[CCIP] The King's Castle

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 12.931 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geel is inderdaad niet zo mooi ;)

Mos groeit nooit op zulke hoogte, althans, geen groene mos. Dus die kleine rare plekjes helemaal bovenin kun je beter weglaten. Ik snap niet waarom je het niet precies in de groeven kon laten blijven, dat ziet er echt een stuk beter uit. Lijmpistool heeft ook veel te dikke en grote lijmklodders, gebruik gewoon een tubetje fotolijm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Mee eens. Maar om langs al die groeven te gaan. Heb je enig idee hoeveel tijd dat kost! Zelfs al zou ik alleen maar onderin doen. Als laatste poging ga ik modelbouwlijm gebruiken met zo'n klein kwastje. Dat slingert hier ook nog wel ergens rond. Asl dat beter lukt ga ik de hele beneden''verdieping'' daarmee doen maar anders haal ik gewoon alles eraf.
Over het resultaat nu ben ik zelf ook niet zo te spreken. Gaat wel veranderen dus. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het veel beter gaat worden met die andere lijm (hoewel je wel preciezer kan werken) maar ik kan het ook weer fout hebben. We zien het wel weer :) De TBCL is nog ver weg,gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

TEAMIKKE schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:58:
Mee eens. Maar om langs al die groeven te gaan. Heb je enig idee hoeveel tijd dat kost!
Waarschijnlijk minder tijd als proberen, erachterkomen dat het toch niet mooi is, nog een keer proberen...etc.. ;)

Dat groene mos ziet er idd al stukken beter uit, maar nou zoals gezegd alleen in de voegen, en niet te ver omhoog..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Nou ik heb net 20 min. vakantie dus ik heb weer een hoop tijd. Dat dat mos te hoog zit ben ik met jullie eens: Eraf :) Beneden ga ik nog wel mee aan de gang. Als ik weer wat gedaan heb zal ik weer een update posten. Ik ben van plan om nog wat meer te gaan doen zoals de binnenkant opleuken en wat afwerkdingetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:33

Impry

Rallymedia.nl

Ben benieuwd, mos is inderdaad niet zo mooi, zeker het gele niet.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

ben ik ook weer eens keer, te laat as usual ;) :X :P

Ik wilde eigenlijk stemmen op "even geen mos" ;)

Ik denk dat als je je meer op de details aan de buitenkant wil storten je bij het begin (lees: monnikenwerk;)) zou moeten beginnen.

Ofwel, het nog realistischer maken van de steentjes, maar als gezegd zal dit wel een monnikenklus zijn ;)

Verder goed om te zien dat je lekker door gaat met verbeteren van het geheel, een mod is nu eenmaal nooit echt af ;) en mijn eerdere gespuide mening geld nog steeds :D

edit:
Afbeeldingslocatie: http://fauvecreations.com/pix/odds/miniature.gif

google image voor de gein eens op miniature castles

maar weet waar je aan begint ;)

[ Voor 21% gewijzigd door floriske.nl op 23-10-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ik vind eerlijk gezegd dat plaatje niet eens zo mooi :X Wel een stuk realistischer. Maar volgens mij sla je de spijker op z'n kop: Als ik nog grote (en kleine) veranderingen aan wil brengen zal dat een sneeuwbaleffect worden.

Dat heb ik ook zelf ondervonden want ik ben wéér met mos bezig geweest. En zoals het nu is ziet er er niet uit ;) Daarom gaat alles er gewoon lekker af en als ik iets leuks zie kijk ik wel of dat er beter bij past. Mijn aandacht gaat nu uit naar de binnenkant. Daar wil ik een troon hebben en ik wil het idee geven van een troonzaal door mss een kleine kroonluchter (iemand enig idee waar ik dat kan vinden? Ik dacht zelf aan lego of zelf maken van piepschuim ofzo) en wat schilderrijtjes. Door de gele ccfl is de verlichting al heel mooi. Erg sfeervol omdat die ene ccfl lang niet genoeg licht afgeeft om alles te verlichten dus hangt er een beetje een ''donkere maar mooie'' sfeer :)

Vrijdag komt de 7950GT binnen dus kan ik ook die erin zetten,oude waterblok eruit halen en de in de loop voorlopig alleen de CPU op te nemen. Dan kan de kast eindelijk helemaal volledig dicht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44
misschien een idee om de kast op een verhoging te zetten waar je draden onderdoor lopen. gewoon een brede plank met groen tapijt (superkort nepgras) komt je Mod wat beter tot z'n recht

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:25
Ziet er echt heel mooi uit.
Alleen zo als andere al zeggen dat gele is te geel.
Vind het daardoor zo onnatuurlijk geworden.
Maar door dat meer en plater mos een stuk beter uit zien.
Dat maak echt mooi.
Hoe veel uren heb je er al in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
technopeuter schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:07:
misschien een idee om de kast op een verhoging te zetten waar je draden onderdoor lopen. gewoon een brede plank met groen tapijt (superkort nepgras) komt je Mod wat beter tot z'n recht
Leuk idee zoals ook al eerder gezegd maar helaas heb ik er de ruimte niet voor ;) En draden zijn wel weg te soepen :)
Calamor schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:50:
Ziet er echt heel mooi uit.
Alleen zo als andere al zeggen dat gele is te geel.
Vind het daardoor zo onnatuurlijk geworden.
Maar door dat meer en plater mos een stuk beter uit zien.
Dat maak echt mooi.
Hoe veel uren heb je er al in zitten?
Geel gaat er helemaal af en de rest tja.. Ik denk niet dat daar nog heel veel van over gaat blijven. Hoeveel uur zou ik echt niet weten. Ong. 2-3 per dag in de vakantie (10 week) Maar ook vaak de hele dag. En verder natuurlijk gewoon heeel veel in kleinde dingetjes. Je ziet net weer iets wat niet prefect is ;) Maar met dit soort reacties maken al die uren niet zoveel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ga eens langs een gamesworkshop en kijk hoe ze daar verven
http://ne.games-workshop.com/shopping/gw/default.asp
Dan krijg je het kasteel sfeertje veel beter, met schaduw op de steentjes etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 27-10-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ietwat late reactie maar dat is voor mij niet te doen. Het vervoer dan en heb de spullen ook niet om het te doen. Het wordt hoogtijd voor een update dus ik zal binnenkort weer eens wat foto's schieten en een verhaaltje tikken. Er is redelijk wat gebeurd. De 7950GT zit er eindelijk in. Wat een genot 8) Eindelijk weer een videokaart.

