Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vodafone stelt eigen initiatief niet zo op prijs.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben geen lastige klant. Ik stel niet veel eisen. Vodafone is een prima provider.
Vorige week heb ik een nieuw toestel gekocht (zonder simlock via internet) omdat ik een exemplaar wil met radio aan boord.
Vandaag blijkt opeens mijn 'my vodafone' account onbereikbaar. Sterker nog: info opvragen met mijn nummer resulteert in: "U bent geen klant van ons" :D

De schriftelijke opzegging is inmiddels aangetekend de deur uit. :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En je opent dit topic omdat....? :)

Erg handig ook dat je een schriftelijke opzegging doet voordat je de moeite doet om te vragen wat er aan de hand is. Ik denk dat dat meer over jou zegt dan over Vodafone. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

idd, de my vodafone site ligt helaas vrij vaak plat. Tja tis een extra dienst die meestal wel handig is maar imo nix te maken heeft met het bellen zelf. Wat ik belangrijk vind is bereik en een duidelijke factuur. Dat het je bij hun zeker. Daarnaast kan je hun klantenservice 24 uur per dag kostenloos bereiken en wordt je prima geholpen. Ik heb tussendoor kpn en debitel gehad maar ben blij dat ik weer rechtstreeks bij Vodafone in de boeken sta

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Wat heeft het ene (nieuwe telefoon) met het andere (My Vodafone) te maken? Denk je dat ze de dienst hebben uitgezet omdat jij een nieuwe telefoon hebt :?
Als je dit topic hebt geopend om je beklag te doen over de storing van een dienst, dan heeft dat weinig nut.
Direct opzeggen omdat een dienst het even laat afweten is ook wat overdreven naar mijn mening. Dat kan voorkomen, ook bij andere providers dan Vodafone.
Ik hoor het regelmatig, "Ik wil niks meer met [provider] te maken hebben, omdat ...", wat dan volgt is meestal een situatie die overal kan voorkomen en ook daadwerkelijk voorkomt.
Nu weet ik niet of jij dat ook zou zeggen, maar als je om dit soort zaken overstapt op een andere provider, voorspel ik dat je aan het overstappen blijft :X

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
StuiTeR schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:59:
idd, de my vodafone site ligt helaas vrij vaak plat. Tja tis een extra dienst die meestal wel handig is maar imo nix te maken heeft met het bellen zelf. Wat ik belangrijk vind is bereik en een duidelijke factuur. Dat het je bij hun zeker. Daarnaast kan je hun klantenservice 24 uur per dag kostenloos bereiken en wordt je prima geholpen. Ik heb tussendoor kpn en debitel gehad maar ben blij dat ik weer rechtstreeks bij Vodafone in de boeken sta
Inderdaad, de site lag gister ook plat en een paar uur die dag ervoor ook. Die my vodafone is een erg brakke apicatie die er te vaak uitligt. Je moet daar ook weinig waarden aan hechten verder. Het is, zoals hier boven gezegd, een gratis dienst en als die het een keer niet doet dan is dat niet het einde van de wereld en bel je 1200 optie 1 om nog te kijken hoeveel tegoed je overhebt.

Wat me wel enigzins verbaast, is dat je gelijk bent overgegaan tot opzegging! Je bent nu vanplan om naar een andere provider te gaan terwijl die vaak het zelfde probleem hebben. Bijv, T-Mobile ligt er ook te vaak uit en de informatie op die site is vaak oud en dus weetje nooit precies hoeveel tegoed je nog hebt. Ik denk dat je een slechte zet hebt gedaan met het opzeggen van je contract :)

Verwijderd

Denk dat je iets te voorbarig bent geweest want dat heb ik zo vaak bij de vodafone site. Daarnaast vind ik de Vodafone site een van de slechtse websites die ik tegen ben gekomen. Vaak problemen met inloggen (fout, probeer later nog eens). Wat DaannO ook zegt, het is een brakke applicatie. Maar ik ga Vodafone echt niet opzeggen :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2006 12:13 ]

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Lijkt me leuk als TS gewoon bekend is bij Vodafone en een vette rekening krijgt voor de telefoon en het opgezegde abonnement, dan leert ie dat opzeggen wel af :+

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy-Andre op 13-08-2006 18:43 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
DaannO schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 10:52:
[...]

Inderdaad, de site lag gister ook plat en een paar uur die dag ervoor ook. Die my vodafone is een erg brakke apicatie die er te vaak uitligt. Je moet daar ook weinig waarden aan hechten verder. Het is, zoals hier boven gezegd, een gratis dienst en als die het een keer niet doet dan is dat niet het einde van de wereld en bel je 1200 optie 1 om nog te kijken hoeveel tegoed je overhebt.

Wat me wel enigzins verbaast, is dat je gelijk bent overgegaan tot opzegging! Je bent nu vanplan om naar een andere provider te gaan terwijl die vaak het zelfde probleem hebben. Bijv, T-Mobile ligt er ook te vaak uit en de informatie op die site is vaak oud en dus weetje nooit precies hoeveel tegoed je nog hebt. Ik denk dat je een slechte zet hebt gedaan met het opzeggen van je contract :)
*101# is zelfs nog sneller ;)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Neobender schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:52:
[...]

*101# is zelfs nog sneller ;)
'Deze dienst is alleen voor Vodafone Prepaid gebruikers. (sic)'

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown