De X850PRO in mijn ASRock AM2NF4F-SATA2 geeft geen beeld. De onboard video geeft wel beeld. Op het moment dat ik de X850PRO erin stop schakelt de onboard video zichzelf niet uit en lijkt het er dus op dat de hij niet ziet dat er een kaart in het PCIe slot zit. Ik heb al veel dingen geprobeerd en begin onderhand een beetje wanhopig (lees: gevaarlijk, geïrriteerd en moordlustig
) te worden. 
- Een 6200TC in het PCI-e slot werkt wel.
- De oorspronkelijke voeding was een 380W TruePower II, van Antec (met 2 x 12V, 16A) maar ook met een Nexus NX4090 400W, 14A + 15A werkt het niet.
- De PCIe-powerconnector ben ik niet vergeten.
- Alle BIOS-opties m.b.t. Primary Graphics Adapter en Share Memory zijn uitgeprobeerd, waaronder de meest logische: Primary Graphics Adapter PCIe en Share Memory op Auto.
- Uiteraard werkt de videokaart zelf wel: hij is getest in een ander AM2-moederbord (ASUS M2N-SLi Deluxe) en gaf daar geen problemen.
Suggesties?
- Een 6200TC in het PCI-e slot werkt wel.
- De oorspronkelijke voeding was een 380W TruePower II, van Antec (met 2 x 12V, 16A) maar ook met een Nexus NX4090 400W, 14A + 15A werkt het niet.
- De PCIe-powerconnector ben ik niet vergeten.
- Alle BIOS-opties m.b.t. Primary Graphics Adapter en Share Memory zijn uitgeprobeerd, waaronder de meest logische: Primary Graphics Adapter PCIe en Share Memory op Auto.
- Uiteraard werkt de videokaart zelf wel: hij is getest in een ander AM2-moederbord (ASUS M2N-SLi Deluxe) en gaf daar geen problemen.
Suggesties?