[CCIP] The King's Castle

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 12.933 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel mooi gedaan! :)
Proficiat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassieWassie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-03 09:55
Echt mooi ! Kwam er nog wat speciaals in de zijkant in de vorm van een glas in lood achtig raampje ? _/-\o_ Puntje van kritiek; ik vindt het met een stift geaccentueerde bij de dvd-drives wat minder, maar dat wordt nog anders begrijp ik ;)

[ Voor 43% gewijzigd door PassieWassie op 28-08-2006 14:25 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:01:
zo jij zet er wel vaart achter, dat je zo snel al zo ver bent gekomen. ziet er goed uit :)
Ik doe de hele dag niks anders ;)
Bedankt! :)
thabazzman schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:22:
Echt mooi ! Kwam er nog wat speciaals in de zijkant in de vorm van een glas in lood achtig raampje ? _/-\o_ Puntje van kritiek; ik vindt het met een stift geaccentueerde bij de dvd-drives wat minder, maar dat wordt nog anders begrijp ik ;)
Wil ik wel proberen idd. Moet alleen nog denken over wat voor teken er zeg maar inkomt. Die strepen worden weg gehaald. Was even om te kijken hoe het leek. Ik ben voornamelijk aan het afwerken.

De 5.25'' bays heb ik wat bijzonders voor gemaakt zodat die gestealthed zijn. Dat moet nog ff drogen en daarna in de verf. Komt wel in de update van VANAVOND denk ik. Ook ben ik bezig met de rechterzijkant. Die is nog niet geverft omdat ik die ook nog aan het afwerken was. Zet ik straks in de primer. De verf is verder bijgewerkt en er waren een hoop kleine (vervelende dingen om te doen :/ ) dingetjes waar ik me aan stoorde. Daarvan heb ik ook de meeste weg gewerkt. Ben erg beneiwud naar jullie reacties straks :)

Ga nu nog ff modden zodat ik jullie straks kan verwennen met een HUGE update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Kan je die inverter niet verder uit het zicht houden? of heb je daar nog andere plannen mee?

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Gaat daar weg. Mijn kabels waren nog te kort dus ik had verlengstukjes nodig. Voor stroomkabels bedoel ik dan. Daarom hing ie daar ff en om te kijken welke lampen het mooist waren. De gele dus :P De draadjes van de lampen gaan straks achter het mobotray langs en gaan door het gat van de kabels naar de onderkant waar de inverter dan ook zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Erg mooi!

* XplodingForce wacht op een echte update :9~

Ik hoop dat je goede foto's van het mos en het grasspul, want nu ziet het er niet zo 1337 uit, maar dat zal in het echt wel veeeel mooier zijn!

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Heb een paar detail foto's. Net een update getypt van 4 A4'tjes (ik typ alles altijd in word+foto links enz. om het daarna hierheen te kopieëren)! Staat jullie dus wat te wachten. Ik moet nog even wat afmaken en daarvan foto's maken maar hij zal vanavond gepost worden :)

Edit: Laat ook maar anders wordt ie alleen maar nog groter. Zie volgende post :)

[ Voor 13% gewijzigd door TEAMIKKE op 28-08-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
GIGANTISCHE UPDATE IN DEZE POST

Als de link het niet doet kijk dan ff in de 7e post van dit topic ;) Als ik gisteravond nog kun updaten was ie wat kleiner geweest maar je moet het er maar mee doen. Doelstelling: Mod moet af aan het eind van de week :)

Open voor commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Waarom gooi je de update niet gewoon in een nieuwe post?
Ziet er leuk uit hoor. Wanneer is de volgende update? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 15:48

Stekeltje

Nothing to see here move along

Ziet er veeeeeel beter uit dan het andere raam, bij 1 van de foto's zie je het ook van dicht bij met verf en dan vind ik het er toch redelijk netjes uit zien.

Ik vind de mos op de foto's niet goed, maar dat kan aan de foto's liggen :)..
Verder ben je erg netjes bezig! Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Bedankt allemaal. Gisteren wat minder gedaan na al die dagen alleen maar modden. Weer kleine dingen zoals verf een beetje bijwerken,kleine stukjes frezen waardoor het weer wat beter lijkt,kitten,nisjes afmaken en ga zo maar door. Wat ik jullie niet wil onthouden is de ophaalbrug. Ik ga straks weg en kom morgen pas weer dus 2 dagen weinig modden. Beschouw het maar als een update. Zo zullen er nog een paar komen totdat ie klaar is. Dan zal ik een echte update maken met foto's an het geheel. Duurt niet lang meer :) Wachten is op de 6600 GT waar ik overigens nog niks van gehoord heb :(

De ophaalbrug. Hij is nog ietsje scheef omdat ik hem er snel heb opgezet maar ik vind hem erg goed gelukt!
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/IMAG0024.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/IMAG0023.jpg
Foto's zijn ietsje minder omdat paps de goede camara mee heeft. Benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:34
Nice mod, maar dat gele mos of wat het ook is vind ik je mod echt verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Dat mos is minder en ga je je dvd-drive nog wegwerken? Voor de rest top!

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Nikolas schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:23:
Nice mod, maar dat gele mos of wat het ook is vind ik je mod echt verpesten.
ja dat vind ik ook, misschien kan je zo'n klimop maken? dat ziet er denk mooier uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:49
echte klimop laten aangroeien en dan laten verdrogen? (of spuiten met een soort lak zodat ie altijd groen blijft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bovenstaande Reacties over het mos.

Ben het allemaal met julli eeens, ik denk dat groene mos veel beter staat, en dan echt heel veel groene mos, oid wat tegen de muur opgroeit.

• TEAMIKKE
  • Niet online
Hmm.. Het idee van de klimop is nog wel een goed idee. Ik laat alleen het gele mos wel zitten omdat het er gewoon wel leuk uit ziet. Zal als ik thuis ben een macro-foto maken zodat je het kan zien. Groen mos is ook geprobeerd maar dat lijkt echt niet.
Razor.Timo schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:47:
Dat mos is minder en ga je je dvd-drive nog wegwerken? Voor de rest top!
Ben ik mee bezig. Wordt een nisje waar een koning op komt wat ook de aan/uit knop is :)

• ctrlaltdelbe
TEAMIKKE schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 10:35:
Hmm.. Het idee van de klimop is nog wel een goed idee. Ik laat alleen het gele mos wel zitten omdat het er gewoon wel leuk uit ziet. Zal als ik thuis ben een macro-foto maken zodat je het kan zien. Groen mos is ook geprobeerd maar dat lijkt echt niet.

[...]

Ben ik mee bezig. Wordt een nisje waar een koning op komt wat ook de aan/uit knop is :)
Macro foto hebben we echt niets aan, het gaat erom hoe het er ook van op afstand uit zit. Hier zit het eruit alsof er wat textiel tegen is geplakt op de domste plaatsen.

