Ik heb de dierentuin letterlijk om de hoek zitten en daar bovenop een abonnement dus weinig dat mij tegenhoudt om af en toe met m'n camera de dierentuin binnen te lopen, zo ook afgelopen zaterdag.
Geschoten met 30D plus kitlens. Beetje gecropt en bij iedere foto wat contrast, curves en saturation aangepast en een beetje USM.
De foto's van de vissen en dat beestje daarna zijn door glas genomen en dat werk niet altijd even goed. De foto's van die vissen heb ik wat experimenteler proberen aan te pakken (lange sluitertijd, zoomen en 2nd curtain flash), helaas komt dat niet echt over wanneer je resized naar 600px.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

foto's die het net niet gehaald hebben:
Reflectie van m'n handen, stom
wel grappig
Geschoten met 30D plus kitlens. Beetje gecropt en bij iedere foto wat contrast, curves en saturation aangepast en een beetje USM.
De foto's van de vissen en dat beestje daarna zijn door glas genomen en dat werk niet altijd even goed. De foto's van die vissen heb ik wat experimenteler proberen aan te pakken (lange sluitertijd, zoomen en 2nd curtain flash), helaas komt dat niet echt over wanneer je resized naar 600px.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

foto's die het net niet gehaald hebben:
Reflectie van m'n handen, stom
wel grappig
This too shall pass