OVer het mos ben ik nu tevreden. Dit zal ik nu zo laten. Ook zijn er wéér een hoop dingen opgevuld,vast gemaakt,likje verf enz. Helaas had ik vanmorgen een ongeluk. De 2 frontfans doen het niet meer. Dit ligt wss aan de fancontroller alleen de rest van de fans die op de kanalen 4 tm 7 zitten doen het nog wel. Hier moet ik dus even naar kijken. De fans zelf doen het gelukkig nog wel. Ik zie wel weer hoe ik dat ga doen. Ik hoop deze week iig weer eens te kunnen updaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Krijgen we nog een update of...? :D
Ik MOET gewoon een update zien teamikke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
TEAMIKKE schreef op maandag 06 november 2006 @ 18:16:
Ietwat late reactie maar dat is voor mij niet te doen. Het vervoer dan en heb de spullen ook niet om het te doen.
Je hoeft je PC niet mee te nemen, ze hebben daar vanalles, van zo'n spel (Warhammer..)

Disclaimer: Nee, ik speel het niet, maar vind 't wel grappig om in Rotterdam eens met 'n maat naar die shop mee te gaan. Verder hadden ze in Bath (Engeland) een heel grote :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Slitch schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:37:
Krijgen we nog een update of...? :D
Ik MOET gewoon een update zien teamikke :D
Sorry dat ik weer zo laat ben :( Niet echt veel tijd afgelopen dagen. Ik zal ff vertellen wat er allemaal is gebeurt.
-7950GT zit erin en WK loop is aangepast
-Draden zijn weggewerkt
-Zwarte stift is weg geschilderd en het gras is aangepast. Bovenaan is het nu weg en onderin heb je het idee van een klimop. Aardig geslaagd IMO en zo zal het voorlopig ook blijven.
-Hele kast is eindelijk dicht. Schroeven er dus in. Airflow was verbeterd dus nu nog betere temps :*)
-Hier en daar wat likjes verf omdat er soms een beschadigingetje zat van het gras weg halen (wat een ***werk!)

Wat nog te doen:
-Torens vast zetten (breken wel eens af :( Zijn niet echt sterk dus daarmee wacht ik tot het laatste moment) Zal vanavond gebeuren ;)
-Het cd-stealtbakje ff vastlijmen. Bungelt er nu bij.
-Schroefjes verven
-De hele zooi fotograveren en aan jullie laten zien ;) Ik heb een statief gevonden op zolder dus ik kan nu ook mooie scherpe foto's maken. Ook met licht :> Van de pc aan dan é ;)

Morgen zal er een update zijn (en deze keer echt ;) )

@: The zeroorez: PC maakt niet zoveel uit maar heb er geen vervoer voor. Trein is te duur en auto heb ik niet ;)

[ Voor 2% gewijzigd door TEAMIKKE op 13-11-2006 17:58 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
UPDATE

Dan toch eindelijk! Dit zal de laatste (geplande) update zijn. Mss dat er nog eens een keer wat veranderd maar voorlopig niet. Ik zal maar beginnen want dat praten kan straks ook nog wel.

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1323.jpg
Full-frontal shot. De voorkant. Lijkt me duidelijk. Dit is met licht aan voor degene die dat niet door hadden.

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1325.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1324.jpg

2 foto's van hetzelfde. De 1ste geeft goed de echte kleuren weer maar er hangt een waas over het balkonnetje en het lijkt net of ie scheef hangt. De 2e geeft dit weer beter weer. Combineer ze en je hebt de realiteit ;)

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1327.jpg
Mooie foto van de voorkant. Je ziet een stukje blauw van de fancontroller. Nog niet echt zeker wat ik daarmee ga doen. Ik denk dat ik het frontje van het ding verf. Klein detail echter. Aan/uitknop zie je zitten. Daar is normaal de koning dus op maar het is makkelijker aan/uit doen zo. Ook hier weer het rechterbalkonnetje beetje scheef. Erg raar.

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1328.jpg
Voorste 2 fans die nu weer op volle snelheid draaien. Geeft de kleur van de fans en het kasteel zelf erg goed weer.

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1329.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1331.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1334.jpg
Binnenkant. Het lijkt alsof de zwarte lijntjes er nog zitten maar dit is puur omdat ik het zo gefreest heb. Schaduw dus. Links zit een gele ccfl die een neutraal lichtje afgeeft. Zoals je ziet komt er aardig wat licht uit het tunneltje van de fans. Dradenzooi ziet er erger uit op de foto dan het is. De gele IDE kabel zie je wel duidelijk maar die anderen bijna niet. Zie ook aangepaste WK loop en de nieuwe 7950GT :) Laatste foto is met licht uit en zonder flits (Alles is zonder flits.)

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1330.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1335.jpg
Onderste gedeelte. Is vrij goed gelukt vind ik zelf. Ook weer veel licht van de fan die daar zit. Je kan goed het gras zien dat de vorm van een klimop heeft. Het gele is helemaal weg zoals je al lang gezien hebt natuurlijk ;)

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1332.jpg
Bovenkant. Lekker strak ;)

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1333.jpg
Ledjes in de torens die meeknipperen op de HD activiteit. Hadden jullie nog niet eerder in actie gezien.

