Ik heb hier een Medion PC (Pentium 4, 3.4 GHz)
Er zitten 2 DVD-rom's in (1x lezer, 1x brander) en beiden deden het perfect.
Nu heb ik in Zweden een paar cd's gebrand met foto's, maar deze waren niet leesbaar op mijn laptop of computer. Om dit te verhelpen heb ik wat cd recovery programma's geinstalleerd, waarvan IsoBuster even succesvol leek. Helaas ging er iets mis, en moet ik het programma opnieuw installeren. Ik heb hiervoor ook 2 entries in het register gewist.
Vervolgens leest mijn Brandende DVD-Rom helemaal geen cd's meer of dvd's...
Het gaat hier om een Pioneer DVD RW DVR-108
Iemand een idee hoe dot komt? Hij kan toch niet zomaar opeens stuk zijn?
Ik heb al:
- versch CD's/DVD's geprobeerd,
- drivers opnieuw geinstalleerd,
- Isobuster opnieuw geinstalleerd/verwijderd,
- systeem herstel gedaan,
- en erin geblazen
hielp ook al niet.
Zo zonde om een hele nieuwe drive te kopen, heb ook niet echt het idee dat het een "hard" probleem is, maar meer iets software matigs, in de aansturing o.i.d
Alvast bedankt
Er zitten 2 DVD-rom's in (1x lezer, 1x brander) en beiden deden het perfect.
Nu heb ik in Zweden een paar cd's gebrand met foto's, maar deze waren niet leesbaar op mijn laptop of computer. Om dit te verhelpen heb ik wat cd recovery programma's geinstalleerd, waarvan IsoBuster even succesvol leek. Helaas ging er iets mis, en moet ik het programma opnieuw installeren. Ik heb hiervoor ook 2 entries in het register gewist.
Vervolgens leest mijn Brandende DVD-Rom helemaal geen cd's meer of dvd's...
Het gaat hier om een Pioneer DVD RW DVR-108
Iemand een idee hoe dot komt? Hij kan toch niet zomaar opeens stuk zijn?
Ik heb al:
- versch CD's/DVD's geprobeerd,
- drivers opnieuw geinstalleerd,
- Isobuster opnieuw geinstalleerd/verwijderd,
- systeem herstel gedaan,
- en erin geblazen
Zo zonde om een hele nieuwe drive te kopen, heb ook niet echt het idee dat het een "hard" probleem is, maar meer iets software matigs, in de aansturing o.i.d
Alvast bedankt