heel mooi gedaan!
Proficiat
Proficiat
[ Voor 43% gewijzigd door PassieWassie op 28-08-2006 14:25 ]
Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
Ik doe de hele dag niks andersWSaeNoTSoCK schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:01:
zo jij zet er wel vaart achter, dat je zo snel al zo ver bent gekomen. ziet er goed uit
Bedankt!
Wil ik wel proberen idd. Moet alleen nog denken over wat voor teken er zeg maar inkomt. Die strepen worden weg gehaald. Was even om te kijken hoe het leek. Ik ben voornamelijk aan het afwerken.thabazzman schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:22:
Echt mooi ! Kwam er nog wat speciaals in de zijkant in de vorm van een glas in lood achtig raampje ?Puntje van kritiek; ik vindt het met een stift geaccentueerde bij de dvd-drives wat minder, maar dat wordt nog anders begrijp ik
Joejoe!
Everybody lies
[ Voor 13% gewijzigd door TEAMIKKE op 28-08-2006 18:51 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
ja dat vind ik ook, misschien kan je zo'n klimop maken? dat ziet er denk mooier uitNikolas schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:23:
Nice mod, maar dat gele mos of wat het ook is vind ik je mod echt verpesten.
Verwijderd
Ben ik mee bezig. Wordt een nisje waar een koning op komt wat ook de aan/uit knop isRazor.Timo schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:47:
Dat mos is minder en ga je je dvd-drive nog wegwerken? Voor de rest top!
Macro foto hebben we echt niets aan, het gaat erom hoe het er ook van op afstand uit zit. Hier zit het eruit alsof er wat textiel tegen is geplakt op de domste plaatsen.TEAMIKKE schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:35:
Hmm.. Het idee van de klimop is nog wel een goed idee. Ik laat alleen het gele mos wel zitten omdat het er gewoon wel leuk uit ziet. Zal als ik thuis ben een macro-foto maken zodat je het kan zien. Groen mos is ook geprobeerd maar dat lijkt echt niet.
[...]
Ben ik mee bezig. Wordt een nisje waar een koning op komt wat ook de aan/uit knop is
Ssssst, mag je niet zeggenXghost schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:22:
Misschien een tip: Schilder tussen het grijs ook wat bruine tinten, en haal die lelijke lapjes weg.
Verwijderd
Ik vind het mooi hoorTEAMIKKE schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:35:
Tjonge weer zoveel negatieve reacties. Word je toch niet blij van.Zal morgen een gaan experimenteren dan met andere zooi (lees: planten,mos enz.). Weer eens een bezoekje aan de modelbouwwinkel plegen. Kost 1.50 per zakje oid dus als het er echt beter uit ziet zal ik dat maar doen hé![]()
Overigens wordt de verflaag nog wat gedetaileerder hoor. Ik ben bezig met hier en daar wat wite accenten.De begroeiing moet het geheel dan afmaken.
Everybody lies
Gelukkig maar. Ik ook
Zal ik je eens wat vertellen...Ruud... schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:09:
Koop, anders dat gras bij de model bouw winkel kost ook geen drol en je kan er zo'n heel kasteeltje mee voorzien van mos/gras. Dat "gras" is veel kleiner en kan je veel beter mos mee nabootsen, gewoon hout lijm met water mengen (niet te veel water) en dan het stuk wat je wilt grassen, een beetje lijm +water verven en het gras er overheen strooien. Alles wat niet blijft plakken ook eraf halen en dan heb je een veel beter effect volgens mij.
Die gele dingen op de foto zien er niet zo heel erg mooi uit -_-
Ik waardeer iedereens mening hoorXplodingForce schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:23:
Die laatste update is echt![]()
!
En over dat mos: Ik zou je graag willen helpen, maar helaas. 'K kan hier echt geen mening over hebben. Als ik jou was zou ik gewoon kijken of er iets mooiers is, en anders dit laten zitten.
