UPDATE
Dan toch eindelijk! Dit zal de laatste (geplande) update zijn. Mss dat er nog eens een keer wat veranderd maar voorlopig niet. Ik zal maar beginnen want dat praten kan straks ook nog wel.

Full-frontal shot. De voorkant. Lijkt me duidelijk. Dit is met licht aan voor degene die dat niet door hadden.
2 foto's van hetzelfde. De 1ste geeft goed de echte kleuren weer maar er hangt een waas over het balkonnetje en het lijkt net of ie scheef hangt. De 2e geeft dit weer beter weer. Combineer ze en je hebt de realiteit

Mooie foto van de voorkant. Je ziet een stukje blauw van de fancontroller. Nog niet echt zeker wat ik daarmee ga doen. Ik denk dat ik het frontje van het ding verf. Klein detail echter. Aan/uitknop zie je zitten. Daar is normaal de koning dus op maar het is makkelijker aan/uit doen zo. Ook hier weer het rechterbalkonnetje beetje scheef. Erg raar.

Voorste 2 fans die nu weer op volle snelheid draaien. Geeft de kleur van de fans en het kasteel zelf erg goed weer.

Binnenkant. Het lijkt alsof de zwarte lijntjes er nog zitten maar dit is puur omdat ik het zo gefreest heb. Schaduw dus. Links zit een gele ccfl die een neutraal lichtje afgeeft. Zoals je ziet komt er aardig wat licht uit het tunneltje van de fans. Dradenzooi ziet er erger uit op de foto dan het is. De gele IDE kabel zie je wel duidelijk maar die anderen bijna niet. Zie ook aangepaste WK loop en de nieuwe 7950GT

Laatste foto is met licht uit en zonder flits (Alles is zonder flits.)

Onderste gedeelte. Is vrij goed gelukt vind ik zelf. Ook weer veel licht van de fan die daar zit. Je kan goed het gras zien dat de vorm van een klimop heeft. Het gele is helemaal weg zoals je al lang gezien hebt natuurlijk

Bovenkant. Lekker strak

Ledjes in de torens die meeknipperen op de HD activiteit. Hadden jullie nog niet eerder in actie gezien.

Van rechts gezien. Wijst zichzelf. Achterste toren ziet er wat scheef uit. Is ie ook

Zit nog niet vast namelijk. Ff snel erop gezet voor de foto's. Anders moesten jullie nog een dag wachten...

Van links gezien. Het licht aan de binnenkant is echt zo. Van links geel met een beetje kleur van boven. Wel mooie foto

(behalve het gras wat weer veel te duidelijk (lees: overdreven) weer gegeven is.)
Nou dat was het wel

Achterkant is niet erg boeiend en de onderkant was me teveel werk om een foto van te maken

Project is nu in princiepe af. Torentje ff lijmen en dat frontje verven maar niks groots,ingrijpends,dingen die het waard zijn een foto van te maken. In totaal toch een aardige tijd mee bezig geweest. Zal iets van 400 uur geweest zijn dat ik er mee bezig was. Vooral in de zomervakantie maar ook erg vaak enkel een uurtje. Voor de kast zelf was ik zo'n 120 euro kwijt. Niet duurder dan een goede Bigtower dus. De fans,WK en hardware doen het hem in de kosten.
Zelf vond ik het erg leuk om te doen en ook zeker voor herhaling vatbaar. Sterker nog: Ik heb het SketchUp model al af

December is een grote inkomensbron dus ik ga flink sparen. Volgende project zal ik veel werken met ALU,UV plexie en water! Vorm zal erg apart worden. Heb het nog niet eerder gezien

Je zal hem uiteindelijk wel een keer zien hier.
Jullie bedankt voor al het commentaar (denkt aan de 1ste muren,het gras enz.).
Vragen,opmerkingen,verzoekjes (foto's van bepaalde dingen?),wat je maar kwijt wilt; Ik sta er voor open