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1337.jpg
Van rechts gezien. Wijst zichzelf. Achterste toren ziet er wat scheef uit. Is ie ook ;) Zit nog niet vast namelijk. Ff snel erop gezet voor de foto's. Anders moesten jullie nog een dag wachten...

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1336.jpg
Van links gezien. Het licht aan de binnenkant is echt zo. Van links geel met een beetje kleur van boven. Wel mooie foto :) (behalve het gras wat weer veel te duidelijk (lees: overdreven) weer gegeven is.)

Nou dat was het wel :) Achterkant is niet erg boeiend en de onderkant was me teveel werk om een foto van te maken ;) Project is nu in princiepe af. Torentje ff lijmen en dat frontje verven maar niks groots,ingrijpends,dingen die het waard zijn een foto van te maken. In totaal toch een aardige tijd mee bezig geweest. Zal iets van 400 uur geweest zijn dat ik er mee bezig was. Vooral in de zomervakantie maar ook erg vaak enkel een uurtje. Voor de kast zelf was ik zo'n 120 euro kwijt. Niet duurder dan een goede Bigtower dus. De fans,WK en hardware doen het hem in de kosten.

Zelf vond ik het erg leuk om te doen en ook zeker voor herhaling vatbaar. Sterker nog: Ik heb het SketchUp model al af ;) December is een grote inkomensbron dus ik ga flink sparen. Volgende project zal ik veel werken met ALU,UV plexie en water! Vorm zal erg apart worden. Heb het nog niet eerder gezien ;) Je zal hem uiteindelijk wel een keer zien hier.
Jullie bedankt voor al het commentaar (denkt aan de 1ste muren,het gras enz.).

Vragen,opmerkingen,verzoekjes (foto's van bepaalde dingen?),wat je maar kwijt wilt; Ik sta er voor open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ik vindt hem erg mooi geworden, netjes afgewerkt tot in detail. Het gele licht van binnen ziet er goed uit, vindt de laatste foto dan ook 1 van de mooiste. Overall een super project en erg leuk om te volgen!

edit: Wanneer mogen we de volgende casemod verwachten? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door FloydRaalte op 15-11-2006 10:32 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
ik zie dat je die gele troep weg hebt gehaald.

hele nice move.

jammer dat er hier en daar wat scheef zit maar toch nog een hele mooie mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zero_cool89 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:51:

hele nice move.

helemaal mee eens..... :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

hele nice move.

Ooit een recht kasteel gezien? :P

@TeamIkke: Ik heb het al eens gezegd "Gewoonweg een nette mod!" en nog ficiat met je 1e plek in de CM poststats 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
FloydRaalte schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:12:
Ik vindt hem erg mooi geworden, netjes afgewerkt tot in detail. Het gele licht van binnen ziet er goed uit, vindt de laatste foto dan ook 1 van de mooiste. Overall een super project en erg leuk om te volgen!

edit: Wanneer mogen we de volgende casemod verwachten? ;)
Zal nog ff duren. Ben vast aan het oriënteren naar bepaalde materialen en de mogelijkheden ;) Eerst lekker sparen :)

hele nice move.

Geel spul was idd. niet echt geslaagd. Het bracht wel wat afwisseling maar zo valt het me ook niet tegen :) Dat het scheef was verbaasde ik me over op de foto. Was namelijk recht. Blijkt dat er wat speling inzit. Ga dat dus ff plamuren. Stelt niet veel voor.

@Floriske.nl en black-Gnikah: Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi project man,
zou het niet vet zijn om ipv van het blauwe licht, oranje licht uit de ramen onderin te laten gloeien??
lijkt dan meer op vuurkorven die in het kasteel hangen :D

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je (als je toch lego hebt) er met lego geen mannetjes er inzetten en meubels maken anders komt de ode loper niet tot zijn recht...

=> dat maakt je mod heel uniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:40

Pinjataaa

Hit me!

Idd, dat blauwe licht past er in mijn ogen niet mooi bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:35:
mooi project man,
zou het niet vet zijn om ipv van het blauwe licht, oranje licht uit de ramen onderin te laten gloeien??
lijkt dan meer op vuurkorven die in het kasteel hangen :D

grtz
Nope. Heb 1 fan gehad en die in de bouwfase erin gehad. Effect is echt niet beter dan wel minder. Blauw past er echt beter bij. Komt vooral omdat het grotendeels grijs is en daar past rood niet bij en oranje eigenlijk ook niet.
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 06:28:
zou je (als je toch lego hebt) er met lego geen mannetjes er inzetten en meubels maken anders komt de ode loper niet tot zijn recht...

=> dat maakt je mod heel uniek
Uniek wel. Ik denk alleen niet beter. Als je van lego een tafel maakt lijkt me niet dat dit echt mooi in het geheel past. Dan een mooie kleine tafel van hout of playmobiel ofzo. Alleen heb ik geen zin om playmobiel te kopen ;) Zo als het nu is is alles wel aardig. Belangrijk is dat het in balans blijft. Lego is een heel andere stijl dan hout.

Vandaag heb ik dat balkonnetje even vast geplamuurd dus dat ziet er ook weer netjes uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:40

Pinjataaa

Hit me!

En wat dacht je van witte lichtjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Wauw, de mod is echt heel mooi geworden! d:)b

Veel beter zo, zonder dat gele spul, nu heeft het veel meel een "kasteel" uitstraling.