Ik bedoelde meer in de zin van "Ik kan het op de foto's niet goed genoeg zien om er een mening over te kunnen geven". Srry, kwas een beetje onduidelijk.TEAMIKKE schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:05:
<Goede antwoorden...>
Ik waardeer iedereens mening hoorMag gerust zeggen wat je ervan vindt. Zal vandaag dus gaan experimenteren en vanavond de resultaten posten.
Everybody lies
Nomen nescio
Lol Klopt. Dat is even om het GPU-blok omhoog te houden. Die kan nl. niet op de kaart die erin zit en dat blok geleidt stroom dus hij kan er ook niet los inliggen. Ook zouden de slangen anders knikken.Brabo-Joossie schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:53:
Vind 'm erg mooi gelukt,! Complimenten!
Post je nog wel ff wat pics van de torens?
En wat is dat op de "rode loper"? Soort van plastic bekertje lijkt het wel?
Nope. Hij buigt idd. ietsje door maar hij gaat gewoon weer netjes naar binnen enz.Saturnus schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:58:
Wow mooi hoor, hoop dat je LP er gauw is, kan ik hem in real zien.
Begeeft je Drive het niet door het gewicht van de 'troon en koning' of lijkt dat maar zo?
[ Voor 14% gewijzigd door TEAMIKKE op 03-09-2006 20:20 ]
Everybody lies
[ Voor 13% gewijzigd door floriske.nl op 04-09-2006 18:32 . Reden: opgehouden met teamikke voorzien van pluimen ;) ]
grrrTEAMIKKE schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:46:
Woaw! De grote Floriske.nl in mijn topic. Ook jij was 1 van de grootse modders die mij het modvirus gaf. Vind jouw kasten ook absoluut geweldig. Mooi,simpel en strak! Mijn volgende mod gaat ook 2 pc's herbergen in 1 kast. Hopelijk beide watergekoeld dus dat gaat wat wordenEn tja..Als je dat modvirus eenmaal te pakken hebt kom je er niet af hé. In mijn geval wordt het alleen maar erger. Leeftijd heeft er niks mee te doen
![]()
Jullie zullen alleen nog een dagje langer moeten wachten op de foto's. Toen ik namelijk alles aan het monteren was kwam ik erachter dat ik iets compleet vergeten ben: Het balkonnetje aan de rechterkant. Die heb ik vanmorgen snel gefabriceerd alleen moet ie gelijmd worden. De laatste onderdelen daarvan drogen nu dus en morgen komt er snel een likje verf over. Daarna echt klaarTorens zijn goed gelukt
IMO mogen ze nog wat groter maar ze zijn niet lelijk ofzo.
krijg je geen last van je rug jonge als je heel de tijd aan zo'n kast zit te werken, of doe ik gewoon iets foutfloriske.nl schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:57:
nee, zonder gein, het enige waar ik groots in ben is mijn lengte en mijn schoenmaat (1,93m en 46) maar verder sta ik gewoon lekker met beide benen op de grond.
BedanktRazor.Timo schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:12:
Heel mooie mod! Alleen toch zit dat mos me niet lekker... Het is alleen onder en zo geordend ofzo... Kan ook aan mij liggen hoor! Verder vind ik hem heel mooi. Ik doe het je niet na.
Kabelrommel valt bijna niet op te ruimen.SOEFuture schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:18:
het is een mooi totaal gewordenIk denk dat een rode kleur je mod ook wel goed doet.
Ik kijk nu al uit naar je volgende mod![]()
misschien handig om die kabel rommel achter je pc op te ruimen, dat zal de mod goed doen![]()
héhéPilske schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:25:
[...]
krijg je geen last van je rug jonge als je heel de tijd aan zo'n kast zit te werken, of doe ik gewoon iets fout1.96 schoenmaat 45 hier
![]()
Maar goed voor we hier allemaal lengtes gaan zitten vergelijken, ik vind je kast mooi gelukt hoor Teamikke en ik zal maar niet over dat mos beginnen (A) dat hele donkere mos vind ik btw wel heel mooi staanmaar het gaat natuurlijk om de torentjes en eigenlijk de kast die je helemaal zelf hebt gebouwd
respect.. is netjes geworden, en succes met de volgende
maak 'm maar es mooier dan mijn kast (na zaterdag ..)