• TEAMIKKE
  • Niet online
Hmm.. Tja. Als je er zo over denkt kan ik daar ook niks aan doen hé :) Ik zal nog eens kijken of er nog wat leuks te vinden is. Dit blijft voorlopig nog wel zo. Ik vind het er zelf namelijk wel goed uitzien. Helemaal in het echt. Nou kan ik jullie blijven dood gooien met dat argument maar ja. Ik heb nou niet zo'n goede camara en ik moet er elke dag tegen aan kijken. Jullie niet.
Daarbij komt ook nog dat het zonder dat gele ''textiel'' heel erg saai en somber is. Groen daarentegen lijkt absoluut niet. Als ik wat beters kan vinden zal ik het vervangen maar voorlopig blijft het wel even zitten.

Ik ben ook weer thuis en ga straks nog weer aan de gang met de kast zodat ie deze week nog af komt.
Ophaalbrug hangt nou weer recht en het enige grote werk zijn de torentjes dus ik weet vrij zeker dat ie deze week wel af komt. Ook had ik mail dat Salland mijn 6600 GT naar XFx had gestuurd voor RMA dus die zal ik over 2 week ook wel weer hebben. Moet nog lampjes bestellen en dan is ie echt af :)

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:07
Misschien een tip: Schilder tussen het grijs ook wat bruine tinten, en haal die lelijke lapjes weg :P .

• ctrlaltdelbe
Xghost schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:22:
Misschien een tip: Schilder tussen het grijs ook wat bruine tinten, en haal die lelijke lapjes weg :P .
Ssssst, mag je niet zeggen :+
Nee grapje...'t is inderdaad TEAMMIKE die er ganse dag naar moet zitten kijken...maar toch.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

ik zou qua mos toch meer eht patroon gebruiken wat Frenkie op z'n Dragon's lair heeft en in jou geval met donkerder groen mos dan is eht contrast neti zo verschrikkelijk.

Gabriël AM5

• TEAMIKKE
  • Niet online
Tjonge weer zoveel negatieve reacties. Word je toch niet blij van.Zal morgen een gaan experimenteren dan met andere zooi (lees: planten,mos enz.). Weer eens een bezoekje aan de modelbouwwinkel plegen. Kost 1.50 per zakje oid dus als het er echt beter uit ziet zal ik dat maar doen hé :)

Overigens wordt de verflaag nog wat gedetaileerder hoor. Ik ben bezig met hier en daar wat wite accenten.De begroeiing moet het geheel dan afmaken.

Verwijderd

TEAMIKKE schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:35:
Tjonge weer zoveel negatieve reacties. Word je toch niet blij van.Zal morgen een gaan experimenteren dan met andere zooi (lees: planten,mos enz.). Weer eens een bezoekje aan de modelbouwwinkel plegen. Kost 1.50 per zakje oid dus als het er echt beter uit ziet zal ik dat maar doen hé :)

Overigens wordt de verflaag nog wat gedetaileerder hoor. Ik ben bezig met hier en daar wat wite accenten.De begroeiing moet het geheel dan afmaken.
Ik vind het mooi hoor ;)

• Stekeltje
  • Laatst online: 12-09 15:48

Stekeltje

Nothing to see here move along

Koop, anders dat gras bij de model bouw winkel kost ook geen drol en je kan er zo'n heel kasteeltje mee voorzien van mos/gras. Dat "gras" is veel kleiner en kan je veel beter mos mee nabootsen, gewoon hout lijm met water mengen (niet te veel water) en dan het stuk wat je wilt grassen :p, een beetje lijm +water verven en het gras er overheen strooien. Alles wat niet blijft plakken ook eraf halen en dan heb je een veel beter effect volgens mij.

Die gele dingen op de foto zien er niet zo heel erg mooi uit -_-

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Die laatste update is echt :9~ _/-\o_ !

En over dat mos: Ik zou je graag willen helpen, maar helaas. 'K kan hier echt geen mening over hebben. Als ik jou was zou ik gewoon kijken of er iets mooiers is, en anders dit laten zitten.

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Gelukkig maar. Ik ook :)
...Ruud... schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:09:
Koop, anders dat gras bij de model bouw winkel kost ook geen drol en je kan er zo'n heel kasteeltje mee voorzien van mos/gras. Dat "gras" is veel kleiner en kan je veel beter mos mee nabootsen, gewoon hout lijm met water mengen (niet te veel water) en dan het stuk wat je wilt grassen :p, een beetje lijm +water verven en het gras er overheen strooien. Alles wat niet blijft plakken ook eraf halen en dan heb je een veel beter effect volgens mij.

Die gele dingen op de foto zien er niet zo heel erg mooi uit -_-
Zal ik je eens wat vertellen :> Dat zit er allang op :+ Alleen is het heel dun. Op de foto's zie je er niks van maar doordat ik dat heb gedaan krijg je wat structuur in de verf. Ik heb dat spul dus al. Zal wel eens wat meer op 1 plek doen zometeen bij het schilderen van de rechterzijkant die dan ook klaar is. Zal er eens wat leuke plantjes mee maken :)
XplodingForce schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:23:
Die laatste update is echt :9~ _/-\o_ !

En over dat mos: Ik zou je graag willen helpen, maar helaas. 'K kan hier echt geen mening over hebben. Als ik jou was zou ik gewoon kijken of er iets mooiers is, en anders dit laten zitten.
Ik waardeer iedereens mening hoor ;) Mag gerust zeggen wat je ervan vindt. Zal vandaag dus gaan experimenteren en vanavond de resultaten posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

TEAMIKKE schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:05:
<Goede antwoorden...>

Ik waardeer iedereens mening hoor ;) Mag gerust zeggen wat je ervan vindt. Zal vandaag dus gaan experimenteren en vanavond de resultaten posten.
Ik bedoelde meer in de zin van "Ik kan het op de foto's niet goed genoeg zien om er een mening over te kunnen geven". Srry, kwas een beetje onduidelijk.

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ah oké :) Geeft niet hoor ;) Vandaag heb ik weer veel gedaan. Ik ga geen foto's laten zien omdat er toch maar weinig te zien valt. Ik heb de torens uitgehold en raampjes erin gemaakt. Morgen kan ik ze frezen en verven. Ook ben ik uren bezig geweest met de kabels. Je ziet nu enkel nog de s-ata kabels en een IDE kabel lopen. Voor de rest niks meer in het mobogedeelte. Onderin nog wel maar daar is simpelweg geen ruimte om het mooi weg te krijgen. De verlichting zit erin en alle draden die nog te kort waren zijn verlengd.