Kan niet wachten tot je volgende mod ;)

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Pinjataaa schreef op zondag 26 november 2006 @ 15:20:
En wat dacht je van witte lichtjes :+
Grapjas :+
XplodingForce schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:23:
Wauw, de mod is echt heel mooi geworden! d:)b

Veel beter zo, zonder dat gele spul, nu heeft het veel meel een "kasteel" uitstraling.

Kan niet wachten tot je volgende mod ;)
Thx! X-gamer-X heeft mijn volgende mod al gezien ;) De SKP tekening iig. Deze heb ik vandaag op schaal gemaakt. Wordt weer een flinke kast maar het resultaat mag er zijn hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 23:49
cool^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
Het is een schoon kasteel geworden ;) écht origineel !

* Btw, je SKP tekening van de volgende mod ziet er zooooooooo ****** uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Thx! Beetje sparen en dan eindelijk weer modden :9~ Je raakt er echt verslaafd aan ;)
Dan wil ik jullie graag bekend maken dat de TBCL is gesloten. Gister om middennacht. Het stemmen is nu begonnen. Vrijdag zal hier uitslag van zijn. Hopelijk mag ik iig naar Rijswijk omdat het me fantastisch lijkt om bij zo'n grote LAN te zijn en vooral om een hoop mensen te ontmoeten die ik alleen maar van GotT en het casemodwereldje ken :) Ik heb direct al gestemd en vrijdag zal het moment de supreme zijn.

We zullen het wel zien :) Hopelijk ben ik vrijdag nog steeds zo blij! Ik wens de anderen ook veel succes :)

[ Voor 3% gewijzigd door TEAMIKKE op 05-12-2006 15:08 . Reden: Spelfoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Laatst online: 22:49
Ik denk toch van wel hoor... Dit is zó'n vette mod! echt fantastisch!

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

TEAMIKKE schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:09:
UPDATE

Ledjes in de torens die meeknipperen op de HD activiteit. Hadden jullie nog niet eerder in actie gezien.

-knip-

Zelf vond ik het erg leuk om te doen en ook zeker voor herhaling vatbaar. Sterker nog: Ik heb het SketchUp model al af ;)
Leuk die ledjes die meeknipperen, precies zoals ik het had in mijn draak van Dragon's Lair.

Ik ben ook lekker bezig met SketchUp voor mijn nieuwe mod, kixx proggie !

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
link0007 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:10:
Ik denk toch van wel hoor... Dit is zó'n vette mod! echt fantastisch!
Laten we het hopen ;)
Frenkie123 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:33:
[...]

Leuk die ledjes die meeknipperen, precies zoals ik het had in mijn draak van Dragon's Lair.

Ik ben ook lekker bezig met SketchUp voor mijn nieuwe mod, kixx proggie !
Heb ik toch weer niks nieuws bedacht. Dacht dat ik het nog niet had gezien maar blijkbaar is het toch alweer gedaan. Zo blijkt maar weer dat het moeilijk is om echt orgineel te zijn. SKP vind ik super! Zeker als je je er wat in verdiept. Dan kun je ook gewoon echte tekeningen op schaal enz. maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Hey TEAMIKKE. Ik had al een tijdje niet meer gekeken bij je mod, het is er steeds beter uit komen te zien, vooral de ledjes in de torens van de HDD activiteit vind ik erg leuk bedacht :) Wat me op valt is de nogal scherpe rand langs de muren aan de voorkant, misschien een idee om dit te plamuren dan mooi in te graveren zoals de rest van de muur ?

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Helemaal mee eens. Overigens zit het er wel hoor. Zie deze 2 foto's van voor en na (komen uit de TS)
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/rijkantwitCustom.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/zijkantgrijsCustom.jpg

Ze zitten er dus wel maar het is idd. niet helemaal duidelijk. Ook vind ik niet dat het front er helemaal mooi opzit. Daarom heb ik zonet al m'n hw gedaan zodat ik morgen lekker veel tijd heb om de laatste dingen te doen. Zo is de kast aardig stoffig geworden. Vooral de radiator kan een beurt gebruiken. Ook zijn er nog geen foto's van de rechte torens,het nette rechte balkonnetje en dan die verbeterde voorkant.
Zal ik morgen in orde maken en dan is het nog net klaar voor vrijdag als de uitslag van de TBCL er is ;)
Als ik er dan heen mag is hij helemaal tot in de puntjes ge-fine-tuned ;)

Als mensen nog meer aandachtspuntjes hebben? Graag! Wil er best nog wat tijd aan besteden ;) Modgevoel is weer helemaal terug door die TBCL 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Laatst online: 22:49
Speakertjes in de torens kan vet zijn...

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

webcam ergens in de kast verstoppen....en dan het beeld ervan op een scherm ernaast laten zien....
mooi gezicht de bekken van de mensen die bij je kast naar binnenkijken enzo :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
link0007 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:29:
Speakertjes in de torens kan vet zijn...
Past niet helemaal in het thema ;) Beetje overbodig ook verder .Zou wel een goed idee zijn voor een strakke mod.
sapphire schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:38:
webcam ergens in de kast verstoppen....en dan het beeld ervan op een scherm ernaast laten zien....
mooi gezicht de bekken van de mensen die bij je kast naar binnenkijken enzo :+
Leuk idee. Kijken of ik dat klaar kan krijgen. Zou in het onderste gedeelte dan moeten.

