Voor kennissen ben ik even informatie aan het opzoeken over het hoe en wat voor hosten van een drukbezocht PHPBB-forum. Er zijn bijna constant minimaal 20 gebruikes die lezen en posten. Het forum is nu ondergebracht bij alfahosting op een virtual hosting account. Helaas loopt het gebruik van processor en geheugengebruik zo hoog op dat de provider het account soms offline haalt. Er moet een andere oplossing komen om het forum online te houden, maar er zijn geen sponsors die veel geld bijeen kunnen brengen.
Nu is de vraag: Wie weet er goede, goedkope en betrouwbare hosting (dedicated) waarbij er geen limieten worden gesteld aan het processor en geheugengebruik? Dataverkeer per maand ligt momenteel op ongeveer 20GB.
Ik ben zelf wel op zoek geweest op GOT en webhosters.nl maar kom niet heel veel wijs uit wat een goede (betaalbare) oplossing is.
Nu is de vraag: Wie weet er goede, goedkope en betrouwbare hosting (dedicated) waarbij er geen limieten worden gesteld aan het processor en geheugengebruik? Dataverkeer per maand ligt momenteel op ongeveer 20GB.
Ik ben zelf wel op zoek geweest op GOT en webhosters.nl maar kom niet heel veel wijs uit wat een goede (betaalbare) oplossing is.