Na de aanschaf van m'n nieuwe camera + onderwater hoes heb ik tijdens de 3 weekse vakantie in spanje, aardig wat foto's gemaakt met duiken. Hier een paar foto's die iets speciaals hebben.
Alle foto's zijn gemaakt in spanje rond de Medas Eilanden (100 Km over de spaanse grens).
De foto's zijn gemaakt met een Canon IXUS 800 met onderwater huis.
Alle foto's zijn in 'underwater' scene modes gemaakt, en alles stond volledig automatisch. Op de standaard onderwater hoes past geen externe flitser, dus deze is dus ook niet gebruikt.
Het zicht was tussen de 8 en 15 meter (per dag / plek verschillende).
De diepte was tussen de 1 (de kwal) en ongeveer 30 meter.
Geen van de foto's is op enige manier bewerkt (op een reseize na dan), veel van de foto's kunnen dus nog een kleur filter gebruiken, en wat ruis kan nog worden weggewerkt.
#1 Lijkt me wel bekend bij de meeste mensen

#2 Zee ster, maar niet zo'n standaard rode

#7 Lief mureentje

#8 Baars

#9 Weer een mureentje

Alle foto's zijn gemaakt in spanje rond de Medas Eilanden (100 Km over de spaanse grens).
De foto's zijn gemaakt met een Canon IXUS 800 met onderwater huis.
Alle foto's zijn in 'underwater' scene modes gemaakt, en alles stond volledig automatisch. Op de standaard onderwater hoes past geen externe flitser, dus deze is dus ook niet gebruikt.
Het zicht was tussen de 8 en 15 meter (per dag / plek verschillende).
De diepte was tussen de 1 (de kwal) en ongeveer 30 meter.
Geen van de foto's is op enige manier bewerkt (op een reseize na dan), veel van de foto's kunnen dus nog een kleur filter gebruiken, en wat ruis kan nog worden weggewerkt.
#1 Lijkt me wel bekend bij de meeste mensen
#2 Zee ster, maar niet zo'n standaard rode
#7 Lief mureentje
#8 Baars
#9 Weer een mureentje
Flying High!