Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke PDA voor het aansluiten op een USB schijf

Pagina: 1
Acties:

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 22:02
Ik wil voor in mijn auto een mp3 speler samenstellen waarbij ik mijn complete collectie mp3's (75gb) kan meenemen. In eerste instantie ben ik gaan kijken naar HD-based mp3spelers, maar deze bleken vaak niet genoeg capaciteit te hebben, of te duur te zijn.

Hierdoor kwam ik op het idee een PDA te gebruiken om mp3's mee af te spelen, en deze te koppelen aan een normale 3.5" USB-HD. Hierdoor ben je goedkoper uit dan een 1.8" of 2.5" HD te kopen voor in een MP3 speler, en kun je de USB harde schijf makkelijk wegwerken uit het zicht.

Mijn vraag was nou, welke PDA is het meest geschikt om een USB harde schijf op aan te sluiten? Ik heb bij het googlen een aantal types voorbij zien komen waar een USB-host functie op zat, maar ik kon weinig concrete informatie vinden over het daadwerkelijk aansluiten en beheren van een USB-schijf.

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-11 13:26

sphere

Debian abuser

Het lijkt me ook niet onbelangrijk dat je PDA de bestanden fatsoenlijk af kan spelen. Mijn PDA kraakt bijv. tussen ieder nummer (iPAQ RX1950). Moet nog testen met andere headset, maar denk dat het vrij zeker de PDA zelf is.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Verwijderd

ik ben even zo vrij om een lekker eigenwijze opmerking te maken: veel autoradio's hebben tegenwoordig een usb-aansluiting waar zo'n beetje alles (sticks, disks, etc) prima op werkt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 02:04:
ik ben even zo vrij om een lekker eigenwijze opmerking te maken: veel autoradio's hebben tegenwoordig een usb-aansluiting waar zo'n beetje alles (sticks, disks, etc) prima op werkt.
inderdaad: mijn Ipod kan ik zo indocken in mijn auto: zit zelfs een dockingstation ingebouwd. welliswaar "slechts" een Ipod van 60 Gig (hij wil 75), maar het komt zelden voor dat ik 6000 uur aan een stuk rijd.....

• plakbandrol
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 02:04:
Maar dan moet je navigeren op zo'n mini schermpje, dat is ook niet handig

• plakbandrol
Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 07:56:

inderdaad: mijn Ipod kan ik zo indocken in mijn auto: zit zelfs een dockingstation ingebouwd. welliswaar "slechts" een Ipod van 60 Gig (hij wil 75), maar het komt zelden voor dat ik 6000 uur aan een stuk rijd.....
Het gaat mij erom dat ik alle muziek in één keer erop kan zetten, zodat ik ten alle tijden kan kiezen welk nummer ik wil horen, en niet elke keer vantevoren een selectie moet maken van welke nummers ik wel en niet meeneem. Bovendien is een complete kopie gelijk een backup.
Pagina: 1