Hallo
Ik ben pas nieuw hier op tweakers.net als geregistreerd gebruiker, vooral omdat ik aan kenners mijn probleem wil voorleggen
Ik heb een nieuwe pc gekocht (zelf assemblage), maar er is een groot probleem zoals de titel reeds zegt
Wanneer ik aan het werken ben op mijn pc, valt deze soms zonder enige reden gewoon uit. Ik heb in Windows de instelling al afgezet dat hij reboot bij een conflict, dus daar ligt het niet aan. heb ook al verschillende hardware spulletjes losgekoppeld wat ik kon, maar het probleem bleef. Heb al dvd schrijver eens losgekoppeld, externe HD en men LCD display in de case
Config is de volgende
AMD AM2 4600 X2
MSI K9N Ultra
2GB Corsair 800Mhz geheugen
ASUS Geforce 7600GT 256MB RAM
WD 250GB SATA2 16MB (2 stuks)
Zalman CPU cooler
NEC DVDRW 4751 IDE
Coolermaster Real Power 450(RS-450-ACLY) ROHS
Aerocool Coolview case met ingebouwd LCD display
Alle mogelijkheden dat ik kan doen zijn welkom. Het probleem deed zich de eerste twee dagen niet voor, nu plots wel. Soms draait ie 4 uur aan een stuk zonder probleem, soms nog geen 10 minuten
Geinstalleerde software
Windows XP PRO NL
Drivers van MSI en NVidia incl hulpsoftware
Norman Antivirus
Spysweeper
Office 2007 BETA
Logitech software voor muis
drivers hp deskjet 970Cxi
drivers hp scanjet 3750c
Dat is het zowat denk ik
Ik ben pas nieuw hier op tweakers.net als geregistreerd gebruiker, vooral omdat ik aan kenners mijn probleem wil voorleggen
Ik heb een nieuwe pc gekocht (zelf assemblage), maar er is een groot probleem zoals de titel reeds zegt
Wanneer ik aan het werken ben op mijn pc, valt deze soms zonder enige reden gewoon uit. Ik heb in Windows de instelling al afgezet dat hij reboot bij een conflict, dus daar ligt het niet aan. heb ook al verschillende hardware spulletjes losgekoppeld wat ik kon, maar het probleem bleef. Heb al dvd schrijver eens losgekoppeld, externe HD en men LCD display in de case
Config is de volgende
AMD AM2 4600 X2
MSI K9N Ultra
2GB Corsair 800Mhz geheugen
ASUS Geforce 7600GT 256MB RAM
WD 250GB SATA2 16MB (2 stuks)
Zalman CPU cooler
NEC DVDRW 4751 IDE
Coolermaster Real Power 450(RS-450-ACLY) ROHS
Aerocool Coolview case met ingebouwd LCD display
Alle mogelijkheden dat ik kan doen zijn welkom. Het probleem deed zich de eerste twee dagen niet voor, nu plots wel. Soms draait ie 4 uur aan een stuk zonder probleem, soms nog geen 10 minuten
Geinstalleerde software
Windows XP PRO NL
Drivers van MSI en NVidia incl hulpsoftware
Norman Antivirus
Spysweeper
Office 2007 BETA
Logitech software voor muis
drivers hp deskjet 970Cxi
drivers hp scanjet 3750c
Dat is het zowat denk ik