Verwijderd
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Hier ben ik erg benieuwd naar.TEAMIKKE schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:36:
2 watergekoelde computers in 1 kast iigZal nog wel ff duren voordat ik er mee begin aangezien ik eerst moet sparen. Ook wil ik mijn kasteel nog wel een tijdje houden dus tja..
Life is complicated
En ze na 3 dagen er zeker weer neerzetten. Lekker logisch. Bandbreedte is bijna weer gereset dus ze zijn er weer bijnaVerwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:43:
Jeetje wat een verschikelijke start post
Aangezien de pics het toch niet doen is het wel zo handigs als je ze ff weghaald in de plaats van een meter lange post plaatjes die het niet doen.
Eindelijk iemand die mij begrijptGodric schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:15:
Ik vind hem erg mooi gelukt! Misschien kan je van je twee subwoofers torens maken? Als ik zo'n case had zou ik sowieso een grasmat neerleggen en er een landschap omheen bouwen, dan kunnen je kabels er onder en als wal dienst doen. Ik ben minder onder de indruk van de verspreiding van het mos, maar dit blijft lastig te beoordelen op foto's aangezien geel nu eenmaal wat beter reageert op een flits dan de rest van de kast. Anyhow...puik werk
Ik ook
BedanktJape1985 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:46:
Mooie mod, leuk idee om er een kasteel van te maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Geckoo op 11-09-2006 12:25 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Lol Doe ik meestal ook in CM-forumTheZeroorez schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:25:
Ik lees alleen de posts waar plaatjes in staan, vandaarMaar als ze zo weer online komen is het natuurlijk overbodig om ze om te zetten.
BijnaGeckoo schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:24:
bij mij doen de plaatjse het hierzo niet...misschien een andere hoster?
n.m.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...
1-0electropruts schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:54:
zonder mos, al vraag je het mijop het plaatje ziet het mos er een beetje nep uit, maar in het echt zal het wel beter zijn.. maar toch maar zonder mos denk ik
2-0SOEFuture schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:03:
Zonder mos ziet het veel beter uit, vind ik.
Overdrijven is ook een vak héTheZeroorez schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:18:
Zonder mos is beter. Als je het realistisch wilt laten lijken DMV mos raad ik je aan kleine vlekjes met penseel te maken. Als dit echt zou zijn zouden er gele bomen aan het kasteel en de ophaalbrug groeien
Daarbij ziet het er zonder gewoon beter uit.
4-0Wapster schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:22:
aha dat gele is mos, ik vroeg me al wat die rare plukken waren, blijkbaar weer iets te veel plaatjes gekeken en te weinig gelezen. Ik sluit me aan bij de rest dat het er zonder mos beter uit ziet.
Als je dan toch meer wil variëren met kleur zou je de stenen andere grijstinten kunnen geven, dat zie je tenslotte ook bij "echte" kastelen.
Audi S3
Op die vergelijkingsfoto zie je al wel duidleijk dat dat er is. Dit zie je in het echt nog beter.Wapster schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:22:
aha dat gele is mos, ik vroeg me al wat die rare plukken waren, blijkbaar weer iets te veel plaatjes gekeken en te weinig gelezen. Ik sluit me aan bij de rest dat het er zonder mos beter uit ziet.
Als je dan toch meer wil variëren met kleur zou je de stenen andere grijstinten kunnen geven, dat zie je tenslotte ook bij "echte" kastelen.
Opzich ook een idee maar ik heb het al vaker verteld: Het is erg moeilijk om het dan wel goed te doen. Ik zou het zelf ook mooier vinden maar ik heb al wat geprobeerd enz. maar ik krijg het gewoon niet goed.
Simplicity is de bom...
