Samsung dvd speler maakt een hels kabaal.

Pagina: 1
Acties:

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:12
Mijn (inmiddels zonder garantie) Samsung DVD speler maakt een hels kabaal.
Ik wist al dat het aan het ventilatortje lag, dus zonet dat ding opengeschroefd en de vent. een beetje geolied en vastgezet met rubbertjes tussen metaal en vent. Toch maakt dat dingetje nog lawaai, ik denk dat hij of zij :? zijn of haar :/ beste tijd heeft gehad.

Ik kan mij niet voorstellen dat het ventilatortje echt bijdraagt aan koeling omdat er van alles voor zit en het ding zo klein is. Bovendien staat ie maar een uurtje of twee hooguit 4 per dag aan.
Mijn vraag is zal ik zonder dat vent. ook mijn DVD speler probleemloos kunnen gebruiken?

Hier wat pics:
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/4751/dscf4158wb6.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/2444/dscf4159vz6.th.jpg

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Gezien de plek waar ie zit denk ik dat ie net wel nodig is voor die elco's en dat koelblok (voeding?). Ik zou gewoon eens naar een electrozaak gaan en vragen of ze een vervangend type hebben (vast wel). 5 min solderen, en hij is as good as new :)

• Cobb
Ik hoef niet eens solderen, zit gewoon een stekkertje aan.
Dan ga ik dat maar eens doen dan.
Maar koelt dat dingetje die elco's denk je?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• BèR
Waarom zit ie er anders voor?

• Cobb
Voor de andere onderdelen?
Maar er zit zo'n rits van die batterijen dat ik mij niet kan voorstellen dat hij speciaal daarvoor er ingepropt is.

• BèR
Dat zijn dus die elco's ('batterijen'), en ik kan me heel goed voorstellen dat die wel n beetje airflow kunnen gebruiken, zeker als ze telkens geladen/ontladen worden. En de koelvin die erachter rust zal al helemaal blij zijn met die airflow. Maar goed, je hoeft het natuurlijk niet te doen, t is alleen ws zo dat Samsung als het had gekund dat fannetje zelf al weggelaten zou hebben, niet? Kost alleen maar extra.
Pagina: 1