Logitech Z-5400 ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:47
Hallo allemaal,

de afgelopen tijd ben ik steeds meer aan het denken om mijn huidige kamer, woon nog thuis, te restylen. Hierbij wil ik alles meenemen en dat betekend dus ook iets doen aan het geluid wat ik op dit moment heb.

Het geluid bestaat op dit moment uit 4 boxen die aan een versterktje hangen van sony. De boxen zijn 80 watt (sony) en hangen in de hoeken van de kamer. ( 5m x 3.65 ). Dit geluid is naar mijn mening vreselijk omdat het heel slecht valt af te stellen. Ik wil de kamer nu voorzien van een 'theater' ervaring.

hierbij wordt mijn huidige notebook voorzien van een audigy z2 notebook geluidskaart die ik aan een Logitech Z-5400 set wil knopen. Nu heb ik tot nog toe nergens een winkel kunne vinden waar ik dat setje heb kunnen testen / besluisteren dus ben ik aangewezen op reviews en dergelijke. helaas is er over dit set slechts 1 review te vinden die ook nog eens zeer kort is. Nu is de vraag of er mensen zijn die een dergelijk set hebben en wat men er van vind voor het spelen van games, kijken van films en beluisteren van muziek.

Als iemand weet waar ik in de buurt van Arnhem dat setje kan beluisteren zou dat ook al voldoende zijn.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

tik hier op GOT gewoon eens z5400 in in de zoekmachine en verbaas je. O-)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Webgnome schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:50:
Nu heb ik tot nog toe nergens een winkel kunne vinden waar ik dat setje heb kunnen testen / besluisteren dus ben ik aangewezen op reviews en dergelijke.
mediamarkt?? staan (bij de enschedese dan) heel wat speakersetjes naast elkaar waar je na het drukken op een knop gewoon muziek kunt beluisteren.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:55:
tik hier op GOT gewoon eens z5400 in in de zoekmachine en verbaas je. O-)
google: Done. Kelkoo, ebay , e-shops etc komen allemaal voorbij.

GoT: De dingen die er gezegd worden zijn vooral over het gebruik als pc speakers maar ik wilde weten hoe ze all-round zijn. En op 1 topic ga ik niet een hele mening baseren.
bartgrefte schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:58:
[...]

mediamarkt?? staan (bij de enschedese dan) heel wat speakersetjes naast elkaar waar je na het drukken op een knop gewoon muziek kunt beluisteren.
ik ben bij de arnhemse mediamarkt geweest daar stond het setje maar op dat moment was het niet aangesloten stond het er dus voor de show.

Strava | AP | IP | AW

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
de z-5400 speakers heb ik niet, maar de Z-680 (de voorloper van de z-5500) dat is echt een fantastische set!

ik heb mijn PC, DVD speler, gamecube, xbox, en SNES erop aangesloten en dit werkt perfect.

Het geluid is zeer mooi en de bass zeer krachtig te noemen.

Alleen het aansluitingsbox is wat onhandig, aangezien het snoer daarvoor aangesloten moet worden op de subwoofer en het snoer niet al te lang is.

Het is eigenlijk niet echt meer nodig om zo'n pc-speakerset te kopen, aangezien alle pcs tegenwoordig een SPDIF aansluiting hebben. Je kan dus ook een gewone receiver met boxen kopen voor dat geld.

Verwijderd

Wat ik bedoel is het grote Z5400 plop topic ;)

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-02 15:27
z-5500!

edit: ik wil volgende maand een 5400 of 5500 set. 5500 zal ik denk ik de eerste week de garantie al van moeten gaan laten vervallen door een extra draadje die je erin moet solderen maja.

[ Voor 93% gewijzigd door bastian433 op 13-08-2006 22:57 ]

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-02 15:23
Z-5500, puik setje, maar ik ruil hem morgen in voor een Gigaworks.

5950X // 32GB DDR4-3000 // Gigabyte B550 Aorus Elite V2 // RX7900XT // 5TB M.2 + 47TB HDD

Pagina: 1