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Beroeps brabander
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Van dat groene spul bedoel jeMeelobee schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:41:
12 - 2 geen mos...
althans, niet de soort mos die je nu gebruikt in ieder geval. Misschien dat je mos dat gebruikt wordt op een modelspoorbaan kunt gebruiken. Ik had vroeger samen met mn pa zo'n Märlin HO-baan. Daar hebben we een grote berg op gemaakt, en bedekt met nepgras en mos. Het mos was strooibaar, zeg maar een soort grove poeder je op de lijm kon uitstooien. Misschien dat dat wat is, maar misschien is het niks voor je mod. check in ieder geval een keer bij je locale modelbouw winkel
toen ik nog op de basisschool zat maakten wij altijd water door (veel doorzichtige lijm te mengen met inkt (uit een vulpen)) dat vond ik er toen wel als realistisch water eruit zien, maar of dat nog steeds is?De gracht maken van plexi en water erin
Ik denk dat het leuker is als je gewoon blauwe kleurstof bij je waterkoeling gooit, en die 'gracht' meteen wat laat koelen. Ik weet niet hoe koud je radiator alles krijgt, maar een leuk koperen bruggetje over de gracht enzo, ná je radiator, zou wel origineel zijntrigger808 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:01:
als je de hoeveelheid mos nu verminderd (minder per plek, niet minder plekken)?
[...]
toen ik nog op de basisschool zat maakten wij altijd water door (veel doorzichtige lijm te mengen met inkt (uit een vulpen)) dat vond ik er toen wel als realistisch water eruit zien, maar of dat nog steeds is?
* trigger808 denkt terug aan Airwolf toen hij dat zag toen 'ie 20 was
Kan ik ook nog wel eens proberen. Fijn als iedereen meedenkt hé. Het zit er nu nog op hoor mochten mensen zich dat afvragen. Ben wat aan het experimenteren enz. met al dat mosgedoe. Weet zeker dat het beter gaat worden dan nutrigger808 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:01:
als je de hoeveelheid mos nu verminderd (minder per plek, niet minder plekken)?
[...]
toen ik nog op de basisschool zat maakten wij altijd water door (veel doorzichtige lijm te mengen met inkt (uit een vulpen)) dat vond ik er toen wel als realistisch water eruit zien, maar of dat nog steeds is?
* trigger808 denkt terug aan Airwolf toen hij dat zag toen 'ie 20 was
Ik heb het over blauwe kleurstof in je grachtenwaterTEAMIKKE schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:10:
[...]
Kan ik ook nog wel eens proberen. Fijn als iedereen meedenkt hé. Het zit er nu nog op hoor mochten mensen zich dat afvragen. Ben wat aan het experimenteren enz. met al dat mosgedoe. Weet zeker dat het beter gaat worden dan nu![]()
* TEAMIKKE Heeft ook een tijdje Airwolf gezien[/quote]
@The_Zeroorez: Blauwe uv gedoe heb ik alleen ga ik er niet indoen want je ziet er niet veel van zonder uv-balkjes. En ik heb geen ruimte om ze mooi weg te werken dus dan maar liever niet.
Grachtidee is leuk voor als het een mod voor een beurs was ofzo. Een beetje functionaliteit is wel handig
Nukezone FTW
Ah mee eens. Wel een goed idee trouwens! Zal er eens naar kijken. Blauw voor in me slangen dan.TheZeroorez schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:12:
[...]
Ik heb het over blauwe kleurstof in je grachtenwaterBruin/groen is echter een betere kleur voor het water van een Middeleeuws kasteel..
Bedanktpowrskin schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:28:
Lachuh joh. Dat was nogges leuk leesvoer (Ik ben er zowat een uur mee bezig geweest).
Zeer netjes en door de (vele) foto's wordt het ook allemaal lekker vlot duidelijk.
Ik zeg nee tegen mos. Scheren die handel. Verder heb ik weinig constructiefs in te brengen (het is gwoon te netjes), ben niet met cm bezig verder (wel met treintjes
, ghehe). Wou alleen ff melden dat ik het resultaat verbluffend goed vind (had ik een half uurtje geleden niet verwacht). Het is een erg moeilijke mod om goed te laten slagen (vooral door al die verrekte steentjes). Mijn kast steekt er erg ielig bij af.
Everybody lies
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door TEAMIKKE op 17-10-2006 17:10 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq