Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Overzicht topiclezers

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Op sommige fora kan je zien ofdat er users zijn die op dat moment ook het topic aan het lezen zijn, of op dat moment een post aan het schrijven voor in de topic. Niet echt een superhandige feature, maar wel een leuke als (bv) je je afvraagt ofdat een persoon waarmee je een discussie hebt bezig is met te reageren.
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
Zie bijvoorbeeld hier onderaan.

• Flex-Able
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 20:07
Dat noem ik nog eens een goed idee.. ben benieuwd of ze dat voor elkaar kunnen krijgen...

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Mocht GoT hiervoor kiezen, hoop ik dat dit wel in je pref's uitgezet kan worden.

Heb je straks onderaan de active topic list een lijst dat er 15.000 users op die page zitten. Alsof dat nu interresant is 8)7
De volgende 15.000 users zitten ook op deze pagina, te weten:
Lijst met nicks hier denken.
Op mijn site, momenteel beetje dood, was dat het eerste wat ik heb uitgezet :P Heeft 0,0 meerwaarde.

Ey!! Macarena \o/

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

En waarom? Boeit het wie het topic leest? Nee, dat komt vanzelf wel. Imho hoeven jullie niet te weten waar ik wel of niet kijk. Het gaat al jaren goed, en ik snal totaal het nut niet van zo'n functie.

Imho moet je gewoon lekker afwachten tot je een reactie krijgt. Denk ook eens aan noobs die hun topic gaan kicken met de tekst: "waarom lezen jullie mijn topic maar geeft er niemand een antwoord?".

Volkomen nutteloos. Mocht het er komen, wil ik een "anoniem" functie, zo niet, ben ik pleite :+
RaZ schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:52:
Heb je straks onderaan de active topic list een lijst dat er 15.000 users op die page zitten. Alsof dat nu interresant is 8)7
Ook dat ja, moet je eens voorstellen als dat in de HK gebeurd...

[ Voor 23% gewijzigd door Nik op 13-08-2006 17:55 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:19
joann schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:51:
Dat noem ik nog eens een goed idee.. ben benieuwd of ze dat voor elkaar kunnen krijgen...
Denk je nou echt dat zoiets moeilijk te realiseren is?

Zelf vind ik het flink nutteloos, het zal eerder tot frustatie leiden ("Topicstarter pietje zat dit topic net nog te lezen, maar hij reageert niet eens! Wat is dat voor onzin?!").

The devil is in the details.

• Flex-Able
Smaken verschillen gelukkig. En dan zet jij het gewoon lekker uit.. toch?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:38

janklp

FortyTwo Capital

Ik denk dat GoT iets te groot is voor zo'n idee.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

joann schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:54:
Smaken verschillen gelukkig. En dan zet jij het gewoon lekker uit.. toch?
maar wat heb je er aan? Niet alleen blaten, vertel dan eens precies wat jij er aan zou hebben? Je geeft al 2 reacties, bieden zonder argumenten. Doe daar eens wat aan kul ;)

Besides, als deze functie komt, wil ik natuurlijk ook een "dit topic is 234.939.334.534 maal gelezen" dingetje hebben :P Wil natuurlijk wel weten hoe uber 1337 ik ben als ik een topic open.

[ Voor 21% gewijzigd door Nik op 13-08-2006 17:57 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is niet eens betrouwbaar. HTTP is stateless, er is geen enkele manier om de server te laten weten of je het topic nog open hebt staan, afgezien van een AJAX-oplossing, wat onnoemelijk veel requests zou kunnen gaan opleveren. De gegevens die je laat zien zullen dus in dit geval altijd foutgevoelig zijn, en de namen die weergegeven worden erg arbitrair. Bovendien denk ik dat we veel teveel actieve gebruikers hebben om het zinvol te maken; dan is het nuttiger om bijvoorbeeld alleen je buddies in die lijst op te nemen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

het kan al, maar staat uit.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Flex-Able
Januszjes schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:54:
Ik denk dat GoT iets te groot is voor zo'n idee.
Daar zit wel wat in. maar toch..

• Flex-Able
Waarom?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat zal heel waarschijnlijk iets te maken hebben met de redenen die hierboven genoemd worden. :*

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
joann schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:56:
[...]

Daar zit wel wat in. maar toch..
Maar toch wat? Wat is nou jou argument dat het wel aan moet staan? Persoonlijk lijkt mij het ook niet handig, zoals aangegeven. Voegt maar weinig toe, en ik hoef geen waslijst met honderden users te bekijken bij een topic. Los van het technische probleem.

• Flex-Able
Lastig he?, om zoiets te beheren..

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

GoT is te groot voor dat soort dergelijke onzinnigheid, niet in de laatste plaats door de gigantische aanslag die dergelijke features plegen op de load van de database server...

Kortom: het kan al (zie chem) maar we gebruiken het niet en gaan het ook niet gebruiken :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.