Toon posts:

Op zoek naa een LCD-TV <€1.000,-

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een LCD-scherm te kopen! Nu ben ik inmiddels hopeloos verdwaald in het enorme aanbaod wat er momenteel is..... De eisen waar het scherm aan moet voldoen zijn uiteraard HD(-ready), minimaal 75cm, aansluitng voor een PC en moet minder dan €1.000,00 kosten!

Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Acer heeft er 1 van 32'' voor 899 ofzo met DVI en D-Sub.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Kijk anders eens dit topic door: [TV] Plasma/Lcd: aanbiedingen

Staan veel aanbiedingen en die aan de jou gestelde eisen voldoen :)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
De Toshiba 32WL66 is onlangs bij de meeste winkels onder de 1000 euro gedoken. Dat maakt 'm zeer zeker de moeite waard.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Hey! Loop eens een winkel binnen! :?

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:38:
Hey! Loop eens een winkel binnen! :?
Erg goede tip..dat ik daar nog niet aan gedacht heb ;) ???? Schrijf niet voor niets dat ik redelijk 'verdwaald' ben! Paar bezoekjes aan de winkel hebben niet echt geholpen, eerder nog moeilijker gemaakt. Vandaar mijn oproep hier!

• bennovb
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-01 21:49

bennovb

Max OC = 3725Mhz..!!!

sorry dat ik hiermee de aandacht van dit forum wegtrek maar voor goede kooptips, ervaringen van eigenaren en vergelijk van mogelijkheden en prijs zou ik eens bij www.kieskeurig.nl gaan kijken.

let wel; vaar niet blind op ervaringen en waarderingen van kopers, deze zijn soms een beetje gekleurd
(hetzelfde geldt trouwens voor features en specs )

Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)

Verwijderd

Devil N schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:38:
De Toshiba 32WL66 is onlangs bij de meeste winkels onder de 1000 euro gedoken. Dat maakt 'm zeer zeker de moeite waard.
jep inderdaad die kost nu bij de Alternate voor 999 € (in de aanbieding volgens mij) hou je nog zelf een dikke euro over ;)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:40:
[...]

jep inderdaad die kost nu bij de Alternate voor 999 € (in de aanbieding volgens mij) hou je nog zelf een dikke euro over ;)
Bij Redcoon zit ie al bijna op de 900 euro. Of die tent ook een beetje te vertrouwen is, dat is een tweede.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:45:
[...]

Erg goede tip..dat ik daar nog niet aan gedacht heb ;) ???? Schrijf niet voor niets dat ik redelijk 'verdwaald' ben! Paar bezoekjes aan de winkel hebben niet echt geholpen, eerder nog moeilijker gemaakt. Vandaar mijn oproep hier!
Als je al bij wat winkels hebt geïnformeerd, had je daarover vast wel wat kunnen vertellen in je topicstart. Als je bij een winkel binnenkomt en je legt de voorwaarden zoals in je topicstart beschreven aan de verkoper uit, dan vraagt een verkoper ook naar verdere wensen en eisen. Mocht dat niet zo zijn, dan loopt de verkoper waarschijnlijk met je mee om wat toestellen te laten zien.
Om een topicstart bestaansrecht te geven, zou je kunnen noemen waarom het bij de winkel(s) op niets is uitgelopen, welke toestellen je hebt bekeken en waarom die het niet zijn geworden.

Deze gaat in ieder geval dicht, want zo kunnen we je niet helpen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.