Hoi ik heb
- Intel Core 2 Duo E6600
- Kingston KVR533DN4K2/2G
- Gigabyte GA-965P-DS4
in 'n
Antec Sonata II kast gedaan,.
Maar, endoch, hoewel ik zeer verheugd boven mijn systeem keek, om het grote moment van vernieuwing te verwachten..
Op het moment dat ik mijn "power on" Knop indruk aan de voorkant, hoor ik 1 keer een hoog geluidje uit de voeding komen, wat ongeveer gelijk is met 't geluid wat je wel eens hoort in een crt bakje als je die aanzet, zo'n soort "Hoogspanning" geluidje.
Heel soms (echt heel soms) gaat de systeem fan een halve kartslag draaien..
Maar daarna houd het toch echt op.
De CPU + Memory waren door de leverancier op 't bord geprikt, en daar getest.. dus ik zou er vanuit mogen gaan dat dat in orde zou zijn.
Maar ik vind 't een beetje te bizar om aan te nemen dat me voeding DOA is.
Hardisks, etc als ik die aansluit gaan ook niet draaien. Het lijkt bijna wel alsof alles in slaap stand is.
(meanwhile)
Ik heb de voeding op een oud moederbord nog geprobeerd.. maar daar zelfde effect.
Heeft er iemand ervaring met de sonata II kast ?
Ik ga zo heel even de atx voeding uit me eigen pc er in schroeven..
mocht u niets meer horen, dan is die ook dood gegaan
(finally)
Eind conclussie : Voeding dus zo dood als het maar kan.
- Intel Core 2 Duo E6600
- Kingston KVR533DN4K2/2G
- Gigabyte GA-965P-DS4
in 'n
Antec Sonata II kast gedaan,.
Maar, endoch, hoewel ik zeer verheugd boven mijn systeem keek, om het grote moment van vernieuwing te verwachten..
Op het moment dat ik mijn "power on" Knop indruk aan de voorkant, hoor ik 1 keer een hoog geluidje uit de voeding komen, wat ongeveer gelijk is met 't geluid wat je wel eens hoort in een crt bakje als je die aanzet, zo'n soort "Hoogspanning" geluidje.
Heel soms (echt heel soms) gaat de systeem fan een halve kartslag draaien..
Maar daarna houd het toch echt op.
De CPU + Memory waren door de leverancier op 't bord geprikt, en daar getest.. dus ik zou er vanuit mogen gaan dat dat in orde zou zijn.
Maar ik vind 't een beetje te bizar om aan te nemen dat me voeding DOA is.
Hardisks, etc als ik die aansluit gaan ook niet draaien. Het lijkt bijna wel alsof alles in slaap stand is.
(meanwhile)
Ik heb de voeding op een oud moederbord nog geprobeerd.. maar daar zelfde effect.
Heeft er iemand ervaring met de sonata II kast ?
Ik ga zo heel even de atx voeding uit me eigen pc er in schroeven..
mocht u niets meer horen, dan is die ook dood gegaan
(finally)
Eind conclussie : Voeding dus zo dood als het maar kan.