[Vista] World of Warcraft was unable to...

Pagina: 1
Acties:

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
World of Warcraft was unable to start up 3D acceleration

Dat is de boodschap die ik krijg als ik WoW wil opstarten.
Systeem: Laptop Acer Ferrari 3200 met 1024mb ram en een ATI Mobility Radeon 9700
Windows Vista beta 2 build 5384

Ik heb de ATI beta drivers voor Vista geïnstalleerd en alles lijkt goed te werken, volgen dxdiag (wel minder opties op het eerste zicht tov XP) werkt alles zoals het moet en zelfs Aero werkt naar behoren, dus ik weet echt niet waar het aan ligt.

Heb ondertussen al een request naar ATI gestuurd en ben ondertussen de laatste build van Vista (op minder legale wijze) aan het downloaden maar dit gaat allemaal te traag.

Iemand een idee hoe ik WoW werkend kan krijgen?

EDIT: ATI zegt juist dat ze geen ondersteuning leveren aan hun producten in Laptops, daarvoor moet ik me tot Acer wenden (die nooit nieuwe drivers geven) |:( nVidia here I come!
Dan maar verder de nieuwe build binnenhalen, reacties zijn nog altijd welkom _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door memento__mori op 14-08-2006 00:53 ]

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

kan inderdaad een driver issue zijn..
Probeer de omega-drivers eens.
m'n vriendin kreeg met deze drivers ineens veel spellen aan de praat die het eerst niet deden en die heeft exact dezelfde kaart in'r laptop zitten.

http://www.omegadrivers.net/

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
De omega drivers werkten niet, heb intussen build 5472 van Vista erop staan.
Deze werkt al een stuk prettiger, maar er is nog steeds iets niet in orde met de drivers.

Ik heb World of Warcraft al aan de praat gekregen door hem windowed te laten starten.
Windowed werkt dus, alle shaders ook, maar ik kan maar 1 resolutie kiezen en enkel windowed spelen. De drivers van Ati lijken niet echt te werken dus. Dan maar wachten op RC1 en betere drivers.