Toon posts:

Welke videokaart heeft de beste tv out?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ben opzoek naar een goede tv en een leuke video kaart niet duur (500)
Welke videokaart heeft de beste tv out..
spec hier vermelden. thz :)

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 13:23
asus 6800 of 7100

Verwijderd

Mijn Matrox G400 geeft een perfect beeld op mijn t.v. Dit met een kabel van 7 meter.
Op 3D gebied schijnt hij wat te kort te schieten. Dit weegt echter voor mij niet op tegen de beeldkwaliteit.

Adriaan

Verwijderd

ik heb een 7100 en ben er wel tevreden over. Afgezien van brakke drivers voor de tv-out. Werkt nog steeds niet optimaal, met tvtool werkt het wel goed. In win98 tenminste. in win2k is het ook nog niet helemaal lekker. beeldkwaliteit is goed voor films, niet voor de gewone desktop.

• the-body
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

De beste TV-out heeft volgens mij de Radeon. Zeker als je de reviews er op naleest.
Als die te duur is heb ik ook ergens geleze dat de MSI geforce2 MX (de 8814) een betere TV-out heeft dan de ASUS.

This title is for sale, please send me a PM

Verwijderd

MSI starforce gf2mx heeft idd de beste tvout, ik heb hem en hij is idd erg mooi, beter dan die van de v3800tvr iig.

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand hier revieuws van??
msi enz.

Verwijderd

Topicstarter
ik zie alleen deze versie's van MSI op PRIJZEWARE

MSI 8815 GeForce2 GTS TV-OUT FL 577,-
MSI 8816 GeForce2 MX TV-Out FL 332,-
MSI 8817 GeForce2 MX (Retail) FL 274,-
MSI 8818 GeForce2 MX TV-Out FL 329,-

Welke heeft van deze de beste TV-OUT?
van de Geforce 2 MX ..?

Verwijderd

MSI 8815 GeForce2 GTS TV-OUT FL 577,-
MSI 8816 GeForce2 MX TV-Out FL 332,-
MSI 8817 GeForce2 MX (Retail) FL 274,-
MSI 8818 GeForce2 MX TV-Out FL 329,-

Deze zijn allemaal van dezelfde fabrikant dus je kan verwachten dat daar dus ook dezelfde TV chip op zit.. btw die 8817 heeft geen tv-out....

• saturn21
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:04
Dat dacht ik ook bij de 3D Power Geforce 2 MX. Maar wat blijkt, er zijn twee verschillende versies van deze kaart in omloop, eentje met een Chrontel en de andere met een BT/Broaktree (Connixant tegenwoordig ?). Heb ze beide getest en vond degene met de Chrontel betere kwaliteit hebben.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Deze zijn allemaal van dezelfde fabrikant dus je kan verwachten dat daar dus ook dezelfde TV chip op zit
Dat zegt inderdaad niks, ik weet van Gainward dat ze op hun MX (zelfde type nummer) ook gewoon 3 verschillende merken RAM zetten, dus waarom niet verschillende tv-chippies :?
Wie weet laat MSI hun MX wel maken in verschillende fabrieken en heeft iedere fabriek zijn eigen chip? je weet het nooit met die gasten daar ;)

Verwijderd

G400 van Matrox.. de allerbeste video qualiteit van de aarde...

Hoe kunnen anderen zeggen dat je een geforce moet hebben... Nvida heeft zelf toegegeven dat het beeld niet helemaal zo is als het zou moeten zijn !

• the-body
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Op maandag 29 januari 2001 14:13 schreef Ita het volgende:
heeft iemand hier revieuws van??
msi enz.
Kun je wel opzoek op http://www.searchareview.com/

This title is for sale, please send me a PM

Verwijderd

hjs, dat van de verschillende geheugens van de gainward klopt: winbond (moet je niet hebben) Hyundia en... (nog eentje). Van die tv-out is het volgens mij altijd een chrontel.
en das wel jammer want wil je een beeld zonder zwarte randen op je televisie moet je tvcc2000 gebruiken en die software wordt niet meer upgedate! (win2k met directx 8 en nvidia 7.17) wordt niet meer ondersteund
Pagina: 1