Welke ip camera?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• freakya
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-02 09:38
Hallo

Ik ben op zoek naar een wireless ip camera. Welke in de babykamer komt te hangen.

Nu heb ik de volgende gevonden:
http://www.empc.nl/index.php?page=56&Id=16298
voor 110 euro.
http://www-nl.linksys.com...2FCommon%2FVisitorWrapper
Voor 130euro
en de http://www.sitecom.nl/pro...oductid=357&subgroupid=40
Voor 170 euro.

Nu wil ik graag weten wat ik het beste kan aanschaffen. Ik denk zelf de etech vanwege infrarood leds.
Heeft iemand advies voor mij.

BVD

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor een kinderkamer lijkt me het wel handig als je ook 's nachts nog goed beeld wilt hebben dus ik zou de e-tech nemen.

Iig zou ik de sitecom niet nemen. Te duur en te lage framerate bij vga resolutie.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik had gelezen dat de e-tech zwaar tegenvalt, beeld is schokkerig en soms wel met 5 seconden vertraging. Tevens is beeldkwaliteit niet echt denderend

Hij werkt met het Active-x protocol, voor zover ik weet is er geen java oid beschikbaar...

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zit hier niet wat tussen?

• freakya
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-02 09:38
De ica102w voor ong 150euro.
Maar is volgens mij niet leverbaar in NL.

En die linkssys?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 15:09
Waarvoor wil je 'm gaan gebruiken?

Wil je binnenshuis even naar de babykamer kunnen kijken of ook extern?

Als het je alleen gaat om gebruik binnen je eigen woning dan zou ik zelf een normale (draadloze) camera gebruiken en de ontvanger in de meterkast zetten. Icm een RF modulator stuur je het TVbeeld dan bij je cai-signaal als een extra "zender".
Voordelen: overal in huis te bekijken op willekeurige TV (ook slaapkamer bv), geen PC/notebook nodig om "even" te kijken, en geen vertragingen.

Eventueel extern of via bewegingssensor e.d. kan dan gebeuren via een willekeurige TV kaart. Met de juiste software kun je t bed markeren als "veilig" en een event triggeren (sms) als ie uit bed pleurt ;)

Een (zelfbouw) IR-LED lamp lijkt me wel handig in het donker. Stuk of wat hipower IR leds should do the trick ;)

[ Voor 24% gewijzigd door DJSmiley op 13-08-2006 22:13 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

"Welke ... moet ik kopen?"-vragen zijn altijd met een beetje eigen uitzoekwerk zelf te beantwoorden en daarom niet wat we op GoT willen zien. Lees reviews, zoek op het forum en elders naar ervaringen en leg die naast je budget en wat je in Pricewatch kunt vinden :z

Edit:
Zo te zien heb je dit al eerder te horen gekregen - herlees deze sluitmessage even goed: Crash in "[xbox 360] Headset waar te krijgen."

[ Voor 21% gewijzigd door dion_b op 13-08-2006 22:51 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.