Ook een hoop ongelukjes of beter gezegd: Niet voorziene gebeurtenissen B) Zo was er een knik in de slang van de CPU naar de radiator gekomen omdat ik deze lager heb definitief had opgehangen waardoor ie iets lager hing. Ook is de rechterzijkant af. Daardoor kon ik eindelijk alle panelen er eens opzetten maar dat bleek ook weer een probleem. De bovenkant was namelijk net te klein gemaakt. Dus moest alles weer los(ook het rad.) en kon ik die gaan uitfrezen. Ook zijn er 2 nieuwe coolermaster silent fans voor de voorkant gekomen omdat die een ongelukje hebben gehad. Veel gebeurd en morgen nog wel weer. Denk dat ik em morgenavond wel af heb ;)

Het wachten is op de 6600GT zodat ik em kan opstarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Argh mijn bandwitch met mijn photobucketaccount is helaas op.Echter wel wat leuke foto's die ik jullie niet wil onthouden. Deze staan op imagshack anders zien jullie niks. Over 10 dagen is mijn bandwitch weer gereset dus dan kan iedereen de foto's weer zien.

Ik post dit vanaf mijn eigen gamebak. Heb een vervangende kaart gevonden voor de 6600GT die nog steeds RMA is. Daardoor kan ik er iig mee werken. Het enige wat nog moet gebeuren zijn de torens en de rechterzijkant erop. Dat doe ik zometeen nog even.

Dit betekent ook dat ik mijn deadline heb gehaald: Kast moet af zijn voor de schoolperiode en die begint morgen weer dus dat is al gelukt. Ik vind het hartstikke mooi geworden en vond het al dat werk wel waard. In totaal ben ik er zo'n 150-200 uur mee bezig geweest excl. ontwerpenen,bedenken en oplossingen verzinnen. Temp. op dit moment met simpel internetten,msn enz. : 29 graden. Fans op laagste en alleen de CPU in de loop. Die warmte afgeeft dan.

Verder is ie superstil. Wat ik hoor is eigenlijk niets. Als je erg goed luistert en vlakbij zit/staat hoor je een fan maar vanaf 10 cm niets meer. Ook dat doel is bereikt dus.

Hopelijk vonden jullie het leuk alles te volgen.Ook bedankt voor alle commentaar die jullie gaven. Ik ben alweer bezig met het ontwerpen van een volgende mod zoals sommigen van jullie wel gemerkt hebben. Hopelijk kan ik hiervoor aan een lian-li komen. Superkasten. Zal iig een casemod worden. Zal later nog een paar foto's van de kast posten met de GT erin,van de rechterzijkant en de torens. Hopelijk vanavond nog maar helemaal klaar ben ik dus nog niet. De grote werkzaamheden iig wel. Dan nu de foto's. Bedankt voor het lezen en tot de volgende mod.(Sorry voor die iets wat brakke foto's)
Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/4396/hpim1171bj5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/4659/hpim1174rt0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/5820/hpim1175rp6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img467.imageshack.us/img467/3425/hpim1176gr3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img467.imageshack.us/img467/291/hpim1177hi5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img167.imageshack.us/img167/9949/hpim1178oi1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img167.imageshack.us/img167/7935/hpim1181hf0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/6343/hpim1183yh0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vind 'm erg mooi gelukt, d:)b ! Complimenten!
Post je nog wel ff wat pics van de torens?

En wat is dat op de "rode loper"? Soort van plastic bekertje lijkt het wel?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wow mooi hoor, hoop dat je LP er gauw is, kan ik hem in real zien. :)

Begeeft je Drive het niet door het gewicht van de 'troon en koning' of lijkt dat maar zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Brabo-Joossie schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:53:
Vind 'm erg mooi gelukt, d:)b ! Complimenten!
Post je nog wel ff wat pics van de torens?

En wat is dat op de "rode loper"? Soort van plastic bekertje lijkt het wel?
Lol Klopt. Dat is even om het GPU-blok omhoog te houden. Die kan nl. niet op de kaart die erin zit en dat blok geleidt stroom dus hij kan er ook niet los inliggen. Ook zouden de slangen anders knikken.
Saturnus schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:58:
Wow mooi hoor, hoop dat je LP er gauw is, kan ik hem in real zien. :)

Begeeft je Drive het niet door het gewicht van de 'troon en koning' of lijkt dat maar zo?
Nope. Hij buigt idd. ietsje door maar hij gaat gewoon weer netjes naar binnen enz.

Volgende foto's zullen wat beter zijn hoor. Ff cam opladen en wat beter licht creeëren. Ik ga nu de torens erop plakken ;)

Edit: Spijt me jongens. Vandaag geen foto's van Torens. Of van halve torens met lijmklemmen maar dat lijkt niet ;) Wel heb ik ledjes voor in de torens gesoldeerd die op de hd meeknipperen. Het is nog de verkeerde kleur maar ik had ff niet anders. WIlde ff kijken of het werktte :) Morgens dus foto's van torens en de rechterkant ;)

[ Voor 14% gewijzigd door TEAMIKKE op 03-09-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

* XplodingForce is waiting for tha pics!

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

O-) * floriske.nl moet zich schamen dat hij hier niet eerder gepost heeft O+

Teamikke is één van de meest fervente volgers van mijn CIP (let wel, één van de, dus niet de enige ;)) en ik voel me dan ook min of meer verplicht om hier te posten ondanks dat ik het denk te druk te hebben :X

Ik heb je CIP helaas niet geheel gevolgd, maar dat wil niet zeggen dat mijn mening niet telt of wel? O-)

Zeker gezien het feit dat je zelf al aangegeven hebt nog niet zo gek lang bezig te zijn met modden kan ik gewoon niet anders zeggen dat er veel meer tweakertjes als jou zouden moeten zijn, enthousiast, creatief, niet zomaar een case bouwen gebaseerd op bestaande mods (ofwel in het kort vernieuwend) en je oog op het detail weten te houden. En bovendien "commentaar" van medetweakers in acht nemen en gebruiken, dat is voor sommigen ook nog wel eens lastig ;)

Ik hoop niet dat anderen zich nu op hun teentjes getrapt voelen overigens, er is veel goeds en moois gaande tussen alle CIP's en casemods, maar teamikke had wel even een reactie van me verdient ;)

En nu houdt floriske op met pluimen in je reet steken ;) maar zit wel te wachten op wat betere hi-res pics van je eindresultaat dus schiet op met het verversen van dat quotum :+ :D

[ Voor 13% gewijzigd door floriske.nl op 04-09-2006 18:32 . Reden: opgehouden met teamikke voorzien van pluimen ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Woaw! De grote Floriske.nl in mijn topic. Ook jij was 1 van de grootse modders die mij het modvirus gaf. Vind jouw kasten ook absoluut geweldig. Mooi,simpel en strak! Mijn volgende mod gaat ook 2 pc's herbergen in 1 kast. Hopelijk beide watergekoeld dus dat gaat wat worden ;) En tja..Als je dat modvirus eenmaal te pakken hebt kom je er niet af hé. In mijn geval wordt het alleen maar erger. Leeftijd heeft er niks mee te doen ;)

