Om snel en makkelijk te kijken of er na mij in topics is gereageerd waar ik ook in heb gepost navigeer ik altijd vanaf de GoT index naar het overzicht door op de "Hoi Rafe, je laatste sessie begon [...]"-link te klikken, en vervolgens op de link in "Er zijn xxxx berichten geplaatst door Rafe". De afgelopen 1,5-2 weken krijg ik dan niet meer meteen mijn laatste posts te zien, maar laadt Firefox eerst 30 seconden lang om daarna een witte pagina te laten zien. Vervolgens refreshen laat wel mijn laatste posts zien en wordt ook snel geladen zoals ik het in eerste instantie verwachtte. Ik heb dit probleem tot nu toe alleen met mijn eigen postoverzicht ondervonden, en enkele uren wachten tussen het opvragen ervan lijkt het probleem weer leven in te blazen.
Ik gebruik Firefox 1.5.0.6 met de standaard meegeleverde extensions (DOM inspector & talkback) onder Windows XP SP2 met de laatste updates en NOD32 als virusscanner.
Ik gebruik Firefox 1.5.0.6 met de standaard meegeleverde extensions (DOM inspector & talkback) onder Windows XP SP2 met de laatste updates en NOD32 als virusscanner.