GTA: SA saves werken niet

Pagina: 1
Acties:

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:00
Ik heb al een tijd geleden GTA: SA op mijn computer geïnstalleerd. Nadat ik het had uitgespeeld begon mijn computer steeds meer kuren te vertonen. Deze kuren hadden echter niets met het spel te maken. Schijf formatteren en windows herinstalleren hebben deze problemen opgelost. Omdat ik niet van plan was om hierna GTA weer helemaal opnieuw uit te spelen, heb ik de saves op een externe schijf bewaard tijdens het formatteren. Toen ik GTA weer had geïnstalleerd en de oude saves weer in de goede map had geplaatst, wilde ik GTA weer spelen.

Het spel start normaal op, ik kom in het hoofdmenu, laad een savegame en wacht. Wanneer het laadbalkje aan het einde is, wordt mijn scherm zwart, dan verschijnt de tekst "please wait..." voor een halve seconde en vervolgens word ik geconfronteerd met de overbekende:
"Er is een fout opgetreden in GTA: San Andreas en moet worden afgesloten."
Dit gebeurd iedere keer. Als ik "new game" kies werkt alles wel naar behoren.

Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
Een andere savegame laden.
Herinstalleren
De saves opnieuw in de juiste folder zetten.

Het probleem blijft zich echter voordoen.
Weet iemand meer af van dit probleem? Zijn mijn saves nog bruikbaar?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik denk dat je save inderdaad naar de kloten is. Helaas kan dat gebeuren en omdat je opnieuw hebt ge-installeert is er ook waarschijnlijk niets aan te doen. Helaas!

Het voordeel is dat je wel nu alle missies al weet ( ook de moeilijke missies ) en dus op zich sneller weer op je punt zou moeten zijn.

Ik voel voor je hier dertegen ( zeker die dans missies..f%&* )

There is no place like ::1