Zonet ben ik al bezig geweest omdat ik toch niks beters kon doen. De rechterkant van de voorkant was ik al aardig tevreden over. Dit laat ik zo. De linkerkant heb ik nu eerst een laag kit gegeven en vanavond komt er plamuur over. Dit betekent dat ie van die kant niet meer open kan maar daar zit toch niks belangrijks. Enkel wat kabels. Ziet er nu al een stuk beter uit. Alleen is de lijm nergens te vinden dus de torens zijn nog niet klaar. Morgen dan nog een likje verf over het geplamuurde en dan weer foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik vind hem best leuk geworden. Alleen vind ik dat blauwe licht niet echt passen bij een middeleeuws kasteel.
Is het niet een idee om van de stukken waar je nu plexi hebt zitten daar glas in lood ruitjes van te maken (al dan niet met echt glas in lood). De ruitjes die dus onder je grote window zitten in elk geval.
Dit maakt het stuk een stuk authentieker en past veel meer bij het kasteel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Over de blauwe-kleur hebben we het al vaker gehad en ik zal dat ook niet veranderen omdat andere kleuren er nog minder bijpassen.
Glas en lood is leuk maar ook duur. Voor de TBCl zal het sowiezo al niet meer te doen zijn. Als het nou meevalt qua prijs is dit wel een leuke optie idd. Het is ook al eerder gezegd door iemand maar dan voor het grote raam. Dat vond ik niet zo'n goed idee maar voor de ondersten is het wel leuk. Valt opzich toch niet veel te zien.

Ik ben op dit moment (aan het typen duh :P ) maar ook aan het plamuren. Als dit droog is gooi ik er wat verf overheen en dan zal ik een paar foto's maken. Alleen is de PU lijm op dus de torens laten weer op zich wachten. Kan daar geen andere lijm voor gebruiken omdat die aardig wat te verduren hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

TEAMIKKE schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:19:
Over de blauwe-kleur hebben we het al vaker gehad en ik zal dat ook niet veranderen omdat andere kleuren er nog minder bijpassen. (of wit licht, maarja, probeer dat maar eens te vinden als ledfans :P)
Glas en lood is leuk maar ook duur. Voor de TBCl zal het sowiezo al niet meer te doen zijn. Als het nou meevalt qua prijs is dit wel een leuke optie idd. Het is ook al eerder gezegd door iemand maar dan voor het grote raam. Dat vond ik niet zo'n goed idee maar voor de ondersten is het wel leuk. Valt opzich toch niet veel te zien.

Ik ben op dit moment (aan het typen duh :P ) maar ook aan het plamuren. Als dit droog is gooi ik er wat verf overheen en dan zal ik een paar foto's maken. Alleen is de PU lijm op dus de torens laten weer op zich wachten. Kan daar geen andere lijm voor gebruiken omdat die aardig wat te verduren hebben.
Ik zou dat blauwe licht ook gewoon laten zitten hoor, maar blauw licht achter glas en lood moet wel een leuk effect geven.
Glas in lood is overigens erg simpel te maken.
Pak plexiglas, pak van die dunne zwarte tape die gebruikt wordt op whiteboards om lijnen aan te geven en gebruik stukjes gekleurd plastic. Die stukjes snijd je gewoon op maat en vervolgens zet je ze vast op het plexi met de zwarte tape. Het is denk ik op die manier wel leuk om onderin te zorgen voor wat leuke raampjes.

Hoe dan ook, als het meezit zie ik deze mod wel op TBCL, want ben eigenlijk best benieuwd hoe hij er in het echt uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Goede tip :) Zal eens kijken of ik nog wat leuks heb liggen. Ben wel een knutselaar maar meer op het gebied van CM en Elektronica dus niet zoveel knutselzooi ;) Plamuur zit er overigens alweer op. Straks als het droog is dus even verven.

Ik heb even aan Ed gevraagt hoe laat de uitslag er morgen is maar dit zou tegen 19.00 worden. Dan zullen we wel zien of we elkaar ontmoeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

glas in lood verhaal!

je kan bij schilder/teken winkels (kan ze niet beter omschrijven maar in Groningen heb je bv Flokstra) van dat stickervel kopen op transparante ondergrond met glas in lood. Dit plak je op plexiglas of desnoods echt glas en klaar ben je. Ziet er heel vet uit denk ik in je case.

Maarre.. opplak glas in lood.. guest, dat ziet er toch niet uit?
Oh jawel, in mijn oude studentenhuis had een meisje het op haar bovenramen. Zag er heel echt uit.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

TEAMIKKE schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:44:
Goede tip :) Zal eens kijken of ik nog wat leuks heb liggen. Ben wel een knutselaar maar meer op het gebied van CM en Elektronica dus niet zoveel knutselzooi ;) Plamuur zit er overigens alweer op. Straks als het droog is dus even verven.

Ik heb even aan Ed gevraagt hoe laat de uitslag er morgen is maar dit zou tegen 19.00 worden. Dan zullen we wel zien of we elkaar ontmoeten ;)
Ik ben benieuwd, lijkt me wel tof om jouw kast in het echt te zien. En wie weet komen er dan nog wat mooie ideeen opborrelen :) Voor wat betreft de mos op de zijkanten mag je wel afkijken hoe ik het heb gedaan. Wat je op de fotos niet kunt zien is hoe het met de pilaren is gedaan, maar daar zit tussen de randen ook mos en dat ziet er best gaaf uit, wie weet is dat ook nog wel te doen tussen de randjes op jouw mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ik ga je zien Terw_Dan! We mogen biede door naar de TBCL Finale! Dat was de mededeling even. Ik ga even zorgen dat ik er kom en zal daarna even verven en jullie een updatetje verschaffen.

Iedereen bedankt die op mij gestemd heeft en kom gerust even langs ;)

* TEAMIKKE is super blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Feli dude.
Ik ben benieuwd... nog 1 weekje wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Erg mooi gemaakt. Ik zou em zelf niet in me kamer willen hebben als pc maar echt mooi gedaan.

Hoeveel tijd zit er nu in de mod ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 10:27
Rijswijk here we come!!!
Gefeliciteerd!

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Astennu schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:17:
Erg mooi gemaakt. Ik zou em zelf niet in me kamer willen hebben als pc maar echt mooi gedaan.