Jullie zullen alleen nog een dagje langer moeten wachten op de foto's. Toen ik namelijk alles aan het monteren was kwam ik erachter dat ik iets compleet vergeten ben: Het balkonnetje aan de rechterkant. Die heb ik vanmorgen snel gefabriceerd alleen moet ie gelijmd worden. De laatste onderdelen daarvan drogen nu dus en morgen komt er snel een likje verf over. Daarna echt klaar ;) Torens zijn goed gelukt :) IMO mogen ze nog wat groter maar ze zijn niet lelijk ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

TEAMIKKE schreef op maandag 04 september 2006 @ 19:46:
Woaw! De grote Floriske.nl in mijn topic. Ook jij was 1 van de grootse modders die mij het modvirus gaf. Vind jouw kasten ook absoluut geweldig. Mooi,simpel en strak! Mijn volgende mod gaat ook 2 pc's herbergen in 1 kast. Hopelijk beide watergekoeld dus dat gaat wat worden ;) En tja..Als je dat modvirus eenmaal te pakken hebt kom je er niet af hé. In mijn geval wordt het alleen maar erger. Leeftijd heeft er niks mee te doen ;)

Jullie zullen alleen nog een dagje langer moeten wachten op de foto's. Toen ik namelijk alles aan het monteren was kwam ik erachter dat ik iets compleet vergeten ben: Het balkonnetje aan de rechterkant. Die heb ik vanmorgen snel gefabriceerd alleen moet ie gelijmd worden. De laatste onderdelen daarvan drogen nu dus en morgen komt er snel een likje verf over. Daarna echt klaar ;) Torens zijn goed gelukt :) IMO mogen ze nog wat groter maar ze zijn niet lelijk ofzo.
grrr :( nu niet gaan overdrijven he!! :+

nee, zonder gein, het enige waar ik groots in ben is mijn lengte en mijn schoenmaat (1,93m en 46) maar verder sta ik gewoon lekker met beide benen op de grond.

Ik vind het heerlijk dat ik mensen met 1 van mijn hobbies kan inspireren, maar "groots" wil ik mezelf dus niet noemen, eerder fervent :P

Geloof me overigens wel als ik zeg dat ook het modvirus op bepaalde momenten zijn dipjes kent, maar: "eens een tweaker, altijd een tweaker (of voor lange tijd althans ;))" dat kan ik inderdaad beamen.
Ik kwam ooit eens per ongeluk hier terecht en kocht aan de hand daarvan een pre-modded thermaltake kast en propte daar een paar CCFL's in en dacht "zow, das mijn eerste casemod" 8)7
* floriske.nl weet nu wel beter :D

ik kijk uit naar je foto's maar neem je tijd, dat levert vaak mooier resultaat op _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
En niemand weet dat beter dan jij ;) Ben nu weer thuis en zal zo dus ff balkonnetje in de verf zetten en daarna foto's maken. Hoop alleen dat paps de goede cam niet mee heeft. Anders wordt het vanavond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Zoals gezegd de foto's.

Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/8453/hpim1188customwh7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/2650/hpim1189customfa7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/5390/hpim1190customxy9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img438.imageshack.us/img438/3397/hpim1191customee7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/2130/hpim1192customnj7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img318.imageshack.us/img318/8309/hpim1193customeo0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img318.imageshack.us/img318/3530/hpim1194custompf0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img324.imageshack.us/img324/9251/hpim1195customqh7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/2792/hpim1196customll9.jpg

Net gemaakt nog ;) Temps zijn nogal verbeterd nu alles redelijk dicht is(nog niet helemaal want de kaart moet er nog in. De kast is absoluut niet makkelijk om open en dicht te krijgen dus helemaal vast heb ik hem nog niet). Hd's waren eerst 40 en nu 25! Wat airflow wel niet doet. Cam heeft wat moeite met het licht maar jullie weten wel hoe een blauwe ledfan eruit ziet en de binnenkant is geel verlicht. Hiervoor ga ik nog kleine lampjes bestellen en uv zodat ik die beter kan wegwerken dan die grote dingen en zodat het water eindelijk eens oplicht. De torens zijn goed gelukt en maakt het geheel echt af.

De groende leds die nu nog uit de torens hangen worden nog vervangen door blauwe. Overigens ga ik geen oranje/rode fans meer kopen want dit is echt mooi. Niet té futuristisch enz. Ook heb ik een ontwerp voor mijn volgende kast af. Deze zal ik te zijner tijd wel laten zien. Nu alleen nog niet ;) 2 watergekoelde computers in 1 kast iig ;) Zal nog wel ff duren voordat ik er mee begin aangezien ik eerst moet sparen. Ook wil ik mijn kasteel nog wel een tijdje houden dus tja..

IMO is ie nu ong. af. Zeg gerust wat je ervan vindt. Voor mij zal de grote test de competitie van het NEED-modding.nl forum zijn. Daarvoor is ie o.a. gebouwd en daar zal ie beoordeeld worden. Voel vrij natuurlijk om te stemmen als de tijd daar is ;)

Hopelijk vonden jullie het leuk dit project te volgen. Ik vond het iig leuk om em te maken en ook naar jullie commentaar te luisteren. Toch fijn als je hoort wat anderen ervan zeggen. Van mijn volgende ZELFBOUW project zal ook zeker weer een CCIP komen.

Bedankt voor het lezen en graag jullie mening nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Heel mooie mod! Alleen toch zit dat mos me niet lekker... Het is alleen onder en zo geordend ofzo... Kan ook aan mij liggen hoor! Verder vind ik hem heel mooi. Ik doe het je niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
het is een mooi totaal geworden :) Ik denk dat een rode kleur je mod ook wel goed doet.
Ik kijk nu al uit naar je volgende mod ;)

misschien handig om die kabel rommel achter je pc op te ruimen, dat zal de mod goed doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
floriske.nl schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:57:
nee, zonder gein, het enige waar ik groots in ben is mijn lengte en mijn schoenmaat (1,93m en 46) maar verder sta ik gewoon lekker met beide benen op de grond.
krijg je geen last van je rug jonge als je heel de tijd aan zo'n kast zit te werken, of doe ik gewoon iets fout :P 1.96 schoenmaat 45 hier :P

Maar goed voor we hier allemaal lengtes gaan zitten vergelijken, ik vind je kast mooi gelukt hoor Teamikke en ik zal maar niet over dat mos beginnen (A) dat hele donkere mos vind ik btw wel heel mooi staan :) maar het gaat natuurlijk om de torentjes en eigenlijk de kast die je helemaal zelf hebt gebouwd

respect _/-\o_ .. is netjes geworden, en succes met de volgende ;) maak 'm maar es mooier dan mijn kast (na zaterdag ..) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Razor.Timo schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:12:
Heel mooie mod! Alleen toch zit dat mos me niet lekker... Het is alleen onder en zo geordend ofzo... Kan ook aan mij liggen hoor! Verder vind ik hem heel mooi. Ik doe het je niet na.
Bedankt :) Het verhaal achter het mos: Ik had zelf bedacht dat mos altijd bendenen in hogere mate aanwezig is dan boven. Daarom heb ik beneden veel meer mos neergeplakt dan helemaal bovemin in. Het effect is idd. niet helemaal zichtbaar maar ik vind wel dat het goed staat.
SOEFuture schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:18:
het is een mooi totaal geworden :) Ik denk dat een rode kleur je mod ook wel goed doet.
Ik kijk nu al uit naar je volgende mod ;)

misschien handig om die kabel rommel achter je pc op te ruimen, dat zal de mod goed doen :+
Kabelrommel valt bijna niet op te ruimen.
Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/2130/hpim1192customnj7.jpg

