Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opvragen eigen postoverzicht traag

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Om snel en makkelijk te kijken of er na mij in topics is gereageerd waar ik ook in heb gepost navigeer ik altijd vanaf de GoT index naar het overzicht door op de "Hoi Rafe, je laatste sessie begon [...]"-link te klikken, en vervolgens op de link in "Er zijn xxxx berichten geplaatst door Rafe". De afgelopen 1,5-2 weken krijg ik dan niet meer meteen mijn laatste posts te zien, maar laadt Firefox eerst 30 seconden lang om daarna een witte pagina te laten zien. Vervolgens refreshen laat wel mijn laatste posts zien en wordt ook snel geladen zoals ik het in eerste instantie verwachtte. Ik heb dit probleem tot nu toe alleen met mijn eigen postoverzicht ondervonden, en enkele uren wachten tussen het opvragen ervan lijkt het probleem weer leven in te blazen.

Ik gebruik Firefox 1.5.0.6 met de standaard meegeleverde extensions (DOM inspector & talkback) onder Windows XP SP2 met de laatste updates en NOD32 als virusscanner.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:34

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zelfde browser en zo hier en het is hier welliswaar langzaam (de eerste keer dat je hem binnen een periode opvraagt), maar ik heb niet het probleem dat ik een witte pagina krijg.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb ook FireFox 1.5.0.6 maar ik heb m'n postoverzicht binnen een seconde staan, merk niks van traagheid. En het is ook niet zo dat ik pas nog een postoverzicht opgevraagd heb, doe het eigenlijk zelden.

🖥️ | 🚗

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De topichistory is nog snel zat, het opvragen van je laatste berichten is andere koek - da's op zich al vrij zwaar voor de database en op het moment dat bepaalde data niet in de cache staat moet er aardig wat van disk gelezen worden. Je kan je voorstellen dat dat met een alsmaar groeiende database uiteindelijk ook steeds meer tijd kan gaan kosten.
Apollo staat niet voor niets op de nominatie om vervangen te worden ;)

Intentionally left blank

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Okee, dus de eerste witte pagina na 30 seconden is een timeout en als ik daarna op F5 druk staat het al in de cache en is het uiteraard lekker snel. Na een paar uur is het weer uit de cache verdwenen en begint het festijn opnieuw - duidelijk :).

Raar dat het voor mijn vakantie veel sneller leek dan dat het nu is, maar dat zal dan wel komen omdat Apollo nu door veel meer data heen moet ploegen (heb in mijn vakantie niets gepost) voordat hij die 50 posts per pagina die ik in mijn preferences heb ingesteld uit de database heeft gevist.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

React 1.9.4 is nu eenmaal zwaarder dan 1.9.3 :)
Anyways, we zijn bezig een nieuwe apollo te regelen, tot die tijd ff je ctrl-r toetsen wat vaker gebruiken :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.