Hoeveel tijd zit er nu in de mod ?
Erg veel ;) 5 uur per dag x 7dagen per week x 7week sowiezo. Dat was in de vakantie namelijk. Dan nog een paar uitschieters van 8 uur en heeel veel kleine uurtjes. Zoals nu ben ik nog steeds bezig met verven en plakken dus tja. Vrij veel. Heb er echter een hoop plezier mee dus ik vind het niet erg.
Terw_Dan schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:03:
Feli dude.
Ik ben benieuwd... nog 1 weekje wachten :P
Godric schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:33:
Rijswijk here we come!!!
Gefeliciteerd!
Een hele week idd. nog! Kan niet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

* floriske.nl feliciteerd ikke, ermm ik bedoel natuurlijk TEAMIKKE ;)

d:)b tot volgende week dan maar *O* :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Om toch nog even wat van me te laten horen: Ik zit nu nog op TKC,geen tijd meer voor een update gehad. Zal er wel komen als ik in Rijswijk ben. Ik ga om 15.00 weg. Ben nu alles aan het inladen. Zometeen gaat TKC de auto in. Dan nog even eten en dan zie ik jullie in Rijswijk :*)

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
* TEAMIKKE is eindelijk weer thuis Ondanks dat het een vermoeiend weekend was,was het zeker leuk! Hierbij een paar foto's die ik heb. Het grotendeel is van de mods zelf. Mijn camara is niet super maar je krijgt tenminste een beeld van hoe het eruit ziet.

Alle kasten :)
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1397.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1399.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1398.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1400.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1396.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1395.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1394.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1393.jpg

Zo stond het dan op een rijtje
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1401.jpg

Prijzen :9~ Ook Alumaxx en de Stacker door Ediejo en Neander.
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1407.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1392.jpg

Iemand had ook een groot scherm. Ter vergelijking: Dat ding ernaast is 22''. Hij had 2 plekken gehuurd. 1 voor z'n scherm en 1 voor de rest. Ook had ie een flinke 5.1 set mee waarmee ie onze hoek van geluid voorzag. Daarachter hadden ze een piramide van bierblikjes gebouwd. Die kwam boven dat grote scherm uit met een totaal van 168 blikjes ;) In 1 avond ja.
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1408.jpg

De hal van buiten
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1422.jpg

Op andere sites staan nog wel betere foto's. Ook zullen er in de andere topics ook nog wel foto's komen. Ik ben overigens 5e geworden. Had eerlijk gezegd in het begin wel hoger verwacht maar toen ik alle mods van dichtbij eens had gezien kwam ik eigenlijk niet hoger dan 4e voor mezelf, dus had er al niet teveel van verwacht. Prijzenpakket bestaat uit:

-Recom Backdraft Silver
-NT 04 CPU koeler
-HD silencers
-Coolermaster 430 Watt Igreen power Chroom 8)
-Recom Gamersmuismat
-Fannetje
-CCFL's
-Tubetje koelpasta en een flesje met spul om koelpasta te verwijderen

Al met al nog aardig wat alleen ik houd enkel de PSU en de muismat. De rest heb ik weinig aan dus mocht je interesse hebben ;) Helaas had TKC met het vervoer nogal wat klappen gehad. Gelukkig had ik het lijmpistool mee zodat ik wat dingen weer kon vast zetten. Ook de terugreis is niet zonder kleerscheuren verlopen maar ik ga er niet veel meer aan doen. TKC is nu een afgesloten project en mss volgt er nog wel 1. Heb al 3 ontwerpen klaar,materialen gestest en ben al druk aan het sparen maar ik heb niet echt meer lol in het modden. Ik zou een kast kunnen bouwen zodat ik volgend jaar weer mee kan doen maar als ik het alleen daar voor zou doen...Nee. Maar mss komt over een paar maand het modgevoel wel weer terug als ik me weer eens verveel in een vakantie ofzo ;)

Iig iedereen gefeliciteerd! Was een ontzettend leuk weekend. Ook goed georganiseerd door Ediejo en de crew van need-modding.nl d:)b Zeker voor herhaling vatbaar! Ik raad zeker aan om mee te doen want zelfs als je laatste wordt krijg je nog aardig wat zoals je ziet en het is gewoon super leuk en gezellig. Ook leuk om andere modders eens te ontmoeten.

*O* TBCL *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gast met grote scherm is: $t4©k3®

Pics van hem: http://www.regroup.nl/forum/viewtopic.php?t=4065

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phalox
  • Laatst online: 06-04 13:23

Phalox

Solar Powerrrd

wooot.. Lekker scherm :D volges mij niet ideaal om te gamen (slechte fps, en resolutie..)

Wel opvallend wat foto's vn da meiske daar e :D ze was precies de enigste :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chesta
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-08 06:55
tokesnugerd schreef op maandag 18 december 2006 @ 13:02:
wooot.. Lekker scherm :D volges mij niet ideaal om te gamen (slechte fps, en resolutie..)

Wel opvallend wat foto's vn da meiske daar e :D ze was precies de enigste :o
Meeste 42" schermen hebben 1920x1080 reso en 8ms reactietijd, wedden dat jij daar de rest van je leven op wilt blijven gamen ;)

End of Transmission

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phalox
  • Laatst online: 06-04 13:23

Phalox

Solar Powerrrd

majah, dan moeje der wel 3 meter vanaf zitten, of je hebt een stijve nek :D maar ehm, die resolutie is toch niet super hoor de mijne ("maar een 20" breedbeeld) heeft 1680 x 1050 als max resolutie.. das al bijna evenveel (300 pixeltjes verschil :D) en 8 ms.. volges mij heb je daar soms nog wat ghosting op.
Majah, geld om zoiets ooit te kopen ontbreekt me :D dus, ik hou et bij dit scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Zijn resolutie was helemaal niet hoog :o Zijn muisaanwijzer bijvoorbeeld was gewoon vergroot i.p.v. dat je meer ruimte had. Een muisaanwijzer van 5 cm op je scherm dus. Dus dit is meer een scherm dat handig is voor mensen met slechte ogen dan voor mensen die veel ruimte willen. Het was een Apple (Stond achterop) en 40'' volgens die man. Denk dan ook eerder dat het een tv is dan een computerscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Even om te laten zien welk scherm dit is:

volgens mij was het: http://www.necdisplay.com...cation=2&ProductGroup=LCD

Of de 30" voorloper hiervan.