Zoals je ziet is mijn computer niet de enige elektronica ;) 2 subwoofers en 2 versterkers + een stand-alone dvd speler maken ook deel uit van het geheel. Alles is aangesloten op de grote zwarte versterker. Dus computer alle speakers(dat zijn er nogal wat 8) ) dvd speler andere versterker enz. Ook heb ik een tv-kaart waardoor ik een coaxkabel heb lopen. Zo kom je in totaal uit op heeeel veeeel draaden ;)
Pilske schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:25:
[...]

krijg je geen last van je rug jonge als je heel de tijd aan zo'n kast zit te werken, of doe ik gewoon iets fout :P 1.96 schoenmaat 45 hier :P

Maar goed voor we hier allemaal lengtes gaan zitten vergelijken, ik vind je kast mooi gelukt hoor Teamikke en ik zal maar niet over dat mos beginnen (A) dat hele donkere mos vind ik btw wel heel mooi staan :) maar het gaat natuurlijk om de torentjes en eigenlijk de kast die je helemaal zelf hebt gebouwd

respect _/-\o_ .. is netjes geworden, en succes met de volgende ;) maak 'm maar es mooier dan mijn kast (na zaterdag ..) :P
héhé ;) Tja met het frezen met de bopvenfrees en ook de dremel had ik flink last na 3 uur. Daarom toen maar erbij gaan zitten wat wel goed ging. Voor de rest eigenlijk niet ;) Wat ik net nog op de foto's zag is dat de torens nog niet geveild zijn :o Dat kan natuurlyk niet dus dat doe ik straks nog even ;) Bedankt voor je reactie :)
Heb btw net zulke grote voeten,ietsje groter zelfs :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 23:49
als je alles een vaste plaats geeft en dan het afwerkt met kabelgoten lukt het best die rommel op te ruimen (mijn geval hier zo gedaan)
juist achter de versterker zie je dan nog een kleine rommel, maar die ligt zo niet in het zicht dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Tja het zou idd. kunnen. Niet echt veel behoefte aan echter. Nu kan ik overal mooi makkelijk bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje wat een verschikelijke start post :(
Aangezien de pics het tovh niet doen is het wel zo handigs als je ze ff weghaald in de plaats van een meter langge post plaatjes die he tniet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godric
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 10:27
Ik vind hem erg mooi gelukt! Misschien kan je van je twee subwoofers torens maken? Als ik zo'n case had zou ik sowieso een grasmat neerleggen en er een landschap omheen bouwen, dan kunnen je kabels er onder en als wal dienst doen. Ik ben minder onder de indruk van de verspreiding van het mos, maar dit blijft lastig te beoordelen op foto's aangezien geel nu eenmaal wat beter reageert op een flits dan de rest van de kast. Anyhow...puik werk _/-\o_

Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

TEAMIKKE schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:36:

2 watergekoelde computers in 1 kast iig ;) Zal nog wel ff duren voordat ik er mee begin aangezien ik eerst moet sparen. Ook wil ik mijn kasteel nog wel een tijdje houden dus tja..
Hier ben ik erg benieuwd naar. :D

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 18:43:
Jeetje wat een verschikelijke start post :(
Aangezien de pics het toch niet doen is het wel zo handigs als je ze ff weghaald in de plaats van een meter lange post plaatjes die het niet doen.
En ze na 3 dagen er zeker weer neerzetten. Lekker logisch. Bandbreedte is bijna weer gereset dus ze zijn er weer bijna ;)
Godric schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:15:
Ik vind hem erg mooi gelukt! Misschien kan je van je twee subwoofers torens maken? Als ik zo'n case had zou ik sowieso een grasmat neerleggen en er een landschap omheen bouwen, dan kunnen je kabels er onder en als wal dienst doen. Ik ben minder onder de indruk van de verspreiding van het mos, maar dit blijft lastig te beoordelen op foto's aangezien geel nu eenmaal wat beter reageert op een flits dan de rest van de kast. Anyhow...puik werk _/-\o_
Eindelijk iemand die mij begrijpt _/-\o_ 2 subwoofers op elkaar klinkt niet ;) Grasmat is geen ruimte voor en vind ik zelf ook niet zo'n geslaagd idee moet ik zeggen. Dan moet je echt al een speciale plek hebben ervoor. Opzich goed idee hoor. Echter geen zin en ruimte om het uit te voeren ;)
W1ckeD-GT schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:30:
[...]

Hier ben ik erg benieuwd naar. :D
Ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Laatst online: 23:44
Mooie mod, leuk idee om er een kasteel van te maken.

• TEAMIKKE
  • Niet online
Jape1985 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:46:
Mooie mod, leuk idee om er een kasteel van te maken.
Bedankt ;) Vandaag zijn de groende leds vervangen door blauwe en ze zitten nu in de torentjes. Zal ik nog een foto van maken. Voor de rest niks gebuerd behalve nog wat kabel managen. Het wachten is nog steeds op de 6600GT :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zeg...

Wil je je plaatjes even @ http://img.the-baboon.nl hosten, of http://www.mundonio.nl bijvoorbeeld? Je Photobucket bandwitch is exeeded.. :X Beide sites zijn van GoT'ers.. Je kunt ook http://www.putfile.com proberen.

offtopic:
En voor diegenen die mij hier nooit zien: Klopt. Ik spam al genoeg, en aangezien ik weinig van CM weet, lurk ik alleen maar enorm veel hier. Ik denk dat ik de meeste uurtjes hier zit te lezen, ik reageer alleen nooit :+

Jammer dat ik nu niet al je plaatjes meer kan zien.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Dat van die foto's weet ik nu wel hoor ;) De 12e komen ze allemaal weer online. Het is mij teveel werk om alles opnieuw te uploaden en alle links te veranderen voor enkel 2-3 dagen.

Ik ga het balkonnetje op de voorkant opnieuw maken van balsahout. Waarom? Omdat de lagers van de dvd-speler erg snel slijten nu. Hij trekt het wel maar toch niet helemaal goed. Dan maar overnieuw. Is niet zoveel werk. Als ie klaar is zal ik foto'tjes weer posten. Zal nu wat langer duren omdat school weer is begonnen maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik lees alleen de posts waar plaatjes in staan, vandaar :+ Maar als ze zo weer online komen is het natuurlijk overbodig om ze om te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

bij mij doen de plaatjse het hierzo niet... :) misschien een andere hoster?

n.m.

[ Voor 9% gewijzigd door Geckoo op 11-09-2006 12:25 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
TheZeroorez schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:25:
Ik lees alleen de posts waar plaatjes in staan, vandaar :+ Maar als ze zo weer online komen is het natuurlijk overbodig om ze om te zetten.
Lol Doe ik meestal ook in CM-forum ;)
Geckoo schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:24:
bij mij doen de plaatjse het hierzo niet... :) misschien een andere hoster?

n.m.
Bijna ;) Als ze er eenmaal weer zijn zullen ze wel langer up blijven omdat de meeste mensen hem nu wel hebben gelezen en dan regelrecht naar de laatste pagina gaan.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Respect voor je werk. Ik vind 't zelf niet echt mooi (sorry, just being honest), maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik wel houd van functionele mods. Zo'n kasteel wil ik niet onder/naast/op m'n bureau.

Maar nogmaals: respect!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• TEAMIKKE
  • Niet online
Bedankt! Eerlijkheid is een mooie eigenschap ;) Functioneel is ie absoluut niet afgezien van de standaard functies en het decoratieve dan. Was ie dan ook niet voor bedoeld. Meer voor het orginele en zodat ik wat te doen had van de vakantie :)

Ik heb het voor elkaar gekregen dat men mij een nieuwe 6600GT opstuurt :*) Na 1.5 maand verder te zijn lag de kaart die ik oorspronkelijk had nog steeds bij XFX. Na wat heen en weer gemail gaan ze een nieuwe voor mij bestellen-kostenloos uiteraard-zodat het allemaal een stukje sneller gaat. Prima service dus! Volgende week zou ie binnen zijn en kan ik hem ophalen. Dan kan ik eindelijk hem compleet dicht maken(valt ook onder het kader: Niet functioneel: Hij kan maar op 1 hele moeilijke manier dicht.) en normale goede foto's schieten van het geheel. Bijvoorbeeld de torens met de leds en nog wat andere leuke dingen. Ik heb niet stil gezeten dus ;)
Er zullen dus nog goede kleurenfoto's aankomen. Dat je ook echt de gele lampen enz. ziet i.p.v. dat het lijkt of alles uit is door de flits. Houd em nog een tijdje in de gaten dus ;)

• TheZeroorez
  • Niet online
Kon je niet beter zeuren op een stepup? Zou mooier zijn :+

• rickhansen
  • Laatst online: 06-09 12:02
Mooie case, heb je wel veel creativiteit voor nodig zie ik wel :P

• TEAMIKKE
  • Niet online
Valt mee hoor ;) Je begint gewoon ergens en ziet wel waar je uitkomt. Ik wist dat ik iets met kastelen wilde doen. Daarom die ontwerpen gemaakt en maar gewoon begonnen. Maten enz. stonden wel vast maar later kwam bijvoorbeeld het idee van de vensterbankjes of die steentjes op deze manier gefreesd. De leds in de torens die knipperen heb ik ook pas heel laat bedacht. Al bouwende bedenk je steeds meer :)

Ik doe ook mee aan de T.B.C.L. voor degenen die het nog niet wisten.

@ The_Zeroorez: Ik ben allang blij dat ik hem terug krijg ;)

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat zou ik ook zijn ja, bij XFX.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Laatst online: 26-08 03:53
ik denk echt dat dat gele mos de hele mod verpest..

de rest is nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Omdat ik nu toch wel erg veel reacties over dat mos heb gehad graag nog een keer jullie mening :)

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/poll.jpg

Met en zonder mos. Heb even mijn 1337-Paint-skilzz uit de kast getrokken zoals je wel kunt zien ;) Wat is mooier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 16:15
zonder mos, al vraag je het mij :D op het plaatje ziet het mos er een beetje nep uit, maar in het echt zal het wel beter zijn.. maar toch maar zonder mos denk ik

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Zonder mos ziet het veel beter uit, vind ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zonder mos is beter. Als je het realistisch wilt laten lijken DMV mos raad ik je aan kleine vlekjes met penseel te maken. Als dit echt zou zijn zouden er gele bomen aan het kasteel en de ophaalbrug groeien 8)7

Daarbij ziet het er zonder gewoon beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
electropruts schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 17:54:
zonder mos, al vraag je het mij :D op het plaatje ziet het mos er een beetje nep uit, maar in het echt zal het wel beter zijn.. maar toch maar zonder mos denk ik
1-0
SOEFuture schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:03:
Zonder mos ziet het veel beter uit, vind ik. :)
2-0
TheZeroorez schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 18:18:
Zonder mos is beter. Als je het realistisch wilt laten lijken DMV mos raad ik je aan kleine vlekjes met penseel te maken. Als dit echt zou zijn zouden er gele bomen aan het kasteel en de ophaalbrug groeien 8)7

Daarbij ziet het er zonder gewoon beter uit.
Overdrijven is ook een vak hé ;)
3-0

Lijkt me duidelijk. Op de andere sites waar hij staat is hetzelfde gereageerd. Wss zal het dus verwijderd worden. Ik vond zelf de suggestie van Blackcrown nog erg goed om te proberen om er wat meer mos op te plakken maar dan veel meer aan de onderkant zodat je echt het gevoel van een soort klimop krijgt. Ik denk alleen niet dat dit gaat lukken. Zoals het nu zit had ik dat ook geprobeerd maar blijkbaar valt het niet goed in de smaak.

Wat het uiteindelijk zal worden zullen jullie in de volgende update wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapster
  • Laatst online: 09-09 21:55
aha dat gele is mos, ik vroeg me al wat die rare plukken waren, blijkbaar weer iets te veel plaatjes gekeken en te weinig gelezen. Ik sluit me aan bij de rest dat het er zonder mos beter uit ziet.

Als je dan toch meer wil variëren met kleur zou je de stenen andere grijstinten kunnen geven, dat zie je tenslotte ook bij "echte" kastelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Wapster schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:22:
aha dat gele is mos, ik vroeg me al wat die rare plukken waren, blijkbaar weer iets te veel plaatjes gekeken en te weinig gelezen. Ik sluit me aan bij de rest dat het er zonder mos beter uit ziet.

Als je dan toch meer wil variëren met kleur zou je de stenen andere grijstinten kunnen geven, dat zie je tenslotte ook bij "echte" kastelen.
4-0 :P

ik zou iig meer mos nemen als ik jou was (en groener :P )

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Mijn mening ken je al, dus zonder mos...

5-0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Ja, lees mijn vorige reacties in dit topic en ik denk dat je het antwoord al kent.

GEEN mos ;)

(6-0? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7-0 ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8-0 GEEN MOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oof
  • Laatst online: 16-08 17:36

Oof

Meer mos
8-1 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Wapster schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:22:

Op die vergelijkingsfoto zie je al wel duidleijk dat dat er is. Dit zie je in het echt nog beter.
Opzich ook een idee maar ik heb het al vaker verteld: Het is erg moeilijk om het dan wel goed te doen. Ik zou het zelf ook mooier vinden maar ik heb al wat geprobeerd enz. maar ik krijg het gewoon niet goed.

@ De rest: Het gaat eraf dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

niet dit mos iig, zorg dan voor een veel donkerdor soort mos wat je echt in de randen nesteld...en aan 1 kant, zoals het hoort bij echt mos (ivm de zon die van N/Z/O/W komt enzo)

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Een klein updateje: Ik krijg een andere videokaart! Een 7950GT om precies te zijn 8) De 6600GT werd niet meer geleverd dus kreeg ik deze kaart voor de prijs van de aanschafwaarde van de 6600GT+een beetje korting voor al het gebeuren en natuurlijk zelf wat bijleggen. Nou is dat ''beetje'' wel de rest van mijn budget (ben nog maar 14 hé,niet veel inkomsten :'( ).

Daarom heb ik mijn ''oude'' 3 week gebruikt in totaal, koelblok te koop gezet en van dat geld koop ik weer een nieuw blokje voor de 7950GT. De binnenkant van het kasteel zelf wil ik graag nog verbeteren na een paar tips. Gelukkig heb ik nog een tijdje voor de TBCL dus updates zullen er nog steeds komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Een beetje student houdt wel van mossen ;)

Ik vind dat je echt goed bezig bent! Gaat vooral zo door!
(oh en qua dit mos maak ik er 10-1 van)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

10-2 meer mos :P

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbyboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-03 06:41
weg met dat mos!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

12 - 2 geen mos...

althans, niet de soort mos die je nu gebruikt in ieder geval. Misschien dat je mos dat gebruikt wordt op een modelspoorbaan kunt gebruiken. Ik had vroeger samen met mn pa zo'n Märlin HO-baan. Daar hebben we een grote berg op gemaakt, en bedekt met nepgras en mos. Het mos was strooibaar, zeg maar een soort grove poeder je op de lijm kon uitstooien. Misschien dat dat wat is, maar misschien is het niks voor je mod. check in ieder geval een keer bij je locale modelbouw winkel :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Ik weet het niet, dat mos is toch niet echt....
Het zou veeeeeeleee malen mooier zijn als je een soort plateau rond je case maakt.
een klein deel (met echte aarde) met kleine klimopjes
De gracht maken van plexi en water erin (eventueel reservoir?)

Is maar een vaag idee (teveel goedkope energie drink atm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Meelobee schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:41:
12 - 2 geen mos...

althans, niet de soort mos die je nu gebruikt in ieder geval. Misschien dat je mos dat gebruikt wordt op een modelspoorbaan kunt gebruiken. Ik had vroeger samen met mn pa zo'n Märlin HO-baan. Daar hebben we een grote berg op gemaakt, en bedekt met nepgras en mos. Het mos was strooibaar, zeg maar een soort grove poeder je op de lijm kon uitstooien. Misschien dat dat wat is, maar misschien is het niks voor je mod. check in ieder geval een keer bij je locale modelbouw winkel :)
Van dat groene spul bedoel je :) Dat zit er al op in lichte mate. Zie je niet heel veel van maar het is er wel idd. Mss is dat nog wel het experimenteren waard.

@Slitch: Ben het met je eens dat het beter zou zijn alleen de kast moet wel op mijn kamer staan hé. Wordt gewoon dagelijks intensief gebruikt. Het zou gewoon te groot worden dan. Heb er zelf ook aan gedacht en vooral dat idee van een plexigracht was erg leuk. Alleen als je dat maakt moet je idd. om je hele mod heen zoiets doen en dat past hier gewoon niet.

Leuk dat het topic nog steeds leeft. Waardeer ik heel erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
als je de hoeveelheid mos nu verminderd (minder per plek, niet minder plekken)?
De gracht maken van plexi en water erin
toen ik nog op de basisschool zat maakten wij altijd water door (veel doorzichtige lijm te mengen met inkt (uit een vulpen)) dat vond ik er toen wel als realistisch water eruit zien, maar of dat nog steeds is?
* trigger808 denkt terug aan Airwolf toen hij dat zag toen 'ie 20 was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
trigger808 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:01:

[...]

toen ik nog op de basisschool zat maakten wij altijd water door (veel doorzichtige lijm te mengen met inkt (uit een vulpen)) dat vond ik er toen wel als realistisch water eruit zien, maar of dat nog steeds is?
Ik denk dat het leuker is als je gewoon blauwe kleurstof bij je waterkoeling gooit, en die 'gracht' meteen wat laat koelen. Ik weet niet hoe koud je radiator alles krijgt, maar een leuk koperen bruggetje over de gracht enzo, ná je radiator, zou wel origineel zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
trigger808 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:01:

[...]

Kan ik ook nog wel eens proberen. Fijn als iedereen meedenkt hé. Het zit er nu nog op hoor mochten mensen zich dat afvragen. Ben wat aan het experimenteren enz. met al dat mosgedoe. Weet zeker dat het beter gaat worden dan nu ;)

* TEAMIKKE Heeft ook een tijdje Airwolf gezien :>[/quote]

@The_Zeroorez: Blauwe uv gedoe heb ik alleen ga ik er niet indoen want je ziet er niet veel van zonder uv-balkjes. En ik heb geen ruimte om ze mooi weg te werken dus dan maar liever niet.
Grachtidee is leuk voor als het een mod voor een beurs was ofzo. Een beetje functionaliteit is wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
TEAMIKKE schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:10:
[...]

Kan ik ook nog wel eens proberen. Fijn als iedereen meedenkt hé. Het zit er nu nog op hoor mochten mensen zich dat afvragen. Ben wat aan het experimenteren enz. met al dat mosgedoe. Weet zeker dat het beter gaat worden dan nu ;)

* TEAMIKKE Heeft ook een tijdje Airwolf gezien :>[/quote]

@The_Zeroorez: Blauwe uv gedoe heb ik alleen ga ik er niet indoen want je ziet er niet veel van zonder uv-balkjes. En ik heb geen ruimte om ze mooi weg te werken dus dan maar liever niet.
Grachtidee is leuk voor als het een mod voor een beurs was ofzo. Een beetje functionaliteit is wel handig ;)
Ik heb het over blauwe kleurstof in je grachtenwater ;) Bruin/groen is echter een betere kleur voor het water van een Middeleeuws kasteel.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Lachuh joh. Dat was nogges leuk leesvoer (Ik ben er zowat een uur mee bezig geweest :P).
Zeer netjes en door de (vele) foto's wordt het ook allemaal lekker vlot duidelijk.

Ik zeg nee tegen mos. Scheren die handel :p. Verder heb ik weinig constructiefs in te brengen (het is gwoon te netjes), ben niet met cm bezig verder (wel met treintjes :D, ghehe). Wou alleen ff melden dat ik het resultaat verbluffend goed vind (had ik een half uurtje geleden niet verwacht). Het is een erg moeilijke mod om goed te laten slagen (vooral door al die verrekte steentjes). Mijn kast steekt er erg ielig bij af.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
TheZeroorez schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:12:
[...]

Ik heb het over blauwe kleurstof in je grachtenwater ;) Bruin/groen is echter een betere kleur voor het water van een Middeleeuws kasteel.. :+
Ah mee eens. Wel een goed idee trouwens! Zal er eens naar kijken. Blauw voor in me slangen dan.
powrskin schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:28:
Lachuh joh. Dat was nogges leuk leesvoer (Ik ben er zowat een uur mee bezig geweest :P).
Zeer netjes en door de (vele) foto's wordt het ook allemaal lekker vlot duidelijk.

Ik zeg nee tegen mos. Scheren die handel :p. Verder heb ik weinig constructiefs in te brengen (het is gwoon te netjes), ben niet met cm bezig verder (wel met treintjes :D, ghehe). Wou alleen ff melden dat ik het resultaat verbluffend goed vind (had ik een half uurtje geleden niet verwacht). Het is een erg moeilijke mod om goed te laten slagen (vooral door al die verrekte steentjes). Mijn kast steekt er erg ielig bij af.
Bedankt :*) Foto's zijn leuk vind ik zelf altijd dus daarom flink wat hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Mmm, over het mos:

Zou je nog eens een ingezoomde foto op zo'n stukje mos kunnen doen.

Voor school hiero hebben we bij de modelbouwwinkel wat IJslandmos gehaald, en indien het dat is denk ik dat het er best wel puik uitziet. Dan zou ik het alleen wel in veel kleinere plukjes doen, zodat het echt plukjes mos worden.

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, als je van de mos nou hele kleine stukjes maakt, en ze op een beetje realistische manier eropplakt: zoals dit:

Afbeeldingslocatie: http://img226.imageshack.us/img226/4707/mosyk6.png

Uiteraard kun je hier beter van dat gras strooisel voor gebruiken en wat fotolijm, maar zolang je de mos op de voegen houdt (zoals in het echt) ziet het er vast beter uit :) Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Dat ziet er goed uit idd. Voordat ik ermee bezig ga duurt nog wel ff maar de ideeën zijn allemaal welkom. Ik wacht eerst nog op mijn kaart en daarna ga ik weer echt modden. De laatste ziet er goed en doordacht uit. Zoiets zal het wel worden met hier en daar toch wat geels voor de afwisseling. Dan wel idd. in nog kleinere stukjes.
Het is nu al vrij klein maar omdat het afsteekt ziet het er heel groot uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je misschien ook zou kunnen proberen is om het mos te pletten (tussen zwaren boeken leggen of iets dergelijks) zodat het ook niet meer zo erg uitsteekt. Ikzelf denk dat dat ook al een hoop kan schelen qua looks. Succes verder nog met je mod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid-Man
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-08 02:39
Je zou ook een plukje kunnen rollen, zodat het makkelijker in de voegen kan worden gestopt, en als het er dan niet natuurlijk genoeg uitziet, dan zou je bijvoorbeeld even met een naald de draadjes ietsjes lostrekken om weer een wat wilder effect te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet wat podloodlijntjes in een patroon zoals ik postte, leg de mod op zijn kant zodat je horizontaal kan werken, smeer fotolijm op de podloodlijntjes, poeder strooien over het geheel, even op laten drogen en met een stoffer zachtjes de overgebleven resten eraf vegen. Succes gegarandeerd. Je kan inderdaad, zoals je al zei, wat gele kleine (!) stukjes ertussen stoppen voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Morgen ben ik vrij en dan zal ik er weer mee bezig gaan. Wss zet ik dan wel ff een paar plaatjes neer van wat het geworden is. Bedankt voor het meedenken allemaal :) Ik ga vooral proberen om meer groen te gebruiken maar ook wat geel in kleinere stukjes. Eerst ff helemaal leeg maken en dan opnieuw beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed idee, ik ben benieuwd naar het resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Oké ik ben ff bezig geweest. Ik heb een lijmpistool en dat groene spul weer gebruikt. Eerst de panelen van de comp en dan gaan klooien. Het valt me wel wat tegen moet ik zeggen. Om het helemaal over de groefjes te laten gaan is een onmogelijk iets. Heel veel geel is eraf maar hier en daar zit nog een klein plukje. Het effect van het groene is wel beter. Ik ben nog even bezig maar vanavond zal ik wat foto's neergooien.

Ook heb ik ontdekt dat ik ook nog wel ff wat beter mag gaan afwerken :X Hier en daar een likje verf,schroefjes wat strakker aandraaien en een likje lijm zal niet slecht staan... Jullie zien het straks wel :)

Edit:

Updateje
Hier dan een paar foto's van het vernieuwde mos. Ik weet niet echt wat ik er van moet denken. Het ziet er wel beter uit maar nog steeds niet super IMO. Wat denken jullie ervan?
Links: Je ziet goed hoe ik heb geprobeerd het ''omhoog te laten komen''
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1270Custom.jpg
Dat zwarte past er niet goed bij. Dat ga ik dus ook weghalen.
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1271Custom.jpg
Rechts: Veel minder geel en meer groen :) Je ziet alleen wel duidelijke plukken. In het echt is het veel minder ''vol''. Hij maakt er alleen 1 groene vlek van. Ook op plekken waar het nu grijs lijkt zit wat.Ik krijg het alleen niet beter vast gelegd.Zie ook laatste foto.
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1272Custom.jpg
Hier moet nog een beetje meer op maar je krijgt het idee.
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/HPIM1273Custom.jpg
Zo doen wij dat.
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/IMAG0023Custom.jpg
Deze ziet er toch wel het beste uit. Zo ziet het er ook ong. uit in het echt. Ik heb 2 camara's gebruikt dus daardoor kan het íets verschillen. Dit laatste is dus ook ong. zoals het eruit ziet op de groene plukken.
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/IMAG0024Custom.jpg
Wat ook wel leuk is: Op deze foto's zie je goed dat de voegen best wel wit zijn. Dit is in het echt ook zo. Niet zo wit maar wel wat zodat je nog wel het idee van voegen hebt zonder dat ik overal met een zwart potloodje langs moet voor een teleurstellend resultaat ;)
Roept u maar :)

[ Voor 57% gewijzigd door TEAMIKKE op 17-10-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapster
  • Laatst online: 09-09 21:55
Ik zou al dat geel eruit halen, ik vind dat geel echt voor geen meter staan, dat groen lijkt al beter :)

Dat zwart zou ik ook of netter afwerken of weer weghalen

En als laatste moet je misschien ook het groen nog wat donkerder maken enzo, dit is een beetje licht
Pagina: 1 2 3 Laatste