisch antwoord kan ik het nog wel voorstellen. Moet effe snel, en het gaat om het antwoord.
Maar bij een discussie van langere duur is het DE manier om er geen touw meer aan vast te knopen.

Gewoon 1 van die handige regeltjes van de netiquette.

* dmace stelt zich voor dat tweakers de manier van krietjur gaat handhaven en baadt nu al in't zweer bij de gedachte. :>

>Select * FROM users WHERE clue > 0

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Nee dit is handig.. :/

Siditamentis astuentis pactum.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-07 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat is op een forum, daar wordt een antwoord onder de quote gewaardeerd. In nieuwsgroepen en mails vind ik een quote boven het oorspronkelijke bericht prettiger lezen.

Ik vind het trouwens wel een vervelend programma om in te stellen, je kan dit soort dingen op twee plekken instellen, is niet intuitief (zo heb ik eeuwen dat irritante html waarschuwingsfing moeten wegklikken voordat ik erachter kwam hoe ik dat uit kon krijgen).

[ Voor 29% gewijzigd door JvS op 18-08-2006 14:55 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1