* floriske.nl heeft deze schermen bij zijn vorige baas verkocht en ...... als je een 32" LCD wil om ook nog eens op te gamen is dit eigenlijk zo ongeveer de enige die ik aan zou raden.

nogmaals ficiat TeamIkke! AL had ik dat volgens mij al gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moviehouse
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-08-2018
TEAMIKKE schreef op maandag 18 december 2006 @ 10:39:
* TEAMIKKE is eindelijk weer thuis Ondanks dat het een vermoeiend weekend was,was het zeker leuk! Hierbij een paar foto's die ik heb. Het grotendeel is van de mods zelf. Mijn camara is niet super maar je krijgt tenminste een beeld van hoe het eruit ziet.

Alle kasten :)
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo stond het dan op een rijtje
[afbeelding]

Prijzen :9~ Ook Alumaxx en de Stacker door Ediejo en Neander.
[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand had ook een groot scherm. Ter vergelijking: Dat ding ernaast is 22''. Hij had 2 plekken gehuurd. 1 voor z'n scherm en 1 voor de rest. Ook had ie een flinke 5.1 set mee waarmee ie onze hoek van geluid voorzag. Daarachter hadden ze een piramide van bierblikjes gebouwd. Die kwam boven dat grote scherm uit met een totaal van 168 blikjes ;) In 1 avond ja.
[afbeelding]

De hal van buiten
[afbeelding]

Op andere sites staan nog wel betere foto's. Ook zullen er in de andere topics ook nog wel foto's komen. Ik ben overigens 5e geworden. Had eerlijk gezegd in het begin wel hoger verwacht maar toen ik alle mods van dichtbij eens had gezien kwam ik eigenlijk niet hoger dan 4e voor mezelf, dus had er al niet teveel van verwacht. Prijzenpakket bestaat uit:

-Recom Backdraft Silver
-NT 04 CPU koeler
-HD silencers
-Coolermaster 430 Watt Igreen power Chroom 8)
-Recom Gamersmuismat
-Fannetje
-CCFL's
-Tubetje koelpasta en een flesje met spul om koelpasta te verwijderen

Al met al nog aardig wat alleen ik houd enkel de PSU en de muismat. De rest heb ik weinig aan dus mocht je interesse hebben ;) Helaas had TKC met het vervoer nogal wat klappen gehad. Gelukkig had ik het lijmpistool mee zodat ik wat dingen weer kon vast zetten. Ook de terugreis is niet zonder kleerscheuren verlopen maar ik ga er niet veel meer aan doen. TKC is nu een afgesloten project en mss volgt er nog wel 1. Heb al 3 ontwerpen klaar,materialen gestest en ben al druk aan het sparen maar ik heb niet echt meer lol in het modden. Ik zou een kast kunnen bouwen zodat ik volgend jaar weer mee kan doen maar als ik het alleen daar voor zou doen...Nee. Maar mss komt over een paar maand het modgevoel wel weer terug als ik me weer eens verveel in een vakantie ofzo ;)

Iig iedereen gefeliciteerd! Was een ontzettend leuk weekend. Ook goed georganiseerd door Ediejo en de crew van need-modding.nl d:)b Zeker voor herhaling vatbaar! Ik raad zeker aan om mee te doen want zelfs als je laatste wordt krijg je nog aardig wat zoals je ziet en het is gewoon super leuk en gezellig. Ook leuk om andere modders eens te ontmoeten.

*O* TBCL *O*
Ik heb misschien nog wel interesse in die recom backdraft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
@ Floriske.nl: Zou best kunnen. Heb er niet heel veel aandacht aan besteed. Wat nog wel leuk was met betrekking tot dat scherm: Er kwamen op zondag 's morgens een groepje gamers stemmen bij de TBCL en die zagen dat ding en zeiden: Woaw wat een vet ding! Geeft wel aan hoe intensief sommige bezig zijn als je zo'n ding over het hoofd ziet ;)

offtopic:
@Moviehouse: Stuur me even een PM of mail over die kast. Je hebt geen mail in je profiel en DM heb je uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkopen van mods is lastig... :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Jup,mja zie wel wat er komt. Sta-in-de-weg ding is het ;) En heb geld nodig voor een nieuwe dus mocht je je geroepen voelen :+

offtopic:
Waarom hebben die tweakers alles zo snel door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:48

Stekeltje

Nothing to see here move along

Omdat het tweakers zijn, DUH..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:58:
Jup,mja zie wel wat er komt. Sta-in-de-weg ding is het ;) En heb geld nodig voor een nieuwe dus mocht je je geroepen voelen :+

offtopic:
Waarom hebben die tweakers alles zo snel door?
Hehe zowiezo makkelijk te vinden als je waterkoeling intyped @ marktplaats en dan jouw mod als eerste hit krijgt :+

Suc6 ermee... Zal wel lastig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Is de casemod al verkocht?
Want de link is nu dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Is het niet zonde om het ding te verkopen? Ik zou mijn TRmod nooit verkopen, ook niet als het ding straks outdated of defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Nope ik heb em nog steeds. Op dit moment heb ik em nog nodig want mijn nieuwe project is nog niet af. WAT!?!?! BEN JE AL BEGONNEN DAN?!?!? Ja O-) Binnenkort zal ik hier een CCIP voor aanvragen. CCIP = dus weer een caseconstructie ;)
Terw_Dan schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 08:52:
Is het niet zonde om het ding te verkopen? Ik zou mijn TRmod nooit verkopen, ook niet als het ding straks outdated of defect is.
Dat jij zoveel ruimte hebt dat je alles kan bewaren betekent niet dat iedereen dat heeft :+ Ik heb wel een vrij grote kamer maar ik heb niks aan 2 grote computerkasten waarvan ik er maar 1 gebruik. Dan zou het meer een stofhapper worden en dat vindt ik ook zonde. Liever dat iemand anders er plezier van heeft :) En het geld kan ik dan weer inversteren in de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

TEAMIKKE schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 09:44:
Dat jij zoveel ruimte hebt dat je alles kan bewaren betekent niet dat iedereen dat heeft :+ Ik heb wel een vrij grote kamer maar ik heb niks aan 2 grote computerkasten waarvan ik er maar 1 gebruik. Dan zou het meer een stofhapper worden en dat vindt ik ook zonde. Liever dat iemand anders er plezier van heeft :) En het geld kan ik dan weer inversteren in de nieuwe.
Ik veel ruimte :X Echt, ik heb straks 3 casemods op m'n bureau staan, maar dan is de ruimte toch echt op :P
Misschien wordt het dan tijd eens op mezelf te gaan wonen ofzo zodat ik nog meer ruimte heb.

Maar een casemod waar ik gewoon lang mee bezig ben geweest vnd ik gewoon te zonde om weg te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door TERW_DAN op 04-01-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Nog heel erg gefiliciteerd! Wel jammer dat je 'm verkoopt...

offtopic:
En ook Gemini staat nu in de aanbieding...
Gemini Op Marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Opzich is het jammer maar eerlijk gezegd hecht ik er niet zoveel waarde aan :X Ik vind mijn nieuwe project vele malen mooier dan TKC. Nu al terwijl ik enkel een frame heb. Zie het verschil (direct een teaser :P )

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/CIP%20klein/alweerbovekantCustom.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Demission%20Update%202/HPIM1494.jpg

Maar goed. Binnenkort hier meer over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

Maak je er een nieuw topic voor aan, of wordt het een extensie van dit topic?

Als het dat eerste is, leg hier dan even een link neer, dan kan ik weer meegenieten van casemodding in progress! :D

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Oeh, nu wordt ik ook wel benieuwd naar de nieuwe case. Hij ziet er wel weer groot uit namelijk :P en als ik me niet vergis wordt het weer een kasteel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Zal nieuw topic voor worden gemaakt. En ja hij is groot :X Maar niet veel meer dan TKC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

TEAMIKKE schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:48:
Zal nieuw topic voor worden gemaakt. En ja hij is groot :X Maar niet veel meer dan TKC.
Woei, ben benieuwd
TKC was al behoorlijk aan de maat moet ik zeggen (in het echt is hij groter dan op de fotos kan ik nu zeggen). Benieuwd wat je daarvan gaat maken.

En dat kasten groter uitvallen is een bekend probleem (TRToF gaat een stuk groter worden dan TRC, misschien zelfs te groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Maar ik gebruik alle ruimte wel :) Als ik bijvoorbeeld naar Stealth kijk, ie is ook ietsje groter dan TKC maar daar zitten hele lege stukken in. Bij mij past er niet veel meer bij in. Bij mijn nieuwe ook niet. Hij is trouwens maar een paar CM langer hoor. Verder scheelt het niks.

Zometeen wéér naar de Gamma om zooi te halen. Er zitten nu al 200 popnagels in! Dus dat is 200 x aftekenen,200 x boren en 200 x poppen. Op naar het 3e doosje! Gelukkig is het frame nu bijna compleet ;) Morgen heb ik wel tijd om een verhaaltje te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 23:49
zo precies boren kan soms een merde zijn... ook met het tappen enzo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
En hoe gaat het al met je nieuwe CIP?

[ Voor 9% gewijzigd door Calamor op 12-01-2007 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Fr!st! schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:16:
zo precies boren kan soms een merde zijn... ook met het tappen enzo ^^
Tappen hoeft niet met popnagels. En na een keer of 10 moest ik beter aftekenen i.p.v. boren :X

Voor de rest: Als de nieuwe hardware er is komt die natuurlijk eerst in TKC dus er zal nog wel een updateje komen. Ik moet hem ook eens schoonmaken. Het stof ligt op de slangen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Heel mooie mod, maar de volgende keer zou je, als je tenminste terug een balkon wilt maken met een koning erop een soort deur kunnen schilderen, want nu is het allemaal steen en hoe geraakt (in theorie, in praktijk natuurlijk nie mogelijk) de koning terug binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Héhé ;) Erg scherp weer. Moet eerlijk zeggen dat er wel meerdere dingen inzitten wat niet klopt. Echter had ik wel een beetje een grens gesteld met ''hoever ga je''. Maar ik had er zelf niet eens aan gedacht ;)

Het project ga ik overigens niet verkopen. Met de nieuwe hardware er in zetten heb ik wel gemerkt dat je het eigenlijk niet kan verkopen. Want ik was een dag bezig met schoonmaken, uit elkaar halen, inbouwen en weer netjes (!) dicht maken. Dat kan je mensen toch niet aandoen. Wss ga ik wel bijvoorbeeld de pomp en de radiator hergebruiken en dat ik dan een wat oudere compu erin bouw maar dat maakt niet zoveel uit.

Voorlopig gaat de aandacht uit naar Demission :)
Pagina: 1 2 3 Laatste