Nee, ik wil geen referrals trekken, daar is deze post ook niet voor. (wel kan hiermee gekeken worden of er nou zomaar met slotjes wordt gegooid, of dat de adminnetjes eerst nog een beetje lezen)
Ik ben alleen benieuwd OF en HOEVEEL tweakertjes hier ook aan gedaan hebben.
En zo ja, hoeveel hebben jullie ermee verdiend?
Aan wat voor soort geldverdienenmetofopinternet had je gedaan en waarom ben je ermee gestopt?
Ik deed zelf voor een jaartje nog wel aan getpaidtosurf-progjes.
Ik had toch wel 800 piekjes bij elkaar gesurfd. En toen mijn eigen maximum bedrag behaald was, had ik ook nog een paar leuke kleertjes voor mijn vriendin erbij verdiend, dus het was best lucratief.
Was ermee gestopt toen de programma's steeds minder uitbetaalden, sommigen helemaal niet meer en anderen sluiten je account zomaar af.
Het is de stroomkosten niet meer waard.
Ik ben alleen benieuwd OF en HOEVEEL tweakertjes hier ook aan gedaan hebben.
En zo ja, hoeveel hebben jullie ermee verdiend?
Aan wat voor soort geldverdienenmetofopinternet had je gedaan en waarom ben je ermee gestopt?
Ik deed zelf voor een jaartje nog wel aan getpaidtosurf-progjes.
Ik had toch wel 800 piekjes bij elkaar gesurfd. En toen mijn eigen maximum bedrag behaald was, had ik ook nog een paar leuke kleertjes voor mijn vriendin erbij verdiend, dus het was best lucratief.
Was ermee gestopt toen de programma's steeds minder uitbetaalden, sommigen helemaal niet meer en anderen sluiten je account zomaar af.
Het is de stroomkosten niet meer waard.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp