| I've got permission to color outside the lines |
Hey
Ik heb zelf idd een KA7 maar ik snap niet precies wat jij bedoelt
Als ik denk te weten wat jij bedoelt denk ik dat je de DIP-SWITCH bedoelt(wat een kutzin)
Daarbij kun je idd je FSB regelen
Maar waar die andere 4 sitches voor dienen is voor mij ook een raadsel jah
Greetz
Joriz
Ik heb zelf idd een KA7 maar ik snap niet precies wat jij bedoelt
Als ik denk te weten wat jij bedoelt denk ik dat je de DIP-SWITCH bedoelt(wat een kutzin)
Daarbij kun je idd je FSB regelen
Maar waar die andere 4 sitches voor dienen is voor mij ook een raadsel jah
Greetz
Joriz
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Zijn er niet meer mensen met zo'n relay boardje... Want ik wil het wel weten en Joris ook wel denk ik..
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Ik heb de rest es een keertje uitgetest, maar er kwam niets uit, de pc starte niet eens meer op ( mischien nutteloos ), maare als ik mijn fsb opschroef dan gaat mijn pci ook mee omhoog volgens het boekje mag dat dan niet gebeuren met de dipswitches !
Iemand uitleg of meer informatie ?
Iemand uitleg of meer informatie ?
Je kunt gewoon je FSB omhoog schroeven zonder je PCI-clock omhoog te halen(als ik het goed begrijp)
Download en flash ff de nieuwste TY-bios, zodat hij wat stabieler loopt, en dan kun je lekker de FSB met stappies van 1Mhz omhoog schroeven.
Er zijn 2 verschillende mogelijkheden om je FSB aan te passen:
- Met de standaard FSB-modifier(dan krijg je dus 101/34, 102/34 etc(=CPUclock/PCI-clock)
- Met FSB-plus. Hierbij verhoog je de FSB van je CPU zonder dat je de PCI-clock omhoog haalt(please correct me if i'm wrong).
Dit laatste heb ik dus gedaan. Ik kom helemaal niet aan die DIP-SWITCH, das alleen voor de old-timer die nog aan zijn mobo wilt kloten om te oc-en
L8R!
Joris
Download en flash ff de nieuwste TY-bios, zodat hij wat stabieler loopt, en dan kun je lekker de FSB met stappies van 1Mhz omhoog schroeven.
Er zijn 2 verschillende mogelijkheden om je FSB aan te passen:
- Met de standaard FSB-modifier(dan krijg je dus 101/34, 102/34 etc(=CPUclock/PCI-clock)
- Met FSB-plus. Hierbij verhoog je de FSB van je CPU zonder dat je de PCI-clock omhoog haalt(please correct me if i'm wrong).
Dit laatste heb ik dus gedaan. Ik kom helemaal niet aan die DIP-SWITCH, das alleen voor de old-timer die nog aan zijn mobo wilt kloten om te oc-en
L8R!
Joris
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Die dipswitches werken niet eens, wat je ook veranderd. Ik geloof zelfs dat die extra 4 er voor de show opzitten, en dus verder geen effect hebben. Misschien dacht Abit dat de Athlon classic multiplier in de toekomst met jumpertjes omhoog te schroeven was?
Gewoon via de bios prutsen dus
Gewoon via de bios prutsen dus
Verwijderd
Ooh ja ik heb ook de nieuwste bios update.
Alleen snap ik het niet dat hij met die stapjes van 1 mhz dat mijn pci wel mee omhoog gaat ( ten minste dat geeft sisoft sandra aan ! ) ???
Alleen snap ik het niet dat hij met die stapjes van 1 mhz dat mijn pci wel mee omhoog gaat ( ten minste dat geeft sisoft sandra aan ! ) ???